Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Joda, men om warrior er gearet opp til å gi skade...så kan man vel klare å havne på skadetoppen. Men da er det vel også stor sannsynlighet for party-wipe også hehe

5224175[/snapback]

[/quote

Aldri opplevd noen partywipe av den grunn.

Kjørte mc nå som dps uten noen problem.

Tanket kun på en boss, en som har hauger av adds som eksploderer når de dauer.

Der måtte vi alle bruke skjold til addsa var nede. Da var det rett på two hander igjen for å ta bossen. :)

Klart er du MT for guilden kan du ikke drive med twohander i mc, men jeg har dps build og tanker kun når det er nødvendig. Ingen grunn til å bruke skjold og one hand når det ikke er nødvendig. Hvor mere skade man gjør, hvor fortere detter mobsa ned ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men om warrior er gearet opp til å gi skade...så kan man vel klare å havne på skadetoppen. Men da er det vel også stor sannsynlighet for party-wipe også hehe

5224175[/snapback]

[/quote

Der måtte vi alle bruke skjold til addsa var nede. Da var det rett på two hander igjen for å ta bossen. :)

Klart er du MT for guilden kan du ikke drive med twohander i mc, men jeg har dps build og tanker kun når det er nødvendig. Ingen grunn til å bruke skjold og one hand når det ikke er nødvendig. Hvor mere skade man gjør, hvor fortere detter mobsa ned ;)

5224270[/snapback]

hehe det er sant nok sikkert. Selv har jeg ikke noe særlig erfaring med å ikke være MT i gruppe. Jeg er stort sett MT og assist tar stort sett palas seg av. Men det er jo viden kjent at dem ikke akkurat er dmg-dealere da:)

Lenke til kommentar

5224175[/snapback]

[/quote

5224270[/snapback]

hehe det er sant nok sikkert. Selv har jeg ikke noe særlig erfaring med å ikke være MT i gruppe. Jeg er stort sett MT og assist tar stort sett palas seg av. Men det er jo viden kjent at dem ikke akkurat er dmg-dealere da:)

5224292[/snapback]

For en god guild vil du være gull vært etterhvert ;)

Alle trenger en god MT :thumbup: med protection build.

Komplett umulig å ta UBRS (går bra uten prot spec, ) uten å tanke, men i ZG, MC og BWL er prot. spec nødvendig, helst på flere warriors og.

En slik dps delaer som meg vil ingen egentlig ha, da alle er 60 ønsker de å komme videre i instancer og da er en prot tank god å ha :)

Lykke til videre med wow :)

Lenke til kommentar

Jo takk! :)

Self om jeg kjører 31/5/15 build :)

Jeg liker også å queste og explore litt.

Har svært lite lyst å kjøre prot build, da jeg da gimper alle dem kule dmg-deal egenskapene mine. Dessuten tror jeg at vi er et langt stykke unna dem værste high-end instansene.

Har lyst å gå for en defense på 380 gjerne og med en HP på rundt 5k. Også med en base på 12-13% crit-rate. Har nå def på 335, men bare 3600 i HP og 12-13% crit-rate. Problemet er bare det at jeg aldri har sett så kul ut som char'en min gjør i wow nå. Golem shard Leggings FTW! :thumbup: og vil helst ikke bytte. Men jeg digger might eller might, men dem er temmelig langt unna for min del.

Valor er ok, men skuldrene og støvlene suger big time når det kommer til utseende. Men vil ha et sett liggende i banken til raiding osv..

Jeg har vurdert å satse på noe recipe armor...enchanted thorium kanskje..men får se..

Lenke til kommentar

Vi har brukt pvp warriors som damagedealer i f.eks MC lenge, og warriors ligger som regel på toppen i damage done. Ganske imponerende siden alle warriors må offtanke på garr og majordomo og hundepacks. Warriors er også redusert til bueskyttere på shazzrah og geddon. Nå skal det sies at ingen av roguene har noe bedre en gutgore ripper/brutality blade, men de har ikke sjans til å slå warriors i singletarget damage. Jeg vil anta situasjonen er annerledes for alliance though, med generelt færre som spiller warrior, og mangel på noe så genialt som windfury.

Lenke til kommentar
Jo takk! :)

Self om jeg kjører 31/5/15 build :)

Jeg liker også å queste og explore litt.

Har svært lite lyst å kjøre prot build, da jeg da gimper alle dem kule dmg-deal egenskapene mine. Dessuten tror jeg at vi er et langt stykke unna dem værste high-end instansene.

Har lyst å gå for en defense på 380 gjerne og med en HP på rundt 5k. Også med en base på 12-13% crit-rate. Har nå def på 335, men bare 3600 i HP og 12-13% crit-rate. Problemet er bare det at jeg aldri har sett så kul ut som char'en min gjør i wow nå. Golem shard Leggings FTW!  :thumbup: og vil helst ikke bytte. Men jeg digger might eller might, men dem er temmelig langt unna for min del.

Valor er ok, men skuldrene og støvlene suger big time når det kommer til utseende. Men vil ha et sett liggende i banken til raiding osv..

Hehe ;)

Behold builden din du frem til dere blir større og flere blir lvl 60.

Sjekk profilen min og se, enchants kan gjøre mye md HP ;)

Det lille jeg har av tanke gear ligger i baggene, kommer vel opp på 337 i def. Har ikke konsentert meg så mye om det enda, skal skaffe meg noe mere gear fra mc nå, HP er viktig i pvp og. Kutter ned på litt kritt og satser litt mere på attackpower og mer HP :)

Fint å se at det er flere her som vet at warriors gjør bra dps i MC :)

Jeg har vurdert å satse på noe recipe armor...enchanted thorium kanskje..men får se..

5224542[/snapback]

Lenke til kommentar

Ja..ser du har to stk stamina enchants +9 og + 7. Det kan jeg eventueklt fikse jeg og, men har for tiden +3 def på bracers, men hanskene har jeg ikke gjort noe med enda.

Ser du har grei nok stamina i forhold til andre End-game warriors jeg har sett. Det eneste du trenger er vel litt mer AGI OG STR, men dette komemr jo med bedre utstyr. gutta jeg så på hadde might settet og lignende.

Dem hadde ca 300 i STR, 190 AGI og 330 STA, 5000HP og 4.5-5k armor. Men ingen av dem kan ha hatt noe særlig + i defense så det ut til fra utstyret..selv om jeg tror might delene hadde noe om jeg ikek husker feil.

Men ser at du er i mål når det kommer til STA i hvertfall :)

Men jeg lurer på hva trade-off'en er når det kommer til +def versus stats. Dette har jeg i grunnen aldri funnet helt ut av og det virker som om folk er usikre. Skulle gjerne hatt en slags kalkulator som hele tiden foreslo at nå var det på tide å adde mer f.eks STA..og nå STR..

En ting er sikkert pvp vil bli lavt prioritert for min del.

Selv om jeg var med å raide ogrimmar her forleden dag på silvermoon og skaffet meg 72 HK og 650 contribution points elelr noe. Tror dette kvalifiserer til private rank uansett ikek sant?

EDIT: Selv bruker jeg to foskjellige hjelmer. Helm of the mountain for tanking og fury visour til pve grinding og "go-crazy-with-dual-wield-mode"

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Siden folk ikke svarte så mekket jeg meg like gjerne en ny template, som jeg vil ha innspill på. Fortsatt DW-zerk-stance.

Arms Talents - 18 points

Improved Heroic Strike rank 3/3

Deflection rank 5/5

Improved Rend rank 3/3

Improved Charge rank 2/2

Deep Wounds rank 3/3

Impale rank 2/2

Fury Talents - 33 points

Cruelty rank 5/5

Unbridled Wrath rank 5/5

Improved Cleave rank 3/3

Blood Craze rank 3/3

Dual Wield Specialization rank 5/5

Enrage rank 5/5

Death Wish rank 1/1

Flurry rank 5/5

Bloodthirst rank 1/1

edit: ryddet opp

Endret av Xeenon_
Lenke til kommentar
Jeg bruker whirlwind og mortal strike, kanskje piercing howl eller demo shout.

Bruker nesten alltid zerker rage

Jeg bruker også WW og MS, men syntes det er for få attacks å bruke..ville gjerne hatt noen flere...jo flere attacks..jo flere muligheter for å critte. Jeg fyrer som oftest i gang en hamstring for å eventuelt critte og få høy rage..så er MS klar igjen.

Men det er ingen spesielle angrep man bruker ofte i zerker stance? Annet enn dem som er nevnt. I battle stance så har man så mange å velge mellom på en måte..samme i def stance.

Lenke til kommentar
Jeg bruker whirlwind og mortal strike, kanskje piercing howl eller demo shout.

Bruker nesten alltid zerker rage

Jeg bruker også WW og MS, men syntes det er for få attacks å bruke..ville gjerne hatt noen flere...jo flere attacks..jo flere muligheter for å critte. Jeg fyrer som oftest i gang en hamstring for å eventuelt critte og få høy rage..så er MS klar igjen.

Men det er ingen spesielle angrep man bruker ofte i zerker stance? Annet enn dem som er nevnt. I battle stance så har man så mange å velge mellom på en måte..samme i def stance.

5230769[/snapback]

Eneste du ikke har tilgang på i zerkerstance er overpower. Du får derimot whirlwind.

Lenke til kommentar

Ok!...Leste i wow-strategy guide (gammel versjon) at det "hurtige" angrepet i zerker stance var "slam". Det koster 15 rage..akkurat som HS. Men det er vel en mellomting mellom instant attack og next swing. Det står 1.5 sec cast.

Det jeg trenger et angrep som gjør at jeg får opp antall angrep i en kamp. Jeg kan self hele tiden vente på at ragen skal lade opp til MS, men slik som jeg ser det så er det også viktig å få inn mest mulig angrep også..da crit sjansen sammenlagt øker med økt antall angrep.

Jeg er litt usikkert på trade-off'en når det kommer til antall angrep versus det å vente på MS.

Men er det noen av dere zerker warriors som bruker SLAM? Tenker da mest i kamp mot 1 enkelt fiende. Når det er flere rundt benytter jeg Whirlwind en del, og som oftest så går jeg mye inn i def stance for å unngå å blø ihjel:)

Lenke til kommentar
Ok!...Leste i wow-strategy guide (gammel versjon) at det "hurtige" angrepet i zerker stance var "slam". Det koster 15 rage..akkurat som HS. Men det er vel en mellomting mellom instant attack og next swing. Det står 1.5 sec cast.

Det jeg trenger et angrep som gjør at jeg får opp antall angrep i en kamp. Jeg kan self hele tiden vente på at ragen skal lade opp til MS, men slik som jeg ser det så er det også viktig å få inn mest mulig angrep også..da crit sjansen sammenlagt øker med økt antall angrep.

Jeg er litt usikkert på trade-off'en når det kommer til antall angrep versus det å vente på MS.

Men er det noen av dere zerker warriors som bruker SLAM? Tenker da mest i kamp mot 1 enkelt fiende. Når det er flere rundt benytter jeg Whirlwind en del, og som oftest så går jeg mye inn i def stance for å unngå å blø ihjel:)

5235214[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Whirlwind fungerer ypperlig mot bare 1 fiende også. Gjør en del mindre damage en MS, men koster også litt mindre, samt du får 2 instants å brenne rage på. Får du virkelig så mye rage du ikke klarer å brenne det på MS og whirlwind?

Lenke til kommentar

5235214[/snapback]

Siden du ikke pvper så mye så regner jeg med at du er på det nivået jeg var på for noen måneder siden. :)

Oppdaget etterhvert mange fordeler med zerk stance, brukte den nesten aldri før da jeg kun fighta mobs. Etter at jeg lærte meg å bruke zerk bruker jeg nesten ingenting annet. Overførte mye av det jeg brukte i pvp over til mobs, og det er helt klart en fordel med zerk på dem også. Som Likferd tidligere sa den eneste forskjellen på attacka du har i battlestance og zerk er så minimalt at zerk er å foretrekke. Jeg liker zerk fordi man kan intercepte, og det er meget viktig i kamp med bosser med adds, samt at du får jo bedre critt rate og.

Var i MC i går og det teller med mye dps der for å få mobs og fiender ned før folk går tom for mana. Det er nå mitt 3 mc og meg og en annen warrior i guilden skifter om 1 og 2 plassen på dps meteret, :) Og under hele mc brukte jeg zerk i 90% :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Whirlwind fungerer ypperlig mot bare 1 fiende også. Gjør en del mindre damage en MS, men koster også litt mindre, samt du får 2 instants å brenne rage på. Får du virkelig så mye rage du ikke klarer å brenne det på MS og whirlwind?

Siden du ikke pvper så mye så regner jeg med at du er på det nivået jeg var på for noen måneder siden.

Oppdaget etterhvert mange fordeler med zerk stance, brukte den nesten aldri før da jeg kun fighta mobs. Etter at jeg lærte meg å bruke zerk bruker jeg nesten ingenting annet. Overførte mye av det jeg brukte i pvp over til mobs, og det er helt klart en fordel med zerk på dem også. Som Likferd tidligere sa den eneste forskjellen på attacka du har i battlestance og zerk er så minimalt at zerk er å foretrekke. Jeg liker zerk fordi man kan intercepte, og det er meget viktig i kamp med bosser med adds, samt at du får jo bedre critt rate og.

Var i MC i går og det teller med mye dps der for å få mobs og fiender ned før folk går tom for mana. Det er nå mitt 3 mc og meg og en annen warrior i guilden skifter om 1 og 2 plassen på dps meteret,  Og under hele mc brukte jeg zerk i 90%

Ja kjære venner!

Som en følge av deres opplysende innlegg, har jeg satt meg mer inn i zerkerstance. Og joda, du har helt rett likferd!

Jeg har begynt å bruke zerker til pve mot mobs. Og ww self mot bare 1 mob.

Jeg fant ut at SLAM kanskje var noe av det mest bortkastede jeg noensinnne har puttet på actionbaren. den er svak til tusan, og den har en slags loadingtid..hvor man liksom lader opp for slam. Når man blir truffet av et slag fra en mob starter denne loadingen på nytt igjen osv..kanskje dette minner om når spellcasters blir interupta osv...Og som warrior så nekter jeg å bli interupta..det er mot våres natur å bli det :thumbup: Så bort vekk med SLAM!

Og joda..MS og WW holder i massevis mot en mob som dere sier. Jeg slenger som oftest på en hamstring i tillegg. Har også merket meg den syke skaden man kan gi mobs i zerker stance og den lille økningen av crit sjansen merker man faktisk godt.

Så nå bruker jeg zerker som min "main fighte metode"!

En morsom episode når jeg spilte i går var når jeg av en elelr annen grunn hadde fått opp rage til maks mens jeg kjempet mot en fiende...han døde. Jeg hadde fremdeles nesten full rage. Jeg begynte å denge løs på en 54lvl elite mob. Jeg fant ut at jeg ville teste potensiale til zerkerstance litt. Kjørte på med recklesness, med påfølgende MS og WW. Det var helt sykt hvor blodet sprutet og charen min angrep i en sinnsykt tempo. Jeg har til dags dato aldri drept en slik god mob på så kort tid. Jeg var aldeles i skyene....da en 55 lvl druid som hadde stått å sett på whispet meg følgende; LOL what the hell was that?

Så joda...nå elsker jeg min zerkerstance :love:

Takk for deres gode tips og at dere fikk meg på rett "warrior-path"

Men må innrømme at jeg som MT i instanser ikke bruker zerker i stor grad. Da bor jeg omtrent i def stance...men kjører på med en WW når sjansen byr seg til tider.

Og i går droppet min nye tanke hjelm; http://www.thottbot.com/?i=7381

Edit: jeg må også få med at denne hjelmen kun brukes når jeg tanker. Når jeg fighter mot vanlige mobs bruker jeg min Fury helm som har lik + på STR, samt 1% mer crit sjanse og 1% mer hit sjanse. Jeg mister bare ørlittegranne armor og 18+ i stamina. Men armor og HP er ikke det viktigste når man skal denge mobs!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...