Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

personlig synes jeg tactical mastery er en must i alle pvp situasjoner, ja egentlig i alle situasjoner som warrior, men om det pga spillestilen min eller ei vet jeg ikke, jeg skifter gjerne stance tosifret ganger per kamp. er så mye godsaker å utnytte i de tre stancene at det må til. Disarm, Overpower, Whirlwind osv. og i tanke situasjoner har vi TC, Mocking Blow, Taunt, Berserker Rage osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller suger Arms på lav lvl?

Har Warmonger som jeg brukte som Arms, den har 45dps og gir 30 hit rating. Når jeg dual-wielder har jeg The Ripsaw som gir 33 dps tror jeg, og Flurry Axe i OH som gir 35 dps.

 

Jeg hadde da ikke noe stort høyere med MS crits enn jeg hadde med BT, og gjør mye mer hvit skade med DW i tillegg.

 

Er lvl 47 forresten.

 

Link til våpen er for de som kaster bort energi på ekstra klikking.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Takker.

Ser denne builden bra ut ?

-> Clicky <-

8864641[/snapback]

 

Ja bortsett fra eg ville maxet på imp zerg stance. og byttet ut 5/5 parry med 2/5 parry og imp hs istedet. Og siden du ikke har imp overpower, er det vel lite vits i TM siden dette ser ut som et pve dps spec.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Nei, cookie-cutter er det mest brukte/minst overraskende speccet innenfor en viss sjanger. Snakker om begrepet nå, ikke buildet hans.

 

I group PvP synes jeg det er rimelig begrenset hva man har i de andre stancene enn berserker stance. Spell reflect funker i visse situasjoner (når man åpner mot en casterteam bygget på burst), disarm er de fleste immune mot, og man starter ikke i battle fordi man lettere kan bli CCa, og man får aldri inn en charge mot folk med peiling.

 

I berserker stance har man intercept, WW, MS, berserker rage, cleave. *Nesten* alt i ett.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Begrenset hva man har i de andre stancene enn berserker stance? i beg to differ!

 

Battle Stance er nødvendig for thunderclap, som er en god del % dmg reduction mot melee motstandere, samt at man generellt havner på listen deres så du får honor når de dør, og sweeping strikes som betyr 2 for prisen av 1 egentlig.

 

i Defensive stance har vi disarm, som setter en rogue effektivt ut av spill i 10 sec om han ikke har weaponchain, setter fury warriors i skammekroken, hindrer beastmaster hunters å gå rød på deg, wing clippe og springe (intet våpen = intet wing clip) og disarmer wanna be pallas/shamans med store stygge våpen. og prot warriors med pve epox våpen også så klart. :D <3 disarm

 

spellreflect er kraftig om brukt riktig, gg spellreflect polymorphs, fears, even lolcoils om du er heldig

 

er enig at zerker stance er stillingen som mest brukes i group pvp situasjoner, men man skal ablsolutt ikke fnyse av mulighetene raske skift til andre stancer kan tilby.

Lenke til kommentar
spellreflect er kraftig om brukt riktig, gg spellreflect polymorphs, fears, even lolcoils om du er heldig

8867349[/snapback]

Kompisen min har en fury warrior, og jeg har duella han ganske mange ganger nå. Har ikke fått skillcoila han én gang enda, fordi han alltid klarer å reflecte..

Og de som ser på ler like mye av meg hver gang jeg løper av gårde.

Lenke til kommentar

Man kan ikke løpe rundt med shield i hele fighten, og dersom man er i en annen stance rekker man ikke bytte til def stance, equippe shield og bruke 25 rage på spell reflect.

 

Sweeping strikes har du helt rett i, der er jeg enig, men det er eneste omtrent.

 

Om en warlock bruker deathcoil på en warrior i def stance med skjold er det heller warlocken man skal klage på Tullut.

 

Å resette opptil 75 rage (full ragebar til 25) for å sakke ned motstanderens weaponspeed med 10% (pvp-warriors har ikke imp. thunderclap) i 12 sekunder ser jeg ikke poenget med. Instants funker like bra fremdeles, så du fjerner maks 5% av DPSen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

vet ikke hvordan det er med deg, men eg danser mellom 0 og 55 rage 95% av tiden i en pvp kamp, løper du rundt med 100 rage, trenger du å lære å bruke mer abilities; for rage er bare potensiell skade, ikke utført skade tbh., etter en MS er jeg gjerne under de gyldne 25 rage og kan stance dance hjertet mitt ut til neste autoswing bruker meg over 30 rage igjen, og klar for en ny salve med hva det nå måtte være i hvilken som helst stance.

 

og å skifte shield<->2h våpen, er noe du må ta på feelingen, man løper rundt med 2h så mye som mulig, men mot rogues, casters som har deg i kite/nova etc, er shield et bedre anternativ enn et 2h våpen som er ubrukelig pga range problemet.

 

når det gjelder stancedance ->equip shield ->spell reflect er det veldig enkelt etter 2.1 hvor global cooldown ikke gjelder på spelreflect så du kan skifte til skjold og reflecte samtidig. enkelt macro å sette opp, verd å gjøre i mange mange tilfeller. i en 3v3 arena, som er det jeg er mest aktiv i sommer (5v5 tar for mye tid å organisere i sommerdagen min) så betyr en spell reflected poly eller fear i allefall 10 sec med 3v2, som aboslutt ikke var forventet av motsanderens side.

 

og lychantrophe, en warrior er kanskje mindre offer for CC i group pvp, men det gjelder bare shield reflect, med den gang en caster ser deg targeter han gjerne deg for å nuke deg, ser man en pyro i horisonten.. hvorofr ikke reflecte? ;) for de andre argumentene mine er det like aktuellt i group pvp fortsatt, disarmer du den roguen som prøver å stunlocke healeren din, da redder du healeren din, deg selv og sannsynligvis også kampen. as for thunder clap blir den bare mer effektiv jo flere som er rundt deg :D

 

EDIT: combobreaking typ00

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Hei folkens. Jeg har en level 56 warrior som jeg er drittlei av. Grunnen til dette er stort sett pga av all tankingen og lav dps, og derfor har jeg lyst å ha det litt gøy med ham i stedet, og respecce slik at jeg kan gjøre så mye skade som mulig. Regner med at det betyr fury-specc, så jeg lurer på om det er noen greie sjeler der ute som kunne gitt meg en grei talentbuild å starte med? Om det er noe spesielt utstyr som kan skaffes skader det ikke å fortelle om dette også :)

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar
Hei folkens. Jeg har en level 56 warrior som jeg er drittlei av. Grunnen til dette er stort sett pga av all tankingen og lav dps, og derfor har jeg lyst å ha det litt gøy med ham i stedet, og respecce slik at jeg kan gjøre så mye skade som mulig. Regner med at det betyr fury-specc, så jeg lurer på om det er noen greie sjeler der ute som kunne gitt meg en grei talentbuild å starte med? Om det er noe spesielt utstyr som kan skaffes skader det ikke å fortelle om dette også :)

8882302[/snapback]

For upgrades av armor, så har du en fin knapp på siden av hvert item, i armory på blizzard sine sider, som heter nettopp "Upgrade".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...