Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Ikke etter 40.

Sitter å tenker på akkurat det samme selv. Lvl 10 på min nye warrior.. :(

Og jeg gidder rett og slett ikke levle den jeg har på PvE server. Frister ikke å være kjøttvegg for resten av livet etter at den har blitt lvl 70, og da har jeg ikke mye å gjøre på en PvE server syns jeg.

Men allikevel... Lvl 1-40 er kjedelige greier.

9051931[/snapback]

level 1-31 om du specet mot imp slam. da går 31-40 på et blunk også er du i gamet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
burde vel helst ha 490+defence, da trash i heroics kan slå ganske hardt noen ganger, og crit er døden.

9055109[/snapback]

Jawohl. Har gimpa defence for å booste block for normal instances. Men, skal nok klare å krøke meg opp til 490 med et par enkle grep.

Edit: men ellers er det greit altså?

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Ikke etter 40.

Sitter å tenker på akkurat det samme selv. Lvl 10 på min nye warrior.. :(

Og jeg gidder rett og slett ikke levle den jeg har på PvE server. Frister ikke å være kjøttvegg for resten av livet etter at den har blitt lvl 70, og da har jeg ikke mye å gjøre på en PvE server syns jeg.

Men allikevel... Lvl 1-40 er kjedelige greier.

9051931[/snapback]

level 1-31 om du specet mot imp slam. da går 31-40 på et blunk også er du i gamet :)

9055117[/snapback]

Ja enig der. Imp Slam er ounage.

Men det er ikke før på lvl 40 (43 kanskje, DW for meg hvertfall) det virkelig tar av.

Lenke til kommentar
Si meg, levler dere en warrior i uken? Høres litt ut som det til tider.

9056880[/snapback]

nei, vi gjør vel ikke det, mange snakker nok av erfaring fra sine levle dager, også har jo gud hverman en 30-noe warrior alt ;)

selv holder jeg på å levle min tredje warrior thou, så mine nyeste erfaringer er fra 2.1 patch og utover .)

Lenke til kommentar
Jaysis, hvorfor tre? Jeg mener, jeg kan såvidt forstå to hvis du ikke gidder respecce mellom dps og tank hele tiden, men tre??

9063086[/snapback]

1 alliance fury

2 horde arms (main)

3 39 2h fury twink

vurderer også en 4 alliance gnome arms, men da blir vel noen sure på meg tenker jeg Oo

Lenke til kommentar
Jaysis, hvorfor tre? Jeg mener, jeg kan såvidt forstå to hvis du ikke gidder respecce mellom dps og tank hele tiden, men tre??

9063086[/snapback]

1 alliance fury

2 horde arms (main)

3 39 2h fury twink

vurderer også en 4 alliance gnome arms, men da blir vel noen sure på meg tenker jeg Oo

9063932[/snapback]

Du er glad i warriors ^^,

Lenke til kommentar
har bare 54 :p litt lite? men har dugelig stam og AP som veier litt opp

9067099[/snapback]

Det er vell alt for lite, tror du burde legge deg på litt over 150 i den levelen :)

9067114[/snapback]

Hvordan pokker kommer du deg på +150 uten videre eller uten å gimpe alt ?

Eller hva er passe tank +hit på lvl70 ?

Balle

Lenke til kommentar
har bare 54 :p litt lite? men har dugelig stam og AP som veier litt opp

9067099[/snapback]

Er ikke så mye +hit-greier tilgjengelig på 64, så 54 funker. Skal du gjøre noe særlig dps som fury @ 70, derimot, er det +hit som blir hovedstaten din. Det ligger mye dps i hvit skade, og crit/ap er ikke så viktig om du ikke treffer det du slår på.

Lenke til kommentar

hmmm hvor mye str og stam + må en item ha før jeg kan prioritere str å stam forran + hit? http://armory.wow-europe.com/character-she...sorrow&n=Ladora er min profil. hadde en item for en stund siden som hadde 11+ hit rating men den andre hadde 14+str og 5+ stam så jeg tok den med +14 str framfor den med 11 hit rating. ikke mobb meg for HPen min :p er litt lav men jeg bruker jo bare Quest gear nesten.

EDIT: noen som vet hvor jeg kan få en bedre offhand/MH? sliter litt med hvit dmg

Endret av nomadeppl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...