DeadbeaT Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 hvilken rase skal man ta som warrior? og hvilken burde man ikke ta? 8946000[/snapback] orc for pvp, stunresitance hjelper noe sykt 8946148[/snapback] Orc, glatt. Bloodfury (300 ap på lvl 70 ca.) og stunresistance. Dessuten ser de badass ut også. 8946835[/snapback] raske svar her, la meg bare få skyte inn mitt synspunkt her: jeg er veldig glad i orcen min, make no mistake, men blood fury er ikke så flott som det engang var (mtp at det før var prosenter) videre så er det teknisk sett en MS debuff på deg selv, så dersom du bruker denne i en arena vil du fort bli fokus for all dps (og gjerne denne+ en MS debuff) som vanglivis resulterer i en skikkelig grusende død stun resist er artig thou. jeg ville ikke valgt tauren, 5% av 10k er 500 liksom. oooOOo, en execute på 4k tar gjern ebåde dine 2000hp og din bonus 500 uten å blinke osv undeads er fin fine, du ser det om og om igjen, Nhat, Laintime, og andre kjente UD warriors bruker AKTIVT alle racials til en undead, fordi de er lette å bruke og tiltrekkende å bruke. troll har jeg lite formening om. for ally siden har jeg bare en favoritt: gnome, gnome, gnome humans er finfine om du er en rep hore, og NEs kan spilles slik at du får preemptive strikes ofte, men om dette overgår escape artist? nei. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) raske svar her, la meg bare få skyte inn mitt synspunkt her: jeg er veldig glad i orcen min, make no mistake, men blood fury er ikke så flott som det engang var (mtp at det før var prosenter) videre så er det teknisk sett en MS debuff på deg selv, så dersom du bruker denne i en arena vil du fort bli fokus for all dps (og gjerne denne+ en MS debuff) som vanglivis resulterer i en skikkelig grusende død stun resist er artig thou. jeg ville ikke valgt tauren, 5% av 10k er 500 liksom. oooOOo, en execute på 4k tar gjern ebåde dine 2000hp og din bonus 500 uten å blinke osv undeads er fin fine, du ser det om og om igjen, Nhat, Laintime, og andre kjente UD warriors bruker AKTIVT alle racials til en undead, fordi de er lette å bruke og tiltrekkende å bruke. troll har jeg lite formening om. for ally siden har jeg bare en favoritt: gnome, gnome, gnome humans er finfine om du er en rep hore, og NEs kan spilles slik at du får preemptive strikes ofte, men om dette overgår escape artist? nei. 8951157[/snapback] Du nevnte ikke Dwarves som har Stoneform og Treasure Finding. Endret 26. juni 2007 av wetass_ohyes Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8946005 PvP. Stunresistance og ekstra HP er fint og greit, men hovedproblemet for en warrior er casters. Escape Artist, stoneform og WotF er som en ekstra PvP-trinket, noe som gir dem en bedre sjanse til å ikke bli CCet. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Undead Fury Warrior = Umulig å ta for meg som lock Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 DW wpn speed for mh & oh: Er det enkelt å greit sånn at oh skal helst ha 2.0 eller mindre og mh 2.0 eller gjerne mere ? Antar at i tanking da så er 2.0 eller mindre tingen, men dette er i dw da som dps eller solo i grinding. Spec røft er 8/20/33. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Når det gjelder DW er høy hastighet på mh (minst over 2.0 som du sier) og lav hastighet på oh (under 2.0) tingen. Ved tanking så vil et våpen med høy hastighet være fordelaktig ved Devastate - om man ikke har det, er vel raske våpen å foretrekke. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lavest speed er vel alltid ønsket? Uansett våpen? Si at wep dmg er 50-60 og Speeden er 1.00 så blir DPS 55. Er speeden 2.00 blir DPSen 27.5 Så hvorfor er ikke lav speed ønsket? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Fordi våpen med lav hastighet har høyere dmg (ikke dps) enn med høy hastighet. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Åja, sånn ja. Det blir litt annerledes en sånn jeg tenkte... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 I dag tok jeg og en random gruppe heroic Mech, bare for raske og greie badges. Og jeg som fury warrior vant dmg meteret ikke lett,men jeg vant over magen. Selv om jeg ikke har et dugg epic. Men skal innrømme at jeg prøver å utnytte alt jeg har får å få dps opp. Lurer på hvordan det blir med noen skikkelige knalle våpen og litt mer critt;) Er det meg eller gjør dps warrior veldig mye dmg. Har egentlig vært prot stort sett hele tiden,men respecca for farming, og har etterhvert begynt å spille mer og mer på han. Veit ikke hvor mye AP og critt jeg burde ha som fury. har 2200 ap og 22% crit nå, men som sagt ikke verdens beste gear. hva har andre folk? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Undead Fury Warrior = Umulig å ta for meg som lock Amp agony, corr, siphon, draintank, you win Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 2200AP? Er ikke det helt sinnsykt mye? Jeg har 1200 med ARMS :\ Lenke til kommentar
kafan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Antar han mener med buffs. På armory ligger han på under 1500. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hm... 2200 her way to much, spesielt _uten_ noe epic. Med mindre han mener at han har fullt legendary o.o Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hm... 2200 her way to much, spesielt _uten_ noe epic. Med mindre han mener at han har fullt legendary o.o 8956264[/snapback] Av legendaries du kan equippe finnes det bare våpen, pluss en dårlig amulett og et skjold. Så, nei. Endret 27. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det var en spøk... Det skjønte du og, bare du legger godvilja til. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Yo, er det noen som har en bra defensive spec til meg? Er litt usikker på hvor jeg skal spende talent pointsa mine. er lvl 64 btw Endret 27. juni 2007 av Hetfield^^ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du nevnte ikke Dwarves som har Stoneform og Treasure Finding. 8951194[/snapback] Nei de tenkte jeg ikke på i farten, fin fin mot rend, deep wound, garrote og annet bleed effekter, finfine tanks også med stoenform, treasure finding er en spøk. ellers så ser jo dwarfs veldig støffe og solide ut Undead Fury Warrior = Umulig å ta for meg som lock 8951534[/snapback] men så ville ingen pvp spiller i dag, med gear tilgjengelig i dag spec'e fury og gi opp på både 2nd wind, MS debuff og annet snacks. dessuten vil selv de mest cookie cutter Arms warriors i dag ha Death Wish og derfor ha like mange muligheter å komme seg ut av fear som en full fury warrior, om det var fear du tenkte på? Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Yo, er det noen som har en bra defensive spec til meg?Er litt usikker på hvor jeg skal spende talent pointsa mine. er lvl 64 btw 8957304[/snapback] Så lenge du har 8 poeng i arms (til Imp. Thunder Clap) har du relativt frie tøyler. Fyll opp prot treet etter egne preferanser, og muligens 4-5 poeng i Cruelty. Om du skal tanke i raids er devestate veldig godt å ha, men ikke så nødvendig i vanlige instancer. Min specc er noe a.la 8/4/48 tror jeg. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Har nå levlet med et kombinert fury/ prot specc og kommet meg til lvl 61, etter mye om og menn. Er nå klar for å få testet et 2h sword arms ms build ( full arms ) og lurer egentlig bare på hva som er optimal damage syklus ved questing/grind/leveling. Føler ikke at jeg får noe good gli på damagen min atm Endret 28. juni 2007 av LureCowboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå