kafan Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Finnes også palas som konsekvent kjører bos på tanken. Hjelper ikke spørre hvorfor heller Heldigvis mange flinke palas der ute. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir nesten hele tiden spurt om å tanke instancer.. Hver gang har jeg måttet avslå pga jeg ikke holder aggro eller rett og slett ikke klarer å tanke. I dag ble jeg nødt til å tanke i Blood Furnace. Slet selvfølgelig med tankingen pga en syk pala med syk dps.. Mitt spørsmål er: Hva trenger jeg for å tanke? Jeg har bestemt meg for å respecce protection, men hva mer trenger jeg? Spurte de i gruppa om hvilke stats jeg måtte ha.. de var enige om at: Defense, Stamina, armor og strenght (i den rekkefølgen) var det som var viktig.. Er dette rett? Og hvilken build burde jeg bruke som tank? edit: eller skal jeg gjøre som han ovenfor, å drite i prot? 8773481[/snapback] Hvis du sliter med å holde aggro kan det være ok med 13 points i Prot for å fylle opp Defiance. Ellers er det som de andre her sa, spamme Thunderclap med en gang man skal tanke mange, samtidig som man spammer sudners på main target,, Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 for det første, en palla har ikke syk dps, uansett hvor syk den er. og du trenger ikke spec'e prot før du begynner med raid instancer og/eller heroics. alt du trenger for tanking av vanlige instancer er et skjold, litt gear, prot stance og l2stack sunders! 8773506[/snapback] Stacker sunder armor hele tiden.. problemet er ikke å tanke EN mob.. men flere. Har bare 3-4 items med +defense rating, resten er strength, stamina og agility. 8773557[/snapback] du må ta runder, main target som gruppen skal dps'e går enten ned så fort at det går ann å tanke med bare mocking blow og taunt mens du stacker sunders på secondary target og third target, eller så må du ta gode gamle runder med 2 sunders på maintarget, 1 sunder på resten, revenge og nye sunders ¨på maintarget før du går videre på de to andre og holder aggro fra healing og stray attacks. i mitt tilfelle merker man i løpet av de 2 første pullene om gruppen dreper fortere enn du stacker aggro med sunder spam eller ikke, er det tilfellet er dette hva jeg gjør: få ut den CC som gruppen han, charge/pull med ranged, mockingblow og TC -> prot stance, stack sunders på alle mobs du tanker som ikke tar dmg mens du holder aggro på den første mobben med MB/taunt osv. har du problemer med at de ikke klarer å holde de sammen er piercing howl en finfin ting å ha for å kjøpe deg litt tid, if shit hits the fan challenging shout. ellers gjelder det bare å velge riktig rekkefølge å drepe på, og holde seg unna folk som ikke forstår konseptet med focus dps vs aoe vs CC. også jukser jeg gjerne litt og puller med gnomish poultryizer som er veldig fint å kaste på caster mobs (siden de har lite AP til å begynne med så går jeg ikke på noen kjempekylling smell!) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Regal Protectorate eller Bladefist's Breadth? Jeg kjører arms/fury uten noen poeng i prot for leveling. Men, jeg tanker endel også. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bladefist's Breath varer opp til 70 og kan godt brukes der også, prot trinkets byttes ut hele tiden selv om det er få av de på lavere levels, gå for BfB imo Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 enig med deadbet. tanke gear ka du få i lvl 70. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Zelda, transfer tilbake til battlegroup'en min, alliance trenger en buff. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Personlig bruker jeg både crit trinketen som man får som følge av UBRS questline..blackhards breath elelr noe, og den crit trinketen man får i outland. Dette utgjør jo tilsammen ca 4% mer crit på lvl 70. Har enda ikke funnet noe jeg vil bytte ut noen av disse med. Til dps da selvsagt. Mange sa tidligere at nå var blackhands breath trinket replacement kommet, men jeg vet ikke jeg hva dem mente....bedre med 4% crit (med å bruke både BB og den nye) enn 2% (bare den nye) crit sier bare jeg hehe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 BB + BB blir ikke 4% crit. Blackhand's gir 28 critrating, Bladefist's gir 26. 1% crit @ 70 = 22.1 critrating, så de to gir 2.44% crit tilsammen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 også _er_ insignia of the horde/alliance mandatory for pvp, så der går 1 trinketslot. jeg bruker en addon kalt trinketmenu til å swappe inn og ut trinkets som er på CD slik at jeg får utnyttet trinkets langt mer effektivt. Anbefaler andre å leke med alternativene der, mitt setup går: slot 1: Hourglass of the Unraveler (for lat til å trykke på trinkets så mye så denne står på konstant og er veldig grei) slot 2: IotH (prioritert), BfB, Core of Arkhanos (eller noe i den dur, RAP+MAP boost) som bytter ettersom cooldown kommer på, når insignia er klar blir den alltid equippet. ved siden av dette kommer lekesaker som gnomish cloaking device, arcanite dragonling (lvl 75 lololol, i see rogue) og gnomish pultryizer (payback to mages) trinketabuse ftw Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Endelig klarte vi Blood Furnace. Jeg tanket hele instancen, men rogue, mage og warlock fikk aggro til tider. Endret 4. juni 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Zelda, transfer tilbake til battlegroup'en min, alliance trenger en buff. 8779140[/snapback] Er prot :/ Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis du vil at linken til Armory i siggen din skal funke fjerner du "?#" Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For øyeblikket løper jeg rundt med dette gearet: http://armory.wow-europe.com/character-she...cutus&n=Sneglen Lurer litt på hvilke gems jeg skal putte i hjelmen? Tenkte på +12 AP, eller +4 crit/4str. Og hvor finner jeg oppgraderinger på gearet jeg har nå? Ønsker Crimson Flight Pauldrons (?) fra sistemann i Black Morass, men så langt har jeg bare kommet én gang.. (Heia PuGs ) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 lv 70 grade prott trinkets er lett å få taki. du har dabris enigma fra et quest i netherstorm og adamantite et eller annet fra 2.boss i shadow labs, begge er piece of piss å få taki. for øyeblikket jobber jeg med å fåtaki moroes lucky pocketwatch og gnomeregan autoblocker 3000 men moroes dropper jo aldri den satan trinketen >_< Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tenkte mer på DPS-gear... Adamantite Figurine har jeg, og Dabiris Enigma mener jeg at jeg nærmer meg å få tak i. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Siden ingen har svart meg tidligere i denne tråden prøver jeg igjen: Lurer på om jeg skal ta øksa fra Ring of blood questene eller om jeg skal ta Ceremonial Warmaul Blood-blade eller Mag'hari Fury Brand , er arms atm med Grand Marshal's Claymore å det er jo ikke så stor forskjell på den og øksa... Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Siden ingen har svart meg tidligere i denne tråden prøver jeg igjen: Lurer på om jeg skal ta øksa fra Ring of blood questene eller om jeg skal ta Ceremonial Warmaul Blood-blade eller Mag'hari Fury Brand , er arms atm med Grand Marshal's Claymore å det er jo ikke så stor forskjell på den og øksa... 8793142[/snapback] Vil si det kommer helt an på spillestilen din. Om du liker Arms går du for Honed Voidaxe, om du liker fury går du for daggeren/fist weaponet. Du får forresten en hel mengde gull av quest-linen, så jeg vil si oppgraderingen fra Grand Marshal's Claymore er verdt det uansett. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 I dag var jeg i Mechanar Heroic for tiende gang! Da droppa endelig sverdet fra siste bossen! Men så var det med en Rogue i gruppa, han needa og vant rollen! Tror alldri jeg har blitt så sint pga WoW! Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 fy faen skavhaug det skjønner jeg godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå