likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Paladins får ikke pri, men paladins får billigere lewts, siden det vanligvis er mye hardere konkurranse om warrior/priest/druid tokens enn paladin/shaman/rogue. I et 25 manns raid har guildet mitt hvertfall med kansje 3-4 warriors, 5 priests (shadow og holy) og opp til 3 druids, satt opp mot et par paladins, 2-3 shamaner og 2 roguer. Kommer selvsagt ann på hvilket DKP system osv osv.. Det er verdt å merke seg at tier 6 har andre tokens, og da må paladins slåst med priest og warlocks om loot, mens warrior får hunter og shaman Endret 5. juli 2007 av likferd Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kommer vel litt an på hvor man raider også. I Kara er det knapt om plassen, og jeg ville heller tatt en druid som offtank snarere enn en dps/prot-warrior. ILotP, Mangle, CR og Innervate slår BS + evt. BF. Lenke til kommentar
tortortel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hmmm, men "direkte epic drops", ikke tokens: Er det veldig få av de i OL raid? Skulle tro at også tanks ville kunne få seg noen non-raid-epics fra disse.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hmmm, men "direkte epic drops", ikke tokens: Er det veldig få av de i OL raid? Skulle tro at også tanks ville kunne få seg noen non-raid-epics fra disse.... 9007531[/snapback] Joda, det finnes, og jada, selv prot warriors kan knabbe de For eksempel bracerene fra high king maulgar og waist fra maghteridon. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ingen dps-warriors betyr bare at paladins knabber looten 9006755[/snapback] angående dps loot når du er tank. bare glem det. første OEB gikk til palla, første ragnaros hammer gikk til palla, første thunderfury gikk til warrior fordi det er et tankevåpen, første askhandi gikk til en palla, og slik har det fortsatt heleveien opp til og med og igjennom Hyjal og BT. 9006840[/snapback] Hvorfor er det vanlig at Palas får pri over warrs på loot som dette? Burde det ikke være 50-50? 9007012[/snapback] Ikke om man tenker for raidet sitt beste. Tank er tank, palla er enten healer eller dmg dealer. Da trenger de oppgraderinger som raggy hammeren, OEB osv. Tanks trenger de kanskje til soloing. Da vil det være utrolig unyttig å gi de til tanks først. Men når man etterhvert blir bedre, og flyten i raids går bedre, da er det jo på sin plass at tanks også får solo utstyr. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 huh? En prot warrior er mye mer damage dealer enn en holy pala er. DPS paladin er ikke-eksisterende uansett Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 huh? En prot warrior er mye mer damage dealer enn en holy pala er. 9007808[/snapback] Tull. Dps'en til holy paladiner er riktignok ræva, men den slår fortsatt en protection specca warrior. Dette er med forbehold om at holy paladinen har spelldamage gear så klart. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sjekk et damage meter etter et raid, se hvor MT ligger, og slå det med pala holy spec. nuff said. Lenke til kommentar
tortortel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hvorfor er det vanlig at Palas får pri over warrs på loot som dette? Burde det ikke være 50-50? 9007012[/snapback] Ikke om man tenker for raidet sitt beste. 9007766[/snapback] Paladin som dps.... da snakker vi jo ikke om hva som er "raidets beste" uansett. Gjør vi? Pala i rosa kjole har vel ikke mere bruk for en feit 2h'er enn en tank? Endret 5. juli 2007 av tortortel Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hmm, det er jo mange ting man må ta med i betrakningen da. 1. Er prot warrioren MT eller OT 2. Healer holypaladinen MT, eller skal han gjøre dps. and so on. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Par ting jeg lurer på etter å ha kommet litt i gang igjen... Bruker dere rend? og har dere isåfall imp rend talentet? dinger 40 om 5%, må jeg kjøpe meg masse plate gear da, eller går det greit å bare vente på at det kommer av seg selv gjennom quests og instancer? Og hvordan bør jeg balansere strength/stamina og agillity? yeah Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Glem rend, og imp. rend er bortkastede poeng. Angående plate gear, så er ikke det automatisk en upgrade, og selv armoren på plate rundt level 40 er ikke mye høyere en mail. Du kan trygt "la det komme av seg selv" Lenke til kommentar
