Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å løpe litt rundt med prot spec mens jeg levla warriorn min. lvl 41 nå, men jeg har på følelsen av at jeg blir lei med en gang og at det er bortkasta g :p

Er det skikkelig seigt å grinde med, eller funker det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle prøve å løpe litt rundt med prot spec mens jeg levla warriorn min. lvl 41 nå, men jeg har på følelsen av at jeg blir lei med en gang og at det er bortkasta g :p

Er det skikkelig seigt å grinde med, eller funker det?

9180554[/snapback]

Fisk på land? Det går...

Lenke til kommentar
Det er et ikke-eksisterende fenomen. Eneste grindinga man kan unnagjøre som prot-warrior er i form av mining og herbalism :)

9180704[/snapback]

stemmer på lowlevel, men på 70 kan du helt fint drepe ting som prot. Med 5-600 blockvalue og en fin ~100 dps onehand går det brillefint.

Lenke til kommentar

Ok, har startet min første warrior nå, lvl 12 hittil. Har tenkt på å gå fury spec, og har skjønt at jeg må ha tregt (mest mulig top damage) main hain og fast slow hand (mest mulig DPS). Men ettersom jeg sikkert på tanke en del, lurer jeg på hva som er best å bruke sammen med shield, raskt eller tregt?

Tar gjerne imot andre tips som dere kan komme med :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, har startet min første warrior nå, lvl 12 hittil. Har tenkt på å gå fury spec, og har skjønt at jeg må ha tregt (mest mulig top damage) main hain og fast slow hand (mest mulig DPS). Men ettersom jeg sikkert på tanke en del, lurer jeg på hva som er best å bruke sammen med shield, raskt eller tregt?

Tar gjerne imot andre tips som dere kan komme med  :thumbup:

9183869[/snapback]

raskt

Lenke til kommentar

Jeg sitter også og vurdere Coldarra. Jeg har allerede Crest, og er veldig fornøyd med det, men skulle virkelig ønske jeg hadde mer block value. Forskjellen i stamina er jo heller ikke så stor som du indikerer. For å quote en post på wowhead.com:

Assuming the 2x12sta gems on the sha'tar shield, the difference between Coldarra and Sha'tar is:

+223AC

+16 Block Value

-12 STA

+9 DEF rating = +3 DEF skill (ratings do use integers)

Siden jeg allerede har gått til innkjøp av Crest, valgte jeg å la Coldarra ligge i denne omgangen, og satser på Gnomeregan Auto-blocker i stedet :)

Lenke til kommentar

Forskjellen er ikke så mye i sta, + verdiene er hva man kan adde på shieldet men det ene har mer fra før.

+223AC

+16 Block Value

+9 DEF rating VS 12 sta og minus alt på andre siden.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg tips til noen gode UI'er for warriors? Sliter med å finne. Vil ha en clean interface, har prøvd bongos, men det er vanskelig å få actionbarene til og skifte når jeg skifter stances, osv.

9226514[/snapback]

jeg ville satt opp en selv, så får du det akkurat slik du vil ha det.

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg tips til noen gode UI'er for warriors? Sliter med å finne. Vil ha en clean interface, har prøvd bongos, men det er vanskelig å få actionbarene til og skifte når jeg skifter stances, osv.

9226514[/snapback]

Bartender3. Den skifter bar automatisk når du skifter stance. Brilliant for warriors det.

Lenke til kommentar

9226514[/snapback]

Bartender3. Den skifter bar automatisk når du skifter stance. Brilliant for warriors det.

9226552[/snapback]

Yep, ble tippet off om den, funker kjempebra :D

Lenke til kommentar

Lurer på om 13k hp / 400 resi vil bli bra neste patch for solo pvp >_<

(Atm gir jeg f i hp/resi og hopper rundt med 12k hp og 250 resi, men neste patch med dots changa vil det bli gull med 400+ resi)

Er godt å bruke commanding hoppe rundt med 14k hp i bg's, lett å ta flere da imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...