Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scrappa hybrid-build planen min og gikk full prot istedenfor...

 

Hvor bra er egentlig Devastate utover i spillet? Jeg har akkurat starta på lvl70 instancer og jeg har ikke brukt Devastate så mye ennå. Føler egentlig at jeg klarer meg fint uten.

 

Lurer mest siden dette vil tilsi at jeg egentlig kan droppe å bruke points på Devastate (og Vitality som jeg heller ikke synes virker så veldig bra).

 

Lurer også på om man får ekstra threat for å legge på flere sunders etter 5. Har fått litt motstridende opplysninger på det...

8985821[/snapback]

 

Devastate bruker jeg bare til å tanke raidbosser for å si det enkelt. Det gjør litt mer threat enn sunder med blues, men det viktige er at det er en av to skills som scaler med gear hos en prot warrior, sammen med shield slam. Ikke mye, men det scaler :) Bruker devastate + heroic strike macro som ragedump mens revenge/shieldslam er på cooldown.

Lenke til kommentar
Aha, det lagde litt mer mening. Men egentlig så gjorde det ikke det..

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det under 350 gir bare 5% og ikke de 14% som de burde i henhold til formelen.

8985180[/snapback]

 

Sikkert så ikke alle som tanker skal løpe rundt med 50% dodge og 40% parry :)

Lenke til kommentar
Aha, det lagde litt mer mening. Men egentlig så gjorde det ikke det..

 

Skjønner fortsatt ikke hvorfor det under 350 gir bare 5% og ikke de 14% som de burde i henhold til formelen.

8985180[/snapback]

 

Sikkert så ikke alle som tanker skal løpe rundt med 50% dodge og 40% parry :)

8987459[/snapback]

 

Prøvde ut litt gear på warrioren og endte opp med 80+% avoidance block/dodge/parry, så ble litt forfjamset. (I spreadsheet)

 

Kom opp med 16.5% parry, 16.7% dodge og 21.0% block til slutt, er vel mer nede på jorden vil jeg tro. 14.802 HP forøvrig, er ikke det rimelig imba sett kun ''casual'' gear? (Ingen Kara eller Raid-loot) Tenker Engi-goggles, KoT legs, DF-kort osv.

Lenke til kommentar

Lurer på hvor jeg skal geare opp fremover. Har bare 11k HP unbuffed, har hele bold-settet og resten blått 70-gear. 471 defence osv, men føler meg fortsatt litt paper-tank når det kommer til Heroics.

 

Noen tips til måter å skaffe tanke-gear FØR heroics? Tror nemlig jeg har det meste som duger fra vanlige instancer.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor jeg skal geare opp fremover. Har bare 11k HP unbuffed, har hele bold-settet og resten blått 70-gear. 471 defence osv, men føler meg fortsatt litt paper-tank når det kommer til Heroics.

 

Noen tips til måter å skaffe tanke-gear FØR heroics? Tror nemlig jeg har det meste som duger fra vanlige instancer.

8989716[/snapback]

 

Jeg hadde noe lignende jeg også. Jeg mekka meg felsteel tanke gearet, 3 deler. Bruker bold skuldrene og diverse normal instance blues. Fiksa masse 9 stam sockets og diverse andre sockets med defence og stamina. Husk å få socket bonuser, de er kjekke. Etter det fikk jeg 11,5k hp ubuffa, 13,5k armor og 491 defense. Nå går heroics relativt bra, faktisk. Med litt buffs og en pally så står jeg ganske støtt.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor jeg skal geare opp fremover. Har bare 11k HP unbuffed, har hele bold-settet og resten blått 70-gear. 471 defence osv, men føler meg fortsatt litt paper-tank når det kommer til Heroics.

 

Noen tips til måter å skaffe tanke-gear FØR heroics? Tror nemlig jeg har det meste som duger fra vanlige instancer.

8989716[/snapback]

Nei.

Lenke til kommentar
ok, tror jeg skal nedprioritere bold-settet. Er de tre Felsteel-delene bedre enn bold? Er revered med KoT, så leggings kan jeg skaffe meg.

8990153[/snapback]

 

Det er flere ting som er på linje eller bittelitt bedre enn både bold og felsteel, felsteel er dog enkelt å få tak i siden det er crafts.

 

Og putt stamina gems i alle sockets, socket bonus er skjelden så bra at det er verdt å tape hp for.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor jeg skal geare opp fremover. Har bare 11k HP unbuffed, har hele bold-settet og resten blått 70-gear. 471 defence osv, men føler meg fortsatt litt paper-tank når det kommer til Heroics.

 

Noen tips til måter å skaffe tanke-gear FØR heroics? Tror nemlig jeg har det meste som duger fra vanlige instancer.

8989716[/snapback]

 

- Skaff 490 defense som aller høyeste prio.

- Resten stacker du HP.

 

Her er noen items du burde tenke på:

 

- Timewarden's Leggings (Keepers of Time rep, ikke så hardt å få tak i.)

- Bracers of the Green Fortress (Crafted, men likevel gode bracers, koster litt.)

- Jade-Skull Breastplate (Fra Mechanar tror jeg, glimrende tank chest.)

- Band of Impenetrable Darkness (Skaffer du denne, bytter du den ikke på en stund.)

- Darkmoon Card: Vengeance (Koster en del, men er kjempe fin trinket.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...