Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe.

8728394[/snapback]

jeg tenkte i allefall sånn :

hva skal jeg med critrating når jeg bare misser, så da tok jeg hit rating istede for crit

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mye hit du må ha for å ikke kaste bort crit? mener det var noe sånn som at man ikke måtte ha 20% mer crit enn hit. Har glemt det. Leita litt rundt, men fant ikke noe.

8728394[/snapback]

hva skal jeg med critrating når jeg bare misser, så da tok jeg hit rating istede for crit

8728613[/snapback]

ja det er nå så, men jeg tenkte mer i retning av attacktable'en. tenkte jeg skulle prøve og overbevise en rogue som bare går for crit og AP til og plukke opp litt +hit og, sånