Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Jeg liker zerk fordi man kan intercepte, og det er meget viktig i kamp med bosser med adds, samt at du får jo bedre critt rate og.

Jeg har enda ikke det helt i fingrene det der med å intersepte adds til bosser. Jeg har mer en nok med å prøve å få aggroet bossen, samt dem andre mobsa som står rundt meg. Jeg overlater ofte runners og enkle mobs som går på cloth til min palavenn. Selv om jeg ofte må prøve å hjelpe til der og, da han av en elelr annen grunn ikke lett klarer å overta aggro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om du ikke er så veldig erfaren som warrior. Husk at du tar 10% mer skade når du står i berserker stance.

Når jeg grinder 1 mob: Charge, Mortal Strike, Berserker Stance, Berserker Rage, MS, ww.

2+: Charge, Sweeping Strikes, Berserker Stance, Berserker Rage, Whirlwind, MS, Cleave om jeg har mye rage.

Til tanking bør man holde seg i defensivestance, grunnet +10% mer threat og -10% dmg taken. Hamstring når man grinder er useless med mindre du slår på mobs som stikker av ved low hp.

Lenke til kommentar

:thumbup:

Virker som om du ikke er så veldig erfaren som warrior. Husk at du tar 10% mer skade når du står i berserker stance.

Når jeg grinder 1 mob: Charge, Mortal Strike, Berserker Stance, Berserker Rage, MS, ww.

2+: Charge, Sweeping Strikes, Berserker Stance, Berserker Rage, Whirlwind, MS, Cleave om jeg har mye rage.

Til tanking bør man holde seg i defensivestance, grunnet +10% mer threat og -10% dmg taken. Hamstring når man grinder er useless med mindre du slår på mobs som stikker av ved low hp.

Vel..hehe.. ikke erfaren og ikke erfaren fru blom :p

Har spilt med warrioren min siden spillet kom ut da, men jeg innrømmer å ikke ha brukt hans abilities til det fulle.

Jeg vet jo at jeg får 10% mindre armor. Noe som har svært lite å si når man fighter en enkelt mob (og to mobs også om dem ikke er über). Den korte tiden jeg får ham ned på veier mer enn opp for den ekstra skaden jeg tar :thumbup:

Joda..charger alltid først, så zerker, zerkerrage osv..ikke noe problem der. Eneste grunn til at jeg kjører hamstring er cooldown på MS og WW. En hamstring er en ekstra crit-sjanse, og koster lite rage. Og det tar jeg imot med åpne armer.

Tanking +/- stats og armor har jeg god forståelse for min gode mann :cool:

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lest alle 30 sidene, men jeg lagde meg en kriger et time før servershutdown på onsdag og nå er jeg lvl 24

Dvs grindelvl den kun med å gjøre noen quest og drepe noen dyr

Siden de fleste Questene er samme som forrige gang.

Burde jeg ha sjold og sverd eller 2 sverd? spiller kun alene og dreper høyest lvl kun for xp.

Lenke til kommentar

5240417[/snapback]

Kanskje den her var rettet til meg?

Med full zerg i mc og kun def. + skjold når det trengs fungerer meget bra.

Kjører dps på max hele tiden, ligger på mellom 31-33% critt og gjør like mye skade som en annen warrior i guilden. Har du god MT så har det ingenting å si om man kjører på full dps. Vi har 3 andre warriors med oss som er def. speccet sammen med mt, og 2 som gjør dps: eneste stedet vi tanker er på den rock bossen med alle addsa. Ellers er det two hander og full dps som gjelder.

Kan og legge til at jeg og den andre warrioren aldri ligger på mer enn rundt 3-4% healing recived. Rogues tar mye mere aggro en vi gjør, men enda gjør vi mere dps enn dem.(De ligger på mellom 5-7 healing recived) :)

Timer du det riktig så tar amn ikke aggro fra mobs og bosser, gjør man det er det en smal sak med de rette addonsa å skifte til skjold+sverd, taunt og trekke dem til mt igjen.

Klart man må bruke def. stance og battle stance også. Trodde nesten at dere skjønte det uten at jeg måtte spessifisere det mer.

Denne bossen gikk ned i går, det er dit vi har kommet i MC

http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=12264

Her brukte jeg faktisk bue og ranged dps. Han er for farlig i close combat uten godt nok fr gear. Første gangen som vi prøvde ble det wipe da vi var litt for dps kåte i meele hehe.

Men for en følse det er å ta ned bosser i mc, :) Gleder meg til nytt raid på lørdag

Lenke til kommentar
Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har lest alle 30 sidene, men jeg lagde meg en kriger et time før servershutdown på onsdag og nå er jeg lvl 24

Burde jeg ha sjold og sverd eller 2 sverd? spiller kun alene og dreper høyest lvl kun for xp.

5240459[/snapback]

Kjør på med two hander :)

Beste våpnet for deg er den her http://www.thottbot.com/?i=4187

Ta warrior questene så fort som mulig, du kan få deg berserk stance på lvl 30.

Etter den får du questen som gir deg den i revard.

Har lest tidligere at du har mye gull så jeg anbefaller deg å kjøpe alt som skal til på AH. Eneste du må farme selv er noen bonechips i STV.

Få en høy lvl til å hjelpe deg å drepe bossen som blir spawna.

Bare husk å tag han først. :)

På ditt lvl fra 30 og opp til rundt 46 finnes det ikke bedre våpen som gjør mer skade med unntak av noen epics, men de er rett og slett ikke verdt det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kanskje den her var rettet til meg?

hehe..ja kanskje den var rett til deg...eller kanskje til meg...

Men uansett så er det drøyt å påstå at det virker som DU har lite erfaring med å spille warrior :D

5240508[/snapback]

Hehe :)

Erfaringen har jo du og, du prøver, feiler, prøver vinner på det du gjør. Man bygger jo seg erfaring med å prøve ut ting :)

Lenke til kommentar
Erfaringen har jo du og, du prøver, feiler, prøver vinner på det du gjør. Man bygger jo seg erfaring med å prøve ut ting

Sant det. Og spes etter jeg har blitt lvl 60 har jeg hatt "tid" til å sette meg ordentlig inn "nitty gritty's". Før det var det mest mulig om å gjøre å skaffe seg penger til hest osv..og til å komme seg til 60.

For man trenger strengt tatt ikke perfeksjonere det å være warrior før man når lvl 60, selv om det self alltid hjelper på :)

Lenke til kommentar
QUOTE(War @ 02/12-2005 : 10:12)

Kjør på med two hander

Har lest tidligere at du har mye gull så jeg anbefaller deg å kjøpe alt som skal til på AH. Eneste du må farme selv er noen bonechips i STV.

Bare husk å tag han først.

På ditt lvl fra 30 og opp til rundt 46 finnes det ikke bedre våpen som gjør mer skade med unntak av noen epics, men de er rett og slett ikke verdt det. 

Ja absoltt 2-H, men ha skjold og 1-H sverd i bakhånd for tanking i low-lvls instanser...Så blir "cloths" glad i deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Digg, jeg er i ah nå med megaron for å handle utstyr, kun vært i westfall og duskwood og drept dyr.

har en 16 dps øks :cry:

fortsatt forstår jeg ikke noe av krigeren, ale evnene mine er like synnes jeg, har 10 knapper som jeg synnes alle gjør det sammen, slakker speeden med x % og gjør 4 dmg omver x sek , alle er like :hmm: ser iallefall ingen merkbar forskjell.

Lenke til kommentar

Neida, var rettet til gamer73. Ikke noe vondt ment ved posten, for all del :)

Synes det er utrolig gøy å spille warrior, og angrer litt på at jeg ikke hadde rolla warrior som mainchar. Plager meg litt, kunne ha løpt rundt med perverst rått gear. Hadde sikkert ikke gitt meg på rank12 pvp heller. Velvel, får heller slite meg opp i PvP-rankinga på alten. Rank10 nå, mulig rank11 neste uke. Tjohei

Lenke til kommentar
Neida, var rettet til gamer73. Ikke noe vondt ment ved posten, for all del :)

Synes det er utrolig gøy å spille warrior, og angrer litt på at jeg ikke hadde rolla warrior som mainchar. Plager meg litt, kunne ha løpt rundt med perverst rått gear. Hadde sikkert ikke gitt meg på rank12 pvp heller. Velvel, får heller slite meg opp i PvP-rankinga på alten. Rank10 nå, mulig rank11 neste uke. Tjohei

5240769[/snapback]

Hehe, det er faktisk helt jævelig å komme seg fra 10 og opp, krever 8 timer hver dag med godt team på vår server, må ha rundt 400-500k PR uke opp til 12, og over 12 mellom 550-800, og da snakker vi om 4 uker med sinnsyk pervers spilling. Får se, kanskje jeg gidder prøve etter nyttår. Nå om dagen holder jeg bare ranken for det er så mye å gjøre i guilden med mc :)

( og jeg hater de fukkings flagzergerne i AB så mye at jeg kan spy )

Samme med meg digger warrior :=)

Har en lock og druid som alts, spiller på dem nå og da, men så plutselig kommer nerkampfaktene tilbake og da er er det rett på warrioren igjen hehe :=)

Lykke til med Rank 12 :thumbup:

Lenke til kommentar
QUOTE(War @ 02/12-2005 : 10:12)

Kjør på med two hander

Bare husk å tag han først.

På ditt lvl fra 30 og opp til rundt 46 finnes det ikke bedre våpen som gjør mer skade med unntak av noen epics, men de er rett og slett ikke verdt det. 

Ja absoltt 2-H, men ha skjold og 1-H sverd i bakhånd for tanking i low-lvls instanser...Så blir "cloths" glad i deg :thumbup:

5240685[/snapback]

Hehe ;) Husker da jeg var I SM og cloth folk sa til meg, taunt him hahaha, jeg viste da ikke engang hva def. stance var :p

Det daua noen mages og slikt der ja.

Men etter noen runs fikk man jo erfaring og lærte mer å kjenne charen. Brukte kun two hander i SM og, gjorde så bra dps med øksa at de falt fort ned. :)

Ikke kjøp deg noe skjold, vent på det som dropper i SM. Btw alle bossa er så lette frem til RFD at du ikke trenger skjold ved tanking. Har du litt erfaring greier man RFD uten skjold og. Brukte ikke skjold før den pene prinsessa i Maraudon faktisk. Det er vel den første moben man kan kalle "boss" som gir noe motstand :)

Btw men det jeg glemte å si her er lær deg de du er i grp med å kjenne, se og følg med hvordan de oppfører seg i forhold til healing osv. Blir du dårlig healet bruk skjold :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Ja husker selv når jeg var low-lvl...Vi gjorde deadmines med meg som warrior. Jeg var kun i battlestance og brukte ingen skills på å få aggro til meg..jeg viste ikke engang at man kunne det :blush:

Tror jeg wipet 2-3 ganger, og alle gangene var til forskjellig tid og med forskjellig party. Vi quitet etter wipe:( 4. gang klarte vi deadmines:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...