GRendal Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 1. 13-14k? Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa2. Er bare 2-3 store guilds. 3. er MT. 5202834[/snapback] Effektiv mener jeg seff med Last stand når man virkelig må tåle mye juling. Husker fortsatt MT med flask of titans hadde 14***HP med last stand aktivert. 5216939[/snapback] i 20 sekunder... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 jo..takk for tips..skal vel begynne å kjøre instanser med guilden min. Vi har kjørt noen allerede da..men vi har ikke kommer lenger enn såvidt inn i stratholm, mest grunnet at vi er bare 3 som er lvl 60:). Men vi tok bakveien inn og drepte en Ghost boss som sto utenfor en krirkedør. Vi wipa to ganger, men når jeg innførte min "ALL ON BOSS" taktikk så fikk vi henne ned til slutt. Dessuten fikk fant vår smed en sak som nå gjør ham til epic smed! Dette er jo digg! Men tenker vi kjører Strat til vi er moden for DM elelr scholomance...må bare få opp folk så vi har nok til et 5-mans guild party for instanse runs (class runs) Men som sagt så bruker jeg dual-wield mest for gøy. kommer ikke til å respecce kun pga det liksom:) 5219566[/snapback] Anbefaller deg som warrior å kjøre på med masse Dm. Dropper mye digg der Her er det som kan droppe i DM http://www.thottbot.com/?f=i&zones=119&qm=3&iz=1&cols=nktsq btw. hva er det du mener med epic smed? Hva droppa? =) Keep up the good work Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 smed=weaponsmith Han fant noen planer liggende på bakken på et fortau. Han viste at dem lå der. Det var mest derfor vi tok bakveien inn i Strat. Når han tok dem kom det en undead kar løpende ut og hogget løs på oss. Ja har hørt mye godt om DM, men vi bør være 5 stk som er lvl 60 da egentlig. Og nå er vi bare 3, men min palakamerat er lvl 58 straks, så jeg regner med det ikke går lange tiden før vi er i DM. Men kanskje Strat er et bedre sted for oss å øve oss. Tenker da på at mine MT egenskaper ikke akkurat er utprøvd og grundig testet. Men jeg holder på å makse ut alle skilsene jeg trenger. Koster jo over 5 gull for lvl 60 skillsa og alle pengene ble brukt på hest:) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 smed=weaponsmith Han fant noen planer liggende på bakken på et fortau. Han viste at dem lå der. Det var mest derfor vi tok bakveien inn i Strat. Når han tok dem kom det en undead kar løpende ut og hogget løs på oss. Ja har hørt mye godt om DM, men vi bør være 5 stk som er lvl 60 da egentlig. Og nå er vi bare 3, men min palakamerat er lvl 58 straks, så jeg regner med det ikke går lange tiden før vi er i DM. Men kanskje Strat er et bedre sted for oss å øve oss. Tenker da på at mine MT egenskaper ikke akkurat er utprøvd og grundig testet. Men jeg holder på å makse ut alle skilsene jeg trenger. Koster jo over 5 gull for lvl 60 skillsa og alle pengene ble brukt på hest:) 5219891[/snapback] Nice Men du jeg vet at det er snakk om smith (Blacksmith) Men epic? Er det plans som droppa? Ja, gullet flyr fort i wow. Var i MC for første gang på lørdag, og det er vel omtrent det største gullsluket jeg har vært borti. Etter to dager der har det kosta meg mellom 55-60g ;( Der tjener man jo kun DKP og det er ikke så ofte items for din klasse dropper. Men missforstå meg ikke, det var kjempekult Etter hvert som dere blir flere 60 så trenger dere ikke tenke så mye på tanking når dere er mellom 8-10 så kjør raid grp. Får ikke med quester da, men da kan dere jo loote lettere det dere trenger av class items. Både Scolo, Stratholme baron og Scarlet har mye bra men mest caster stuff som dropper der. Anbefaller deg å bruke http://www.thottbot.com/ http://wow.allakhazam.com/ Disse sidene om du lurer på hvor items dropper Lykke til videre! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 1. 13-14k? Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa2. Er bare 2-3 store guilds. 3. er MT. 5202834[/snapback] Effektiv mener jeg seff med Last stand når man virkelig må tåle mye juling. Husker fortsatt MT med flask of titans hadde 14***HP med last stand aktivert. 5216939[/snapback] i 20 sekunder... 5219620[/snapback] Kan være nok til å forhindre wipe det. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nice Men du jeg vet at det er snakk om smith (Blacksmith) Men epic? Er det plans som droppa? Ja, gullet flyr fort i wow. Var i MC for første gang på lørdag, og det er vel omtrent det største gullsluket jeg har vært borti. Etter to dager der har det kosta meg mellom 55-60g ;( Der tjener man jo kun DKP og det er ikke så ofte items for din klasse dropper. Men missforstå meg ikke, det var kjempekult Etter hvert som dere blir flere 60 så trenger dere ikke tenke så mye på tanking når dere er mellom 8-10 så kjør raid grp. Får ikke med quester da, men da kan dere jo loote lettere det dere trenger av class items. Både Scolo, Stratholme baron og Scarlet har mye bra men mest caster stuff som dropper der. Anbefaller deg å bruke http://www.thottbot.com/ http://wow.allakhazam.com/ Disse sidene om du lurer på hvor items dropper Lykke til videre! Tror det var planer som gav han muligheten til å lage epic items, men er ikek sikker siden jeg ikke er smed selv spurte jeg liksom ikke hehe... Han bare takket oss for at han endelig var epic smed:) Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Noen som har en skikkelig fury build? Virker gøy å dual-wielde. Lenke til kommentar
different Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Nei Ikke noe dagger til warriors. Skaff deg et tregt våpen for main hand og et litt raskere for offhand. Men skal du få noe ut av det så bør du respecce. Dual wielding fungerer bra mot mobs, og på casters i pvp. Jeg har testa det men på 60 gikk jeg tilbake til two hander spec. Det gir bedre dps i instancer og i pvp Foresten Gratz med 60;) Ser jo nå at du allerede er det, kjør UBRS og prøv Dal Rends i dual wielding 5219486[/snapback] Jasså? Som Fury Warrior vil man gjerne ha raske våpen for Heroic Strike spamming. Punktum. Hvis du vil Slam spamme velger du ett treigt 2h våpen Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Siden en fury build uansett ikke får f.eks sword spec, ser jeg ikke problemet med å bruke daggere. Roguer blir gjerne furtne da, så jeg ville egentlig anbefalt noe annet. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Trur du skal få til bedre dps med dual wield i instancer som MC enn med 2h? Med et par raske våpen, og rundt 30points i fury genererer du rage som fy, og kan spamme heroic strike og execute. Jeg har jo mye høyere dps ved grinding med dual wield enn jeg hadde med 2hander og MS spec. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Trur du skal få til bedre dps med dual wield i instancer som MC enn med 2h? Med et par raske våpen, og rundt 30points i fury genererer du rage som fy, og kan spamme heroic strike og execute. Jeg har jo mye høyere dps ved grinding med dual wield enn jeg hadde med 2hander og MS spec. 5223271[/snapback] Ikke lurt med mindre du har lyst å tanke. Heroic strike lager aggro som bare juling. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hvis noen ikke tror at dual wield kan ta mye skade dem bør se denne filmen Selv om han har litt imba gear da.... Synes dual wield finker fett til PvE men i PvP sliter jeg som regel mot det mest, men så skal det nu sies at jeg ikke har spes bra gear da heller.. Endret 29. november 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Trur du skal få til bedre dps med dual wield i instancer som MC enn med 2h? Med et par raske våpen, og rundt 30points i fury genererer du rage som fy, og kan spamme heroic strike og execute. Jeg har jo mye høyere dps ved grinding med dual wield enn jeg hadde med 2hander og MS spec. 5223271[/snapback] Ikke lurt med mindre du har lyst å tanke. Heroic strike lager aggro som bare juling. 5223288[/snapback] Har en warrior i vår guild som dual wielder. Var i mc på lørdag og sødag med han, og jeg kan avkrefte at dualwielding gjør mere dps enn two hander uten noen andre våpen en det man har tilgang på før mc. Jeg fikk andre plass på damage reporten, og en annen warrior var over meg. Pleier som regel å gjøre mer dps en andre klasser i zg og andre instancer, Dual wielding warrioren var ikke blandt de 10 beste en gang. Dual wielding er bra på casters i pvp og mot enkelte mobs, men det krever bra våpen. Kan sikkert bli bra med noen epics. Vi har også testa daggers på warriors og det fungerer ikke særlig bra. Endret 29. november 2005 av Darkrevan Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 1. 13-14k? Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa2. Er bare 2-3 store guilds. 3. er MT. 5202834[/snapback] Effektiv mener jeg seff med Last stand når man virkelig må tåle mye juling. Husker fortsatt MT med flask of titans hadde 14***HP med last stand aktivert. 5216939[/snapback] i 20 sekunder... 5219620[/snapback] Kan være nok til å forhindre wipe det. 5220133[/snapback] Temporary hitpoints er vel ikke så veldig interessant. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 1. 13-14k? Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa2. Er bare 2-3 store guilds. 3. er MT. 5202834[/snapback] Effektiv mener jeg seff med Last stand når man virkelig må tåle mye juling. Husker fortsatt MT med flask of titans hadde 14***HP med last stand aktivert. 5216939[/snapback] i 20 sekunder... 5219620[/snapback] Kan være nok til å forhindre wipe det. 5220133[/snapback] Temporary hitpoints er vel ikke så veldig interessant. 5223769[/snapback] Eh, to warriors på skadetoppet? Hvilket våpen har du/dere? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er jo ikke så sinnsykt vanskelig som warrior å havne på skadetoppen da. Men da må man jo self ikke tanke hehe. Man må vel helst bo i zerker stance og kjøre på med alt en har uten å tenke på sin egen HP...Dvs ikke akkurat å spille taktisk:) Og tar man på seg crit-platen sin og nærmer seg 20-30 i crit så kan man vel lett havne på skadetoppen. Det kule med warrior syntes jeg er fleksibiliteten man har. Men det avhenger self av utstyr! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Det er jo ikke så sinnsykt vanskelig som warrior å havne på skadetoppen da. Men da må man jo self ikke tanke hehe. Man må vel helst bo i zerker stance og kjøre på med alt en har uten å tenke på sin egen HP...Dvs ikke akkurat å spille taktisk:) Og tar man på seg crit-platen sin og nærmer seg 20-30 i crit så kan man vel lett havne på skadetoppen. Det kule med warrior syntes jeg er fleksibiliteten man har. Men det avhenger self av utstyr! 5223979[/snapback] 31,60 critt rate 987 (med BS selvsagt da) attackpower, bare battlestance for å få på ss så er det over i berserk med en gang hehe. Skal si jeg gjør bra dps i instancer Endret 29. november 2005 av Darkrevan Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 ja hehe..har herjet litt i instanser selv..men det er kun i low lvl instanser jeg tørr å være dmg dealer som DM (deadmines), ST, ZF osv.. Vi tok Baron i Strat i går (tror jeg..så ikke på navnet hans egentlig, var mer enn opptatt nok med tanke ham:) ) Ikke mye dmg-dealing på meg da gitt:) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Skal mye til for å havne på skadetoppen som warrior når alle har blitt gearet opp, i hvert fall. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Joda, men om warrior er gearet opp til å gi skade...så kan man vel klare å havne på skadetoppen. Men da er det vel også stor sannsynlighet for party-wipe også hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå