PSV Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kan være at det er tatt opp før, men hvor mye damage reduksjons forksjell er det på 57.6% og 60.3% på armor tabben? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er det sant? Tror du misforstår nå? Eller er jeg helt på jorde? Det er større forskjell så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) 57.6% reductuin fjerner 57.6% av physical damage noen/noe gjør på deg. Så vist en mob som er samme level som deg hitter deg for 100damage så fjerner armoren din 57.6 damage av den damagen. Så 100-57.6=42.4. Det vil si at med 57.6% reduction så mister du bare 42.4 hp istedenfor 100hp. Correct me if im wrong thou! Endret 6. juni 2007 av samebob Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) (60,3 - 57,6 ) / 60,3 * 100% = 4,4776% Du har 4,48% mindre mitigation med 57,6% i forhold til 60,3%. Dersom en mob slår for 100 skade før reductions får du henholdsvis 57,6% og 60,3% av skadepoengene fjernet. Differansen er 2,7, men 57,6 er 4,48% mindre enn 60,3 satt opp mot hverandre. Det kommer litt an på hvordan du ser på det. Dersom du ser på armorverdi1/armorverdi2-forholdet eller ren differanse. Det blir litt som crit/hit. Dersom du har 10% crit og øker til 11% vil du critte 11 ganger i steden for 10 av 100, men du vil critte 10% oftere enn før. Med 51% fra 50% vil du critte 51 ganger i steden for 50 av 100, men du vil critte 2% oftere enn før. EDIT: Bytta litt på formuleringer, de var ikke helt riktig. EDIT#2: Uff, så har du også skade tatt. 0,424 - 0,397 / 0,424 = 0,0637 Med 60,3% mitigation tar du 6,4% mindre skade enn med 57,6% mitigation. Om du blir slått for 100 skade er differansen 2,7 igjen. Hva er best? Det kommer an på andre stats, hva du må ofre. Tenk deg at du har 1 000 000 ap og 1% crit. Hva gir størst økning mellom 100 ap og 1% crit ekstra? Critten. Om du snur situasjonen, og har 100 ap og 90% crit, hva ville gitt mest økning i dette tilfellet? - Mer ap. Endret 6. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvis du har herbalism kan kanskje The dead mire i zangarmarsh være noe? Husker ikke levlen, men mener det er bra for 63. har av en eller annen grunn enchanting og tailoring jeg skulle gitt mye for og være BS og mining men bør jeg gå til the dead mire og grinde for XP og penger selv om jeg ikke har herbalism? EDIT: plz begynner og bli veldig desperat:( har 1g og har repair bill på 6g Endret 7. juni 2007 av nomadeppl Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som vet kordan man lager en macro som bruker sunder til 5 stacks, og så devastate? Siden sunder gir mer threat til 5 stacks, ser eg ingen grunner til at en slik macro ikke skal være bra, og spare meg en binding ;P Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror ikke det er mulig, nå som man ikke kan scripte i macro lenger. Men prøv det her: SA = Sunder Armor D = devestate trykk på: SA-SA-SA-SA-SA-D-D-D-D-D-osv Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) /castsequence Sunder Armor, Sunder Armor, Sunder Armor, Sunder Armor, Sunder Armor, Devastate ya? edit: til svar på denne under, jeg teitet meg. Endret 7. juni 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Nei, da vil du bare gjøre 1 devastate før du går tilbake til sunder armor. Må ha mange flere devastates. Et annet problem er miss/parry/dodge/osv. Endret 7. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) I dag var jeg i Mechanar Heroic for tiende gang! Da droppa endelig sverdet fra siste bossen! Men så var det med en Rogue i gruppa, han needa og vant rollen! Tror alldri jeg har blitt så sint pga WoW! 8793603[/snapback] Jeg tapte for en.... Hold dere fast.... PALADIN. Jeg var dps specced, han trengte det til tanking. edit: Oi, er det Edge Of Cosmos eller The sun eater vi prater om nå?? Jeg mente Edge Of Cosmos... :S Endret 8. juni 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg er nesten helt sikker på at vi snakker om sun eater Endret 8. juni 2007 av Rata101 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Et spørsmål: Trenger en warrior mer armour pr. Damage reduction-prosent enn f.eks en rogue? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 99% sikker det er likt for alle klasser Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen som kunne sagt meg hvor mye AP en str er en stamina er hvor mye hp? (vet det er 10) også videre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) 1 strength = 2 ap. 1 stamina = 10 hp. Edit: 10,5 om du er Tauren. Endret 8. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hva med agi også de andre greiene da? Er vel bare agi som er aktuell her. Mye dmg gir 1 AP btw? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) 14 ap = 1dps Agility gir bare crit, avhengig av level. Edit: Og dodge og armour. Endret 8. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
likferd Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 1 AP er 1/14 dps, som du så ganger med weaponspeed for å se hvor mye per slag. 14 AP er altså 1 dps som blir 1 ekstra damage med 1 weaponspeed, 2 med 2 weaponspeed osv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er vel AP-kalkulasjonen normalisert, så Arcanite Reaper ikke er så bra som den var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå