MrSifter Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan noen fikse et ordentlig prot specc ti meg? Jeg får det ikke til. :(l 8978544[/snapback] Bruker denne Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan noen fikse et ordentlig prot specc ti meg? Jeg får det ikke til. :(l 8978544[/snapback] Bruker denne 8979163[/snapback] Det lurer jeg og på, bruker denne Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kan noen fikse et ordentlig prot specc ti meg? Jeg får det ikke til. :(l 8978544[/snapback] Bruker denne 8979163[/snapback] Det lurer jeg og på, bruker denne 8979258[/snapback] Ikke verst.. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Han glemte full sword og:S noob! Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (har ikke lest hele tråden) hvordan specc har dere som liker PvP?? har fury specc og dual-vield såklart. =) synes det går greit i BG, men irriterer meg over mage som kan freeze deg å løpe av gårde og hunter som dazer deg å lar pet drepe deg. -.- har dere noen taktikk mot stun og daze? navn:tatche lvl:29 server:emerald dream spec:fury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg er nettopp blitt 61, og jobber med prot builden min. Den virker litt uferdig, og jeg har rett og slett ikke noen steder å plassere de neste 9 poengene. Her er builden jeg bruker nå: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033020100501351 Og her er den planlagte lvl 70 builden. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033020101501351 Jeg har bare lagt til tre poeng til i anticipation (som selvsagt er viktig frem til jeg får høy nok defense fra gear), fem poeng i cruelty, og et poeng i shield mastery, mer eller mindre randomly. Tar gjerne mot kommentarer. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (har ikke lest hele tråden)hvordan specc har dere som liker PvP?? har fury specc og dual-vield såklart. =) synes det går greit i BG, men irriterer meg over mage som kan freeze deg å løpe av gårde og hunter som dazer deg å lar pet drepe deg. -.- har dere noen taktikk mot stun og daze? navn:tatche lvl:29 server:emerald dream spec:fury 8979604[/snapback] trinket Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg er nettopp blitt 61, og jobber med prot builden min. Den virker litt uferdig, og jeg har rett og slett ikke noen steder å plassere de neste 9 poengene. Her er builden jeg bruker nå: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033020100501351 Og her er den planlagte lvl 70 builden. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033020101501351 Jeg har bare lagt til tre poeng til i anticipation (som selvsagt er viktig frem til jeg får høy nok defense fra gear), fem poeng i cruelty, og et poeng i shield mastery, mer eller mindre randomly. Tar gjerne mot kommentarer. 8980531[/snapback] Dette er hvertfall "cookie cutter" prot build: http://www.wowhead.com/?talent=TV0cZVZ0EtoIMkcest Du velger selvfølgelig selv, men husk på at shield mastery også øker damage på shield slam, så du burde fylle ut den. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 hva er best av thunder, lunar crescent og lionhearth blade? tenker på PvE og PvE vet ikke hva jeg skal gjøre på 70 enda.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 PvP = Lionheart eller Thunder (Fear resistance / Mye stamina!) PvE = Lunar Crescent (Beste pve stats, mye ap/crit) Iallefall IMO. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 PvP = Lionheart eller Thunder (Fear resistance / Mye stamina!)PvE = Lunar Crescent (Beste pve stats, mye ap/crit) 8983817[/snapback] videre ville jeg sagt at lionheart =/= pvp fordi det har null stamina. så thunder for pvp, øks om du skal gjøre litt hist og pist. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette er hvertfall "cookie cutter" prot build: http://www.wowhead.com/?talent=TV0cZVZ0EtoIMkcestDu velger selvfølgelig selv, men husk på at shield mastery også øker damage på shield slam, så du burde fylle ut den. 8981011[/snapback] Hmm... Jeg er enig i at Shield Mastery er det beste av de tre talentene øverst på venstre side av prot. Men jeg liker å ha Anger Management siden den gjør at jeg mister rage 1/3 saktere, og det gjør jo serie-tanking litt enklere. Og et poeng på improved shield wall syntes jeg bare er bortkastet, da jeg aldri bruker shield wall. (Jeg er konservativ på cooldowns For øvrig klarer jeg meg ikke uten Stance Mastery Uansett hva jeg gjør så havner jeg på 60 poeng, med ett til gode. Akkurat nå har jeg satt det i improved defensive stance, men hvem vet... Over til et annet tema, jeg er armorsmith, men jeg har plutselig oppdaget at bulwark of kings eller hva den heter er 100 % pvp/dps, mens 1-handeren fra swordsmithing er kjempebra til tanking, samtidig som jeg "får" en god 2-hander til grinding. Burde jeg bytte? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Ok, beklager om jeg er helt på jorde, men la oss si at jeg har 500 defense tilsammen, (ja defense, ikke rating) Har jeg da: 20.00% parry, dodge, block, inc. miss, inc. crit ? Jeg er trøtt nå og det der går ikke opp for meg da det kolliderer helt med hva jeg har trodd tidligere. Eller er det ekstra def over de 350(370) som kun teller? (Ok, dette var ment i småpjatt, men uansett, warriors burde vel kanskjekunne dette best) Edit: I tillegg, kan noen gi meg base AP for en 70 warr? Endret 2. juli 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Huh? hvert defense poeng du har over 350 gir deg 0.04% til parry, dodge, block og innkommende miss og crit. 500 total defense vil gi deg akkurat +6% parry, dodge, block og innkommende miss og crit. Defensen du har fra før, gir deg de 5% dodge og parry du skal ha naken. Endret 2. juli 2007 av likferd Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Aha, det lagde litt mer mening. Men egentlig så gjorde det ikke det.. Skjønner fortsatt ikke hvorfor det under 350 gir bare 5% og ikke de 14% som de burde i henhold til formelen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Scrappa hybrid-build planen min og gikk full prot istedenfor... Hvor bra er egentlig Devastate utover i spillet? Jeg har akkurat starta på lvl70 instancer og jeg har ikke brukt Devastate så mye ennå. Føler egentlig at jeg klarer meg fint uten. Lurer mest siden dette vil tilsi at jeg egentlig kan droppe å bruke points på Devastate (og Vitality som jeg heller ikke synes virker så veldig bra). Lurer også på om man får ekstra threat for å legge på flere sunders etter 5. Har fått litt motstridende opplysninger på det... Endret 2. juli 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Marker Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer også på om man får ekstra threat for å legge på flere sunders etter 5. Har fått litt motstridende opplysninger på det... 8985821[/snapback] Devastate bruke vet jeg lite om, men Sunders genererer samme threat selv om debuff cappen på 5 stk er nådd. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer også på om man får ekstra threat for å legge på flere sunders etter 5. Har fått litt motstridende opplysninger på det... 8985821[/snapback] Devastate bruke vet jeg lite om, men Sunders genererer samme threat selv om debuff cappen på 5 stk er nådd. 8986235[/snapback] Devastate gjør vel mer threat hvis det er fem på den, ikke sant? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ja, såvidt jeg skjønner øker både dmg og threat for hver sunder. Det er med andre ord best å få på fem sunders asap, og så spamme devastate. (Og revenge. Jeg elsker revenge.) Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Revenge er digg:) lager også en del threat etter det jeg husker:)skader ikke å putte poeng slik at du får stunnen med også, syns den proccer ganske så ofte:) Men har respecca tilbake til Prot. for en trist tilværelse:( Men måtte til siden serveren min mangler no sinnsykt med tanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå