Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Er dette et bra build til lvling\litt pvp pluss tanking? :)

Edit: Jeg har ikke vært noe annet en arms siden lvl 30, så jeg har ikke peiling på hva som er bra i fury\prot

8772212[/snapback]

Nei nei nei.. Imp Shield Block er Must-have til tanking hvertfall. Du kommer uansett til å slite uten et skikkelig Instant-attack, så ville nesten vært bedre med full prot og grinde med devastate.

Edit: Ville kjørt på med denne her til raid-tanking:

http://www.wowhead.com/?talent=LA0cZVZcEtoI0zcxst

Eventuelt bytte ut Imp Heroic med Imp Revenge om du skal kjøre 5mans.

8772326[/snapback]

Og shield slam teller ikke som et skikkelig isntant angrep? :ermm:

devastate hitter 150 uansett om du ikke stacker 5 sunders.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, tenkte litt på dette selv..

Jeg har hatt  mye bruk for mortal strike.

Jeg har aldri hatt noe som helst talents i prot før, men tanking har gått strålende for det.

Prøver og lage et nytt tre nå :p

Når jeg når 70 har jeg nok bare tenkt til og tanke.

Men, før den tid må jeg jo ha noe som er bra og lvl`e med.

Så derfor tenkte jeg på og gå med dual wield, pluss at jeg skulle satse en del i prot, for og tanke bra når det behøves

Edit: Hva med dette da?

Eller hvis jeg tar bort 1 i sunders, 1 i shield specialization, og 1 i imp shield block?

Slik at jeg får 3 i improved defence stance?

Vet du sa at imp shield block er et must, men jeg har enda ikke hatt brukt for det før.

Så om jeg ikke bruker det før lvl 70 nå gjør da ingen ting.

Da jeg sikkert kommer til og respece til full prot på 70 uansett

8772356[/snapback]

Tro meg, shield block er et must, du kan ikke leve uten i raid instancer. og imp def stance er overvurdert. Kjør fury til lvling, prot kan vente til 70.

Lenke til kommentar

Jeg blir nesten hele tiden spurt om å tanke instancer..

Hver gang har jeg måttet avslå pga jeg ikke holder aggro eller rett og slett ikke klarer å tanke.

I dag ble jeg nødt til å tanke i Blood Furnace.

Slet selvfølgelig med tankingen pga en syk pala med syk dps..

Mitt spørsmål er: Hva trenger jeg for å tanke?

Jeg har bestemt meg for å respecce protection, men hva mer trenger jeg?

Spurte de i gruppa om hvilke stats jeg måtte ha.. de var enige om at: Defense, Stamina, armor og strenght (i den rekkefølgen) var det som var viktig..

Er dette rett?

Og hvilken build burde jeg bruke som tank?

edit: eller skal jeg gjøre som han ovenfor, å drite i prot?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

for det første, en palla har ikke syk dps, uansett hvor syk den er.

og du trenger ikke spec'e prot før du begynner med raid instancer og/eller heroics.

alt du trenger for tanking av vanlige instancer er et skjold, litt gear, prot stance og l2stack sunders!

Lenke til kommentar
for det første, en palla har ikke syk dps, uansett hvor syk den er.

og du trenger ikke spec'e prot før du begynner med raid instancer og/eller heroics.

alt du trenger for tanking av vanlige instancer er et skjold, litt gear, prot stance og l2stack sunders!

8773506[/snapback]

Stacker sunder armor hele tiden..

problemet er ikke å tanke EN mob.. men flere.

Har bare 3-4 items med +defense rating, resten er strength, stamina og agility.

Lenke til kommentar

det er få instancer du MÅ tanke mer en maks 3 mobs, og uansett blir ikke mer en 1 slått på om gangen, raid marks og en smule disiplin må til.

for multimob tanking: thunderclap, sweepingstrikes\cleave og demo. shout. de 2 andre mobene du holder trenger ikke mer threat en healeren får av å heale.

Lenke til kommentar

En paladin kan lage rimelig mye threat dersom han DPSer med bra gear. Litt av cluet er at paladinen burde ha BoS på seg selv, men om han er en DPS-whore tok han sikkert BoM. I tillegg er paladins single target DPS, så han gjorde sikkert mer skade enn du hadde klart å generere dersom du har mange mobs å holde styr på.

En dps-pala har uansett bubble/bop han kan bruke på seg selv dersom han får lav HP, i tillegg til et par heals og plate-armour. Jeg ville heller brukt energien på de resterende mobsa.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
En paladin kan lage rimelig mye threat dersom han DPSer med bra gear. Litt av cluet er at paladinen burde ha BoS på seg selv, men om han er en DPS-whore tok han sikkert BoM. I tillegg er paladins single target DPS, så han gjorde sikkert mer skade enn du hadde klart å generere dersom du har mange mobs å holde styr på.

En dps-pala har uansett bubble/bop han kan bruke på seg selv dersom han får lav HP, i tillegg til et par heals og plate-armour. Jeg ville heller brukt energien på de resterende mobsa.

8775051[/snapback]

eller så var han retard og brukte righteous fury, noe de fleste er...

Lenke til kommentar

I mange retribution-builds har man ikke improved Righteous Fury engang, og kan ikke si jeg har sett så mange DPS paladins bruke Righteous Fury i PvE. Har du noen erfaring med det, eller var det bare et random gjett?

En arms-tank vil uansett ikke klare å generere nok threat på et single target mens han tanker 3 stykker dersom en hvilken som helst DPS-klasse går all in.

Lenke til kommentar
I mange retribution-builds har man ikke improved Righteous Fury engang, og kan ikke si jeg har sett så mange DPS paladins bruke Righteous Fury i PvE. Har du noen erfaring med det, eller var det bare et random gjett?

En arms-tank vil uansett ikke klare å generere nok threat på et single target mens han tanker 3 stykker dersom en hvilken som helst DPS-klasse går all in.

8775209[/snapback]

hver eneste paladin jeg har sett gjøre dps bruker righteous fury...

Lenke til kommentar
Er endel noobs som tenker "Nå skal jeg tøffe meg å viste hvor mye damage jeg kan ta" så setter de på rightous fury for å hjelpe dem tipper jeg.

8775827[/snapback]

Er vel mer at det ser tøft ut med 5 buffs istedet for 4 :) . Og at de kan kalle tanken "noob" når de tar aggro pga dems "syke" dps. Og så blir de pisst når du prøver å forklare dem grunnen til at de tar aggro :)

Lenke til kommentar
Er endel noobs som tenker "Nå skal jeg tøffe meg å viste hvor mye damage jeg kan ta" så setter de på rightous fury for å hjelpe dem tipper jeg.

8775827[/snapback]

jeg har sett paladins som healer som bruker det, hvorfor? jeg aner ikke, han ville ikke så det av værtfall. når man tanker 3-5mobs, og paladinen bruker rightous fury erre faen ikke lett å holde agro fra alle sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...