DeadbeaT Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vel, DW fury cookiecutter build har ikke swordspec, så er ikke akkurat noe å grine over. 8902978[/snapback] true men det var det jeg fant verd å nevne i den sammenheng, er jo de som har det også vet du. jeg rakk ikke bussen min så har sitter jeg igjen, med litt ettertanke forstår jeg ikke helt hva du er ute etter Demogorgon. spec'et ditt vil jo være helt, med unntak av axe/pole versus sword dersom du velger en av de, altså vil du få samme boosts, type flurry osv med både axe/pole og sword. både axe/pole og sword har også 5% sjanse for proc, så du ender opp med akkurat det samme, bortsett fra at når sword proc'er så kan vi, som tidligere nevnt snakke om en ~200% til ~400% ekstra damage mens med pole/axe snakker vi om kun ~200% ekstra damage på proc. Glancing blows put aside. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) hmm, 31\30 med 2h pole arm, jeg har ca 5% base miss btw 8) ( og 100+hit, jeg bommer aldri.) må theory crafte litt i kveld. edit: det jeg tenkte på, var i grunnen om en 5% sjans for et sverd procc ville kompensere for tap av 5% critt siden en 31\30 warrior gjør sin skade ved å ha flurry oppe så ofte han kan, da dette gir høyere rage generation og 25% økt hvit skade. min crit ville vært 31.5% med 1 ekstra hvitt angrep hvert 20. slag som også kan critte for flurry. var i grunnen en avveing på om dette ville være bedre en 5% critt dmg messig. men det spiller egentlig ikke noen rolle nå som vi downa prince, jeg går for gorehowl 8) Endret 21. juni 2007 av Demogorgon Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Arms, fury eller protection for levling? er level 10 nå Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 arms eller fury, vi kan krangle i dager om hva som er best, jeg klarer aldri å bestemme meg. hold deg unna prot mens du levler, prot er for pve fanatikere på lvl 70. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 arms eller fury, vi kan krangle i dager om hva som er best, jeg klarer aldri å bestemme meg. hold deg unna prot mens du levler, prot er for pve fanatikere på lvl 70. 8914853[/snapback] okei:D btw kordan weapons kan warrior bruke? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 arms eller fury, vi kan krangle i dager om hva som er best, jeg klarer aldri å bestemme meg. hold deg unna prot mens du levler, prot er for pve fanatikere på lvl 70. 8914853[/snapback] okei:D btw kordan weapons kan warrior bruke? 8915045[/snapback] Alt unntatt Wands var det vel Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Warriors kan bruke allt unttat wands tror jeg? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 ^ whatever they said. Du vi nok foretrekke å bruke sverd, øks, mace, spyd, skjold og/eller fist weapons, kniver er litt meh (men kan være bra med riktig spec osv), stav er vanlgivis forebeholdt casters og druider i alle sine former, men med noen unntak. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Så ingen som har en mening om fury eller arms er best? Jeg selv klarer ikke bestemme meg for arms eller fury på den nye warrioren, har spilt en til 49, men begynte nylig en tauren som er lvl 18 atm og som snart skal bestemme seg for arms eller fury og jeg får ikke bestemt meg Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg pleier å si gå fury til 40 om det er first time char, fordi våpen som dropper i naturlig rekkefølge passer best for fury, wing blade WC + random blue fra WC, videre til SM+BRD våpene, plukk opp whirlwind axe til lvl 40, ding fra 40-51 med arms, 51-58 med arms og IBS, deretter gjør hva faen du vil i outland. MEN, jeg har også merket med at 2h fury kanskje ville være noe, synd med instant attacks thou, lurer på om imp. slam gjør slam viable i en pve spec, det er mange som mener. drit i BT da fordi AP'en din vil være ræv for now, og job rundt imp. slam og andre våpenenchancers som flurry, DW, kanskje noe points i arms for enrage, sweeping strikes hvis du når det osv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Forrige warrioren gikk arms helt til 49, tror jeg skal teste fury fra 20 og utover se om jeg liker BT @ 40, liker jeg det fortsetter jeg, hvis ikke tar vi arms spec Kommer til å kommentere hvordan jeg følte arms forhold til fury her etterhvert som jeg levler Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 du kommer til å elske det, det føles som om du angriper konstant og fint og gjevnt. Men ettervert som du kommer litt opp i årene, på lvl 48 plukker du opp en thrash blade fra mara og videre vil du sitte og se på fine rekker med *miss*miss*100*miss*dodge*miss* og da er det på tide å gå 2h videre, for det går ikke ann. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Arms er best for leveling synes jeg. Arms er ikke like kjapt som fury, men har noen fine crits. Med strength, agility, stamina gear så har du også en fin crit chance. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Siden når hadde strength og stamina noe å si på critchance? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Tenker det var derfor han skrev agility i Bold, skulle fremheve at med litt agility også så hadde du i tillegg en fin crit chance og resten var vel litt med rekkefølgen man burde prioritere, bare en gjetning fra meg Edit: Poenget mitt er at han skrev de tre statsene som de man burde gå etter og agility i bold for at man skulle forstå det med crit. Endret 22. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Fortsatt klønete skrevet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Synes ikke det var noe klønete skrevet, forsto det temmelig enkelt, man skal gå etter de tre stasene i equipment, agility for critten, forstod det temmelig lett siden han tok den i bold. Endret 22. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg ville skrevet det: Samt slengt ved litt agility hvis mulig for å få opp critchance. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg skjønte også lett hva han mente. Må ikke være så fobanna nøye hele tiden heller da Selv så har jeg rundt 24% crit chance med min warrior, uansett lvl. Skulle hatt høyere også, men da mister man jo mye stam og str Endret 22. juni 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ikke dum den heller, men har fortsatt ingen problemer med hvordan bjohansen skrev det, synes heller ikke det var klønete skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå