Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

fra Blood Furnace kan du plukke opp warsong howling axe (lvl 61 req) med 70 dps, den var syvende himmel for meg når jeg kom inn og byttet mitt IBS mot den! :)

ellers har du Hellreaver på lvl 60 med 68,8 dps i Ramparts.

flotte 2h våpen for en outland starter.

8758273[/snapback]

Takk takk, da mangler det bare en bra arms build.. noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fra Blood Furnace kan du plukke opp warsong howling axe (lvl 61 req) med 70 dps, den var syvende himmel for meg når jeg kom inn og byttet mitt IBS mot den! :)

ellers har du Hellreaver på lvl 60 med 68,8 dps i Ramparts.

flotte 2h våpen for en outland starter.

8758273[/snapback]

Takk takk, da mangler det bare en bra arms build.. noen tips?

8758344[/snapback]

Brukte selv en slik build da jeg levla. Funka bra til alt, grinding PvP og tanking.

Lykke til! :)

Edit: Når du når level 65 vil jeg anbefale deg å skaffe Honed Voidaxe fra The Ring of Blood questsa.

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar

Hvordan er warrior i solo PvP, vurderer å levle en warrior. Kommer og ha en healer for det meste men vil jo klare meg greit i solo også, de er vel feks sjanseløse mot en mage 1on1? Jeg har ihvertfall ALDRI tapt mot en warrior :p

Lenke til kommentar
Hvordan er warrior i solo PvP, vurderer å levle en warrior. Kommer og ha en healer for det meste men vil jo klare meg greit i solo også, de er vel feks sjanseløse mot en mage 1on1? Jeg har ihvertfall ALDRI tapt mot en warrior :p

8758679[/snapback]

Klarer meg fint på lvl 43 warriorn min hvertfall :p

Lenke til kommentar
hvor burde jeg begynne å satse mer på crit\ap enn hit egentlig? jeg er oppe på 144+hit rating atm, level 65, og det er 11.7% hit

8759016[/snapback]

Du må jo ha en liten balanse mellom hit/crit/ap, men rundt 150 hitrating er et veldig fint sted å begynne å vektlegge andre stats. Er du 65, vil mye gear uansett bli byttet ut på 70.

Lenke til kommentar
Dwarf fury warrior skal vell ha ett one-hande sworde i vær hånd?? :hmm:  har sett en undead film http://www.youtube.com/watch?v=pfyhOJJ5Yf8 den er bare så digg og dwarf er jo mye bedre warrior enn undead... for undead er jo magic. så dwarf fury warrior med one-hande sworde i vær hånd må jo være det beste av alt. :tease:  ;)

8760022[/snapback]

oversatt: han liker dwarf med fury spec, dual wield one handed swords:P

undead er magic? den ble jeg ikke klok på..

Lenke til kommentar
hvor burde jeg begynne å satse mer på crit\ap enn hit egentlig? jeg er oppe på 144+hit rating atm, level 65, og det er 11.7% hit

8759016[/snapback]

Du må jo ha en liten balanse mellom hit/crit/ap, men rundt 150 hitrating er et veldig fint sted å begynne å vektlegge andre stats. Er du 65, vil mye gear uansett bli byttet ut på 70.

8759535[/snapback]

i zerkerstance har jeg 1292ap(tror jeg) unbuffed og 20%, det er crit jeg vil si jeg er nerfa mest på egentlig, selvom APen min ikke er helt hundre.

Lenke til kommentar

når det kommer til fury, er ikke critt det viktigste.

det hjelper ikke å ha masse critt potensiale om du ikke treffer på slagene som skulle ha critta. det samme går for arms. har 80+ hit selv med flurry arms build, noe som passer meg prima. slipper jeg å misse på mobs og tape potensielle crits. polearmen fra lower city exhalted er grovt undervurdert.

Lenke til kommentar
Er dette et bra build til lvling\litt pvp pluss tanking? :)

Edit: Jeg har ikke vært noe annet en arms siden lvl 30, så jeg har ikke peiling på hva som er bra i fury\prot

8772212[/snapback]

Nei nei nei.. Imp Shield Block er Must-have til tanking hvertfall. Du kommer uansett til å slite uten et skikkelig Instant-attack, så ville nesten vært bedre med full prot og grinde med devastate.

Edit: Ville kjørt på med denne her til raid-tanking:

http://www.wowhead.com/?talent=LA0cZVZcEtoI0zcxst

Eventuelt bytte ut Imp Heroic med Imp Revenge om du skal kjøre 5mans.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

ja, tenkte litt på dette selv..

Jeg har hatt mye bruk for mortal strike.

Jeg har aldri hatt noe som helst talents i prot før, men tanking har gått strålende for det.

Prøver og lage et nytt tre nå :p

Når jeg når 70 har jeg nok bare tenkt til og tanke.

Men, før den tid må jeg jo ha noe som er bra og lvl`e med.

Så derfor tenkte jeg på og gå med dual wield, pluss at jeg skulle satse en del i prot, for og tanke bra når det behøves

Edit: Hva med dette da?

Eller hvis jeg tar bort 1 i sunders, 1 i shield specialization, og 1 i imp shield block?

Slik at jeg får 3 i improved defence stance?

Vet du sa at imp shield block er et must, men jeg har enda ikke hatt brukt for det før.

Så om jeg ikke bruker det før lvl 70 nå gjør da ingen ting.

Da jeg sikkert kommer til og respece til full prot på 70 uansett

post-113801-1180883990_thumb.jpg

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...