Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

57.6% reductuin fjerner 57.6% av physical damage noen/noe gjør på deg.

Så vist en mob som er samme level som deg hitter deg for 100damage så fjerner armoren din 57.6 damage av den damagen.

Så 100-57.6=42.4.

Det vil si at med 57.6% reduction så mister du bare 42.4 hp istedenfor 100hp.

 

Correct me if im wrong thou!

Endret av samebob
Lenke til kommentar

(60,3 - 57,6 ) / 60,3 * 100% = 4,4776%

 

Du har 4,48% mindre mitigation med 57,6% i forhold til 60,3%. Dersom en mob slår for 100 skade før reductions får du henholdsvis 57,6% og 60,3% av skadepoengene fjernet. Differansen er 2,7, men 57,6 er 4,48% mindre enn 60,3 satt opp mot hverandre.

 

Det kommer litt an på hvordan du ser på det. Dersom du ser på armorverdi1/armorverdi2-forholdet eller ren differanse.

 

Det blir litt som crit/hit. Dersom du har 10% crit og øker til 11% vil du critte 11 ganger i steden for 10 av 100, men du vil critte 10% oftere enn før. Med 51% fra 50% vil du critte 51 ganger i steden for 50 av 100, men du vil critte 2% oftere enn før.

 

EDIT: Bytta litt på formuleringer, de var ikke helt riktig.

 

EDIT#2: Uff, så har du også skade tatt. 0,424 - 0,397 / 0,424 = 0,0637

Med 60,3% mitigation tar du 6,4% mindre skade enn med 57,6% mitigation. Om du blir slått for 100 skade er differansen 2,7 igjen.

 

Hva er best? Det kommer an på andre stats, hva du må ofre. Tenk deg at du har 1 000 000 ap og 1% crit. Hva gir størst økning mellom 100 ap og 1% crit ekstra? Critten. Om du snur situasjonen, og har 100 ap og 90% crit, hva ville gitt mest økning i dette tilfellet? - Mer ap.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Hvis du har herbalism kan kanskje The dead mire i zangarmarsh være noe? Husker ikke levlen, men mener det er bra for 63.

 

 

har av en eller annen grunn enchanting og tailoring :dontgetit::thumbdown: jeg skulle gitt mye for og være BS og mining :(

 

men bør jeg gå til the dead mire og grinde for XP og penger selv om jeg ikke har herbalism?

 

 

EDIT: plz begynner og bli veldig desperat:( har 1g og har repair bill på 6g :hrm:

Endret av nomadeppl
Lenke til kommentar
I dag var jeg i Mechanar Heroic for tiende gang! Da droppa endelig sverdet fra siste bossen! Men så var det med en Rogue i gruppa, han needa og vant rollen! Tror alldri jeg har blitt så sint pga WoW!

8793603[/snapback]

Jeg tapte for en.... Hold dere fast....

 

 

PALADIN.

 

 

Jeg var dps specced, han trengte det til tanking.

 

edit:

 

Oi, er det Edge Of Cosmos eller The sun eater vi prater om nå??

 

Jeg mente Edge Of Cosmos... :S

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...