Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Uansett hvem som måtte gi mest skade:

 

Et guild som ønsker å nå langt, bruker vel verken palas eller tanks som dmg-dealers? Derfor klarer jeg ikke å se poenget med å gi palas pri over tanken(e) på noe som helst dmg utstyr, da dette, uansett om det går til pala eller tank, bare bør brukes utenfor raidet likevel…

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Par ting jeg lurer på etter å ha kommet litt i gang igjen... Bruker dere rend? og har dere isåfall imp rend talentet? dinger 40 om 5%, må jeg kjøpe meg masse plate gear da, eller går det greit å bare vente på at det kommer av seg selv gjennom quests og instancer? Og hvordan bør jeg balansere strength/stamina og agillity?

 

yeah

9008657[/snapback]

Jeg bruker rend, men har ikke points i imp rend. Rend er noe av det første jeg hiver på en mob etter jeg har charga. Litt mer dps = kjappere død mob enn litt mindre dps.

 

Ang. gear, som folk sier, bare la det komme av seg selv. Når du dinger 60 å begynner på quester i outlands er det masse snacks som kommer av seg selv. :)

 

+strenght er vel det en warrior tjener mest på. +hit bør du også ha en del av om du går DW fury, men dette trenger du ikke tenke på før du er i outlands, og da kommer det av seg selv. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Enig med tortortel. Det er så lite sannsynlig at noen dem kommer til å bli brukt som dps i et raid allikevel, så argumentet faller fra.

 

Vil egentlig si at det er vel større sjanse for at prot warriorn respeccer dps en gang i fremtiden og dermed har mye større bruk for våpenet i et raid.

Lenke til kommentar
Siden du tydeligvis kjenner til noen bruker-standarder burde du være i stand til å trekke linjen mellom "Lolzretribution" og retribution-talentet til paladin.

 

Tilbake til topic: Scaler revenge med attackpower eller noe?

9016381[/snapback]

 

Siden det ikke står noe om weapon damage våger jeg tro at revenge ikke scaler.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jeg tror revenge stacker med ap. En guildie hadde iallefall en psycho revengecrit back in the days i ZG, etter å ha fått en apbuff av noen av mobsa der.

(Mind control)

 

Men, jeg vet ikke. Har aldri prøvd selv.

9017433[/snapback]

 

jeg var av den oppfatning at den buggen ZG var en dmg modifier og ikke en Ap modifier jeg? ;)

Lenke til kommentar

Jepp revenge scaler ikke med ap, gjorde en liten test for å bevise det. Leste på revenge tooltip med tanke gear, og skiftet så til dps gear. 900 ap i forskjell og max dmgen er fortsatt 506. Hvis revenge hadde scalet, hadde tooltip forandret seg.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
ok, er mulig dette står her fra før, men jeg orker ikke lese igjennom nesten 300 sider her.

 

Er det noen som har forslag til en god warrior build som man levler fort med?

9027126[/snapback]

På min (lvl 47 atm) så gikk jeg Fury helt fra starten. Jeg skaffa meg Imp. Slam og grinda med Slam helt til lvl 40 hvor jeg respecca og skaffa imp. dw, equippa Vanquisher's Sword og Sword of Omen. Etter det så har alt gått kjempefint. :)

 

Edit: http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zm0gRV til lvl 40, etter det har jeg kommet meg til http://www.wowhead.com/?talent=pZE0zmhxRVuc som jeg bruker nå. Hvis jeg husker riktig >.<

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

min tredje warrior har nylig blitt lvl 31 og dette er første gang jeg prøver å levle med imp slam fury build, bruker whirlwind axe, og hittil har jeg gjort opp følgende mening om buildet: det er helt fantastisk rått.

 

15 rage, ingen CD og 0,5 sec cast. for prisen av 1 bt/ms+hs (og i samme tidslomme) får jeg 3 slams på 3,5 sec. Og det er jo ikke akkurat som om jeg må tenke på front of target/back of target i pve uansett. denne warrior'en skal stoppes på lvl 39 for twink-pvp, og jeg er veldig spent på hvordan imp slamming vil fungere der!

Lenke til kommentar

Woo, høres bra ut.

 

Lager ny warrior atm. (sliter med navn though >.<).

 

Men lurer på en ting mtp. build: Er Unbridled Wrath noe som er vedt å specce?

Det blir enten 5/5 Unbridled Wrath, eller 5/5 Booming Voice. Står fast.

Gidder ikke levle opp forrige warriorn som er på PvE server, lvl 47 nå. Lager heller en ny en som jeg spiller opp på Sylvanas.

Lenke til kommentar

jeg velger booming voice fordi effekten av unbridled wrath er så liten at jeg ikke merker noe til den, BS derimot glemmer jeg ofte å reapplie, så at det blir på i 3 i stedet for 2 min er veldig greit for meg. increased range er finfint i pvp også, men det er jo ikke akkurat så veldig nødvendig for leveling.. jeg tror jeg bare ville valgt UW med dualweild builds, men da igjen ville jeg aldri igjen levlet med DW ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...