Marker Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Par ting jeg lurer på etter å ha kommet litt i gang igjen... Bruker dere rend? og har dere isåfall imp rend talentet? dinger 40 om 5%, må jeg kjøpe meg masse plate gear da, eller går det greit å bare vente på at det kommer av seg selv gjennom quests og instancer? Og hvordan bør jeg balansere strength/stamina og agillity? yeah 9008657[/snapback] Hvis du har godt med penger fra andre chars, så er det jo to "set" med plate items som can craftes og brukes temmelig kjapt etter 40. Heavy Mithril settet har mye +stam og er vel i så måte OK for tanking. Ornate Mithril settet er mer DPS rettet, samt at det er noe +dodge hvis jeg ikke husker helt feil. Men som Likferd sier, så kommer det jo helt an på hva du sitter på av utstyr fra før av. Det er ikke så mye fancy som inngår i de armourdelen heller tror jeg, stort sett mithril og en og annen truesilver bar kanskje. Burde ikke koste noe særlig... Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Glem rend, og imp. rend er bortkastede poeng. Angående plate gear, så er ikke det automatisk en upgrade, og selv armoren på plate rundt level 40 er ikke mye høyere en mail. Du kan trygt "la det komme av seg selv" 9008749[/snapback] Det er kun en gang du skal bruke rend og det er når du sloss mot rogues, det gjør at om de vanisher så bryter den vanish Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Glem rend, og imp. rend er bortkastede poeng. Angående plate gear, så er ikke det automatisk en upgrade, og selv armoren på plate rundt level 40 er ikke mye høyere en mail. Du kan trygt "la det komme av seg selv" 9008749[/snapback] Det er kun en gang du skal bruke rend og det er når du sloss mot rogues, det gjør at om de vanisher så bryter den vanish 9009441[/snapback] og vanglivis har du deep wound på de uansett Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Glem rend, og imp. rend er bortkastede poeng. Angående plate gear, så er ikke det automatisk en upgrade, og selv armoren på plate rundt level 40 er ikke mye høyere en mail. Du kan trygt "la det komme av seg selv" 9008749[/snapback] Det er kun en gang du skal bruke rend og det er når du sloss mot rogues, det gjør at om de vanisher så bryter den vanish 9009441[/snapback] og vanglivis har du deep wound på de uansett 9009475[/snapback] Ikke alltid du critter på første slaget, og du vil så absolutt ikke bli cheap shotta av en combat rogue med sverd en gang til Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 tull og tøys, har han lyst å cheap shotte, vanishe og cheap shotte igjen, be my guest! for meg er det 1st cheapshot = trinket + SW proc + autoswing pluss MS olign, er jeg rask er det en disarm, virker det har vi ett stykk død rogue, hvis ikke 2nd cheapshot= SW renew, la han stå og pirke deg i ryggen, hamre 1h+shield og sats på å få det på mellom cheapshot og kidney shot, deretter gjelder det å komme seg i zerker stance før gougen kommer, da er det zerker rage og *se over* eller så er det vanish og *se over* Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk for svar! Da driter jeg i rend med det første... Har jo blacksmithing med han så jeg... Hvor mye må jeg ha i Bs for å crafte det dps settet? og det andre for den saks skyld:P Og er det et sett jeg lærer av trainer, eller er det drop/vendor recipe? Lenke til kommentar
Marker Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tusen takk for svar! Da driter jeg i rend med det første... Har jo blacksmithing med han så jeg... Hvor mye må jeg ha i Bs for å crafte det dps settet? og det andre for den saks skyld:P Og er det et sett jeg lærer av trainer, eller er det drop/vendor recipe? 9012946[/snapback] WoWHead oversikt over craftable plate med lvl req 40-45 Burde vel gå an å klikke seg herfra og finne hvor planen dropper Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sjekk et damage meter etter et raid, se hvor MT ligger, og slå det med pala holy spec. nuff said. 9008046[/snapback] Har det slått deg at holy paladiner i et raid som oftest driver på og.... healer? Greia er at en god holy paladin kan gjøre dugelig skade, nesten tilnærma skaden til en Ret-paladin (ikke helt, men ikke så veldig langt unna heller). Hvordan kan du påstå at en protection warrior gjør nesten like mye eller like mye skade som en retribution-paladin? Protection-paladiner pleier også å gjøre mer skade enn protection warriors, og disse har mye mindre spelldamage enn holy paladiner. Dette henger ikke på greip, men det skjønner jeg jo at du ikke skjønte, spesielt når du forventer at en healer skal komme høyere opp på damage-meteret enn maintanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå