PSV Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Blod, slit og tårer. Koster deg å kjøre heroics, samt være med på 25mans raiding. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kunne noen anbefale meg brukbare items for Legs og Feet for en 66 warrior? Tenker da hovedsaklig for DPS og solospilling. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Blod, slit og tårer. Koster deg å kjøre heroics, samt være med på 25mans raiding. 9309904[/snapback] K,np. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kunne noen anbefale meg brukbare items for Legs og Feet for en 66 warrior? Tenker da hovedsaklig for DPS og solospilling. 9310011[/snapback] Halaa leggings og random feet (fikk aldri no bra før 70 hos meg iallf) Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det trenger ikke koste mye å crafte første versjonen. Du kan jo grinde mats rimelig enkelt. Versjon 2 krever runs i heroics for primal nether. Om du kan, så gå tank, lettere å få gruppe da, iallefall var det sånn på min server. Du trenger vel kun 8 om jeg husker rett, ble nerfet i en patch. Versjon 3 krever 5 nether vortex. Disse dropper i the eye og ssc som er 25-manns instanser. Om du ikke er i et guild som raider disse kan du jo alltids vurdere å skaffe arena-sverdet. Vet ikke når sesong 3 starter, men da kommer nye oppgraderte items som nok er bedre enn Lionheart Executioner. Endret 19. august 2007 av kafan Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Kan noen fortsette dette talent-treet (til lvl 40). Går for DPS men lurer på om det er bra med DPS med shield? Siden jeg liker ikke å vite at jeg går glipp av 4k armor. Foreløpig har jeg: Cruelty: 5/5 Unbridled Wrath: 1/5 Har ikke noe spess imba-items sett bort fra at jeg har blitt boostet 3 ganger i DM. _________________________________________________ Rase: Human Level: 15 ----------- Stats: Strenght: 52 Agility: 32 Stamina: 57 Intellect: 22 Spirit: 26 Armor: 1229 --------------- Weaponskill: 74 Damage: 38 - 53 Speed: 2.70 Power: 129 Crit Chance: 11.00 Kunne bare dra det helt ut. Endret 19. august 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
kafan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er helt greit å velge å gå dps som warrior. Personlig har jeg aldri engang vurdert å bruke skjold i den forbindelse. Skjold er til tanking og tanking bør du beherske som warrior uansett. Det er litt diskusjon tidvis om man skal gå fury eller arms når man levler. Jeg ville kanskje vurdert å velge build ut fra hva jeg hadde tilgang på av våpen om jeg skulle levlet igjen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg går for dual-wield. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 shield dps eier da.. Bruk fury / arms gear og shield.. Masse armor, damage ++ Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er en lvl 16 fury warrior nå, og har tenkt å prøve emg på RFC nå (med en gruppe seff ). Men ejg har bare en two-hander, og lurer på om jeg blir nødt til å ha skjold og one-hander for å tanke? Hvis jeg spør om å ikke få tanke, vil jeg få lov til det da? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du kan tanke fint uten skjold ja. Bare hold deg i Defensive stance hvis du har problemer med å holde aggro. Skjold er ikke et must før etter ganske lang tid egentlig. Du må nok tanke hvis gruppa ikke har noen andre alternativer, kommer an på party. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Shield-dps tror jeg kan være tingen for meg. Da speccer jeg i Fury og Arms, noen som kunne sette opp et talent-tree? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare vær obs på at enkelte med warrior mains (som meg. Vel, jeg hadde en warrior som main ) ikke liker at andre warriros flyr rundt i SM uten å ha agro. Om du klarer få agro, da er det greit sålenge det går fort :> Levla som arms til 60 (rundt de tider der battleshout kosta 20rage), fury til 66, arms videre. Gru deg til de første levlene i outlands, faen det er jævlige greier det Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hehe, men det er lenge til Outland, 58+ der. Men kunne noen sette opp et Shield-dps talent-tree? <3 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Bare vær obs på at enkelte med warrior mains (som meg. Vel, jeg hadde en warrior som main ) ikke liker at andre warriros flyr rundt i SM uten å ha agro. Om du klarer få agro, da er det greit sålenge det går fort :> Levla som arms til 60 (rundt de tider der battleshout kosta 20rage), fury til 66, arms videre. Gru deg til de første levlene i outlands, faen det er jævlige greier det 9319559[/snapback] Hvorfor er de jævlige greier? Edit: edita inn en quote. Endret 20. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Digg til 61.. Da går du litt lei igjen.. Kommer ann på hvor du quester. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Shield-dps tror jeg kan være tingen for meg. Da speccer jeg i Fury og Arms, noen som kunne sette opp et talent-tree? 9315821[/snapback] Er ikke så bra med shield dps, du dreper fortere med 2 x 1handerere eller 1 2hander. Mye mer effektiv og artigere måte å queste / grinde på. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kunne noen anbefale meg brukbare items for Legs og Feet for en 66 warrior? Tenker da hovedsaklig for DPS og solospilling. 9310011[/snapback] Halaa leggings og random feet (fikk aldri no bra før 70 hos meg iallf) 9311903[/snapback] hva med skoene fra hmm, er det Sethekk Halls? som er helt greie, dog det er kanskje 67+ elns. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Bare vær obs på at enkelte med warrior mains (som meg. Vel, jeg hadde en warrior som main ) ikke liker at andre warriros flyr rundt i SM uten å ha agro. Om du klarer få agro, da er det greit sålenge det går fort :> Levla som arms til 60 (rundt de tider der battleshout kosta 20rage), fury til 66, arms videre. Gru deg til de første levlene i outlands, faen det er jævlige greier det 9319559[/snapback] Syns de første lvl`ene i outland bare var kos jeg! Lvl`er driit fort, pluss at questene er lette Lenke til kommentar
Diff Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Etter nesten et år uten bruk følte jeg at jeg måtte gjøre noe med warrioren min. Men jeg er usikker på talents. Jeg er nå lvl 54 specca Arms, link, men lurer på om det finnes bedre måter å bruke talents på.. Ønsker etter hvert å gå over til litt protection, samt at jeg beholder Mortal Strike, men jeg er ikke sikker på hvordan jeg da skal plassere talents. Noen som har forslag? Er kanskje ikke protection nødvendig før lvl 70? Ellers er det ingen vits å kommentere items jeg bruker, ettersom jeg prøver å bli kvitt det meste snart (Tenker da hovedsaklig på intellecten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå