Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Auto-attack er ikke normalisert iht. 1.70/2.60(ish, husker ikke, for lat til å sjekke)/noe? Bare instants?

8815593[/snapback]

 

Sukk, dere misforstår :(

 

å gange dps med weaponspeed er kurant for autoattack, for instants ganger du med normalisert hastighet avhengig av våpen, 3.4 for 2h osv.

Lenke til kommentar

Her

 

Nå har jeg akkuratt Drept def gemsene for å komme ned til 490ish

Men alle gems er 1g gems før jeg finner ut hva jeg skal ha, og fortsatt er det shield, neck , trinket osv som snart er skaffet med rep som alle har mere def.

 

Kan bytte ut def trinketen med 51 sta trinket,

Endret av War
Lenke til kommentar

Gå heller for stamina gems en agility. I raids og instancer healer man alltid i tro om at tanken tar skade, så om du dodger blir det stortsett overheal. Med ekstra stamina minsker du dessuten sjansen for at crushingblow eller en boss sitt special attack skal gjøre så stor skade at ikke healerne rekker å heale deg opp.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Jeg er sjøl fury specca nå, men har noe ok tanking gear, og har funnet ut at gemmen Solid Azure Moonstone som gir +9 stamina er MYE billigere enn +12 sin. Så jeg har valgt det;) +9 stamina kosta vel 3g hver,mens +12 koster 50g ca

8832815[/snapback]

Gjorde det samme på warrioren min, harcore raider ikke med den så nekt å bruke 80G på sockets som jeg kan få litt dårligere for 1-2G

Lenke til kommentar
Gå heller for stamina gems en agility. I raids og instancer healer man alltid i tro om at tanken tar skade, så om du dodger blir det stortsett overheal. Med ekstra stamina minsker du dessuten sjansen for at crushingblow eller en boss sitt special attack skal gjøre så stor skade at ikke healerne rekker å heale deg opp.

8832497[/snapback]

 

For noe tull.

En tank med mye avoidance er veldig mye lettere på en healers manapool enn en tank som kun har masse stamina. Mye HP hjelper ikke det spor i lengden. Har du nok avoidance minsker du inkommende skade og det er det som teller.

Lenke til kommentar
Gå heller for stamina gems en agility. I raids og instancer healer man alltid i tro om at tanken tar skade, så om du dodger blir det stortsett overheal. Med ekstra stamina minsker du dessuten sjansen for at crushingblow eller en boss sitt special attack skal gjøre så stor skade at ikke healerne rekker å heale deg opp.

8832497[/snapback]

 

For noe tull.

En tank med mye avoidance er veldig mye lettere på en healers manapool enn en tank som kun har masse stamina. Mye HP hjelper ikke det spor i lengden. Har du nok avoidance minsker du inkommende skade og det er det som teller.

8834057[/snapback]

 

Sant det, men +12 stamina gems for tanks er det som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...