Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du nevnte ikke Dwarves som har Stoneform og Treasure Finding.

8951194[/snapback]

Nei de tenkte jeg ikke på i farten, fin fin mot rend, deep wound, garrote og annet bleed effekter, finfine tanks også med stoenform, treasure finding er en spøk. ellers så ser jo dwarfs veldig støffe og solide ut ;)

8957584[/snapback]

Den fungerer også mot Blind. :!:

Lenke til kommentar
Du nevnte ikke Dwarves som har Stoneform og Treasure Finding.

8951194[/snapback]

Nei de tenkte jeg ikke på i farten, fin fin mot rend, deep wound, garrote og annet bleed effekter, finfine tanks også med stoenform, treasure finding er en spøk. ellers så ser jo dwarfs veldig støffe og solide ut ;)

8957584[/snapback]

Den fungerer også mot Blind. :!:

8960924[/snapback]

Da er jo Dwarf _rogue_ imba egentlig. Cloak of Shadows fjerner jo alle debuffs unntatt Bleed effects.

Lenke til kommentar
Har nå levlet med et kombinert fury/ prot specc og kommet meg til lvl 61, etter mye om og menn. Er nå klar for å få testet et 2h sword arms ms build ( full arms ) og lurer egentlig bare på hva som er optimal damage syklus ved questing/grind/leveling. Føler ikke at jeg får noe good gli på damagen min atm :mad:

8960792[/snapback]

**bump**

Lenke til kommentar

Hmm optimal syklus? er vanskelig å si, sykluser er for hunters og rogues. Som MS warrior på grinden går det vel for det meste slik:

 

charge+blood rage m/ autoswing, MS, auto+berserker rage (ekstr arage fra dmg taken), whirlwind, auto, pass på å ha rage nok til ms og whirlwind når de kommer av CD, resten av ragen bruker du på heroic strikes og ymse.

 

en god ide er ofte å ta to mobs om gangen, for da kan du nesten gjøre dobbel dmg for bare litt mer rage, bruk whirlwind (slår da to mobs), når sweeping strikes er på bruker man MS, cleave er da din venn også (litt mer rage med cleave er fortsatt billigere enn 2x HS)

 

drar du 3-4 mobs kan en TC eller en demo. shout være en fin fin ide. angående cooldown sykluser: bruk recklessness/retaliation så fort den kommer av cd og gjerne mot 2+ mobs, når den står og surner på action baren din er den ikke verd noen ting, og det er kun i ytters få tilfeller at den cden vil redde deg fra en gank osv.

 

videre er det fint å ha en syklus på bruk av andre CDs, jeg ser du er gnome, så drit i å løpe rundt med pvp trinket mens du levler få deg en til AP trinket også bruker de de annenhver gang mens du sloss, slik at du alltid har en AP bonus oppe. hadde du hatt passende racials så burde du bruke det og (jeg som orc hiver blood fury inn i rekken). som engineer har du kanskje noen artige trinkets som du bare må bruke liberalt mens du levler, alt er til for å brukes.

 

kvitt deg med carrot in a stick tbh, når har 7% ekstra fart på mount vært grei å ha? eventuellt ta den på for de lange rideturene.

 

videre vil jeg gratulere med en gnome warrior + hellreaver, det må se en forbanna fantastisk ut, post SC? :D

Lenke til kommentar
Hmm optimal syklus? er vanskelig å si, sykluser er for hunters og rogues. Som MS warrior på grinden går det vel for det meste slik:

 

charge+blood rage m/ autoswing, MS, auto+berserker rage (ekstr arage fra dmg taken), whirlwind, auto, pass på å ha rage nok til ms og whirlwind når de kommer av CD, resten av ragen bruker du på heroic strikes og ymse.

 

Blood rage? Kan umulig være verdt å bruke til grinding med mindre du har healer, siden den koster *711* HP på level 70..

Lenke til kommentar

711 hp you say? hvor mange prosent av 11k sa du at det var igjen? jaha, har du data for lvl 60? hvor mange prosent av hp var det da?

 

men forsovet kan blood rage droppes om du føler du har nok rage eller for lite hp til å bruke den, ellers ser jeg intet gale med det.

 

glemte også å nevne at death wish bør være med i syklusene med trinkets osv :)

Lenke til kommentar
711 hp you say? hvor mange prosent av 11k sa du at det var igjen? jaha, har du data for lvl 60? hvor mange prosent av hp var det da?

 

men forsovet kan blood rage droppes om du føler du har nok rage eller for lite hp til å bruke den, ellers ser jeg intet gale med det.

 

glemte også å nevne at death wish bør være med i syklusene med trinkets osv :)

8963062[/snapback]

 

En warrior som nærmer seg 70/nylig 70 har ikke 11k hp. Mer som 8-9k. Bloodrage nærmer seg farlig 10% av healt da :)

Lenke til kommentar

Den stusselige ragen du får av bloodrage er ikke engang ett autoattack slag med 1h, og jeg er prot.. Nei, slik jeg ser det er bloodrage til tanking, samt når du desperat trenger rage til noe lurt i pvp, som spellreflect eller intercept. Og er du fury, er imp. berserker rage overlegent i de fleste tilfeller uansett.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Burnoose of Shifting Ages, eller Cloak of Eternity?

 

Og et lite spørsmål til: Hvordan tror dere det vil funke å være Main Tank i Karazhan med det meste blått gear og 31/5/25?

8968627[/snapback]

 

Fix spec'en ville nå jeg si. Imp shieldblock etc. bruk +30 pts i prot gjerne mere.

Fix gear så du i allefall har +10.5k health +12.5k armour og +275 i Def. unbuffa no shout.

 

Sier nå jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...