Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hva er det denne warrioren gjør for å heale 5400 hp på under 60 sekunder uten å slå eller bruke bandage? (ingen levende i gruppa) Han healet sånn ca 1% av gangen.

8994210[/snapback]

 

Second wind, om han ble stunnet eller rootet.

8994241[/snapback]

 

for å få 5400 av second wind må man ha 54 000 hp, GL! Om han ikke ble stunnet 6 ganger på 1 minutt da. Da går det greit :p

Endret av Audun B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, men du kan ikke skrive det slik. Slik det står står det fem sjettedeler gange med 10%.

 

Anyways er det OT.

 

Litt om min warr. Jeg kjører 41/5/15 slik at jeg kan smacke bever i pvp og arena samtidig som jeg kan tanke heroics. Last stand eier også i arena. Bruker thunder macen, skal snart oppgradere til Deep Thunder, og når jeg får t2 arena head skal jeg fikse stun meta gem på den. Da blir jeg stun lock warrior som spiser så og si alle klasser ;)

Endret av Audun B
Lenke til kommentar
33/25/3 , 35/23/3 osv. har vært cookie-cutter før nerfen også.

8859094[/snapback]

 

Jeg har lett litt gjennom de siste 100-200 postene men finner ikke noen cookie-cutter forslag til warrior solo questing specc. Som quotet ovenfor så var det eneste jeg kom over 33/25/3 eller 35/23/3, men det var vel for Arena, med fokus på burst. Setter stor pris på en wowhead specc, så jeg kan se hvor poengene skal plasseres.

 

Jeg dinget 70 for en liten tid tilbake og har en del blues fra diverse pre-heroic instancer. Har rukket å få noen Keys også, men siden jeg ikke kommer til å spille mer enn 1 time av gangen fremover nå, tenkte jeg det var greiere å ta resten av questene heller, da jeg dinget 70 og speccet prot i det jeg var ferdig med Nagrad questene, så det burde fortsatt være en del cash/questrewards som er verdt å plukke med seg.

 

Er 2h eller DW mest viable for solo PVE?

Endret av Marker
Lenke til kommentar

Har akkurat børstet støved av lvl 39 warrioren min nå. Ha ikke spillt på ham på sikkert et år, og fant fort ut at jeg har glemt mye av warrior skillsa mine:P Noen her som har lyst til å gi noen (igjen)oppstartstips? Hvordan jeg bør gå frem når jeg sloss osv. Hadde (vistnok) en 22/5/3 build, som forsåvidt så grei ut. Jobbet meg sikkert nedover mot MS.

 

Så jeg trenger noen tips til å komme i gang igjen. Warriors er jo så ufattelig imba om dagen... Når jeg levler, skal jeg stort sett holde meg i battle stance? er det noe vits å bytte stance ofte? isåfall hvordan:P Noen PVP tips?

 

Yeah!

 

Blir uendelig takknemlig for alle bra svar^^

 

Edit: Kanskje også noen tips til å tanke i instancer?

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Har akkurat børstet støved av lvl 39 warrioren min nå. Ha ikke spillt på ham på sikkert et år, og fant fort ut at jeg har glemt mye av warrior skillsa mine:P Noen her som har lyst til å gi noen (igjen)oppstartstips? Hvordan jeg bør gå frem når jeg sloss osv. Hadde (vistnok) en 22/5/3 build, som forsåvidt så grei ut. Jobbet meg sikkert nedover mot MS.

 

Så jeg trenger noen tips til å komme i gang igjen. Warriors er jo så ufattelig imba om dagen... Når jeg levler, skal jeg stort sett holde meg i battle stance? er det noe vits å bytte stance ofte? isåfall hvordan:P Noen PVP tips?

 

Yeah!

 

Blir uendelig takknemlig for alle bra svar^^

 

Edit: Kanskje også noen tips til å tanke i instancer?

9006225[/snapback]

Jeg slettet min lvl 50 warrior å levlet en ny, nettopp fordi det var meget lenge siden jeg hadde spillt en å ikke helt visste hva jeg gjorde. :p

 

Gikk fort opp til 70 alikavel med DW fury build.

 

Battlestance er greit, berserker stance er jo +10% damage taken og +3% Crit, ikke verdt det etter min mening. Hender jeg hopper over til berserker for å bruke en av immune to fear abilityen.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd de fleste classer, har jeg funnet ut at jeg egentlig går veldig fort lei av å spille dmg-dealers i raid. Jeg foretrekker enten healer eller tank og ansvarsfølelsen dette gir. Har for det meste spilt healers, men har prøvd litt druid-tanking. Nå har jeg rerollet, og spiller warrior. Planen er å bli main-tank, ikke spise grandis og raid-dps’e samtidig semi-afk. (no offence til de som tar dmg-dealer-jobben sin seriøst, men selv klarer jeg ofte ikke å holde 100% fokus på dmg time etter time.)

 

Det jeg er redd for, er at jeg skal få samme problemet som jeg hadde da jeg var healer:

 

Raiding er bare halve spillet. Gjentatte repspecs har jeg innsett må til, men det er gearet jeg lurer på. Som healer fikk jeg bedre og bedre healing utstyr, men dette hjalp lite utenfor raidinga. Da var det på igjen med ”blå items”. Til slutt ble det slik at når folk gratulerte meg med nytt healing utstyr tenkte jeg bare: ”gratuler deg selv du: Bedre healing fra meg = kjappere for dere andre å få deres flerbruks-epiX”.

 

Hvordan er tank-utstyr å bruke utenfor raiding?

Hvor populært er det å bruke warriors som dmg-dealers? (ingen dmg-warrs = deres loot til tanks)

Noen andre tips?

 

- Småbekymret warrior

Lenke til kommentar

Ingen dps-warriors betyr bare at paladins knabber looten :p

neida, men du må nesten bare velge hvilken spillestil du vil satse på, og godta at det alternative gearet aldri vil bli like bra som hovedgearet. Tankegear er fint brukbart av mangel på bedre om du vil ha et avbrekk med arena/pvp, bruker selv et par deler tanke-warbringer med 12 stam gems i, og føler meg ikke gimpet av den grunn.

Lenke til kommentar
Hvordan er tank-utstyr å bruke utenfor raiding?

Hvor populært er det å bruke warriors som dmg-dealers? (ingen dmg-warrs = deres loot til tanks)

Noen andre tips?

 

- Småbekymret warrior

9006561[/snapback]

 

tank utstyr er som healing utstyr: det brukes bare til å tanke/heale, greit du lever lengre (som du også gjør med bedre healing utstyr) men du gjør ikke mer skade elns. Det første jeg lærte meg etter 6/8 might var at dersom jeg ville ha pvp utstyr måtte jeg pvpe, dersom jeg ville ha dps utstyr, måtte jeg dps'e osv. i et pve raid vil man alltid få det gearet som passer best til den rollen du vil fylle.

 

og angående dps loot når du er tank. bare glem det. første OEB gikk til palla, første ragnaros hammer gikk til palla, første thunderfury gikk til warrior fordi det er et tankevåpen, første askhandi gikk til en palla, og slik har det fortsatt heleveien opp til og med og igjennom Hyjal og BT.

 

edit: combobreaking typoos

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Ingen dps-warriors betyr bare at paladins knabber looten :p

9006755[/snapback]

 

angående dps loot når du er tank. bare glem det. første OEB gikk til palla, første ragnaros hammer gikk til palla, første thunderfury gikk til warrior fordi det er et tankevåpen, første askhandi gikk til en palla, og slik har det fortsatt heleveien opp til og med og igjennom Hyjal og BT.

9006840[/snapback]

 

Hvorfor er det vanlig at Palas får pri over warrs på loot som dette? Burde det ikke være 50-50?

 

Uansett: Virker som jeg ikke kommer til å gidde main tank dersom jeg ikke får mulighet til å få noe loot som er brukbart utenfor raidinga. Får satse på dps/off-tanking da kanskje.... men er ikke druids generelt bedre rustet til dette med OK damage, IlotP og at de kan heale/CR også når det er nødvendig?

 

Alt kommer jo også selvsagt an på guildet jeg ender opp å raide med. Noen som godtar at enkelte har roller/builds som ikke er det 100% beste for classen/raidgruppen…

 

Baaahhh: Blizz skulle laget tank-gear/healing-gear med "use: turns into dmg-gear"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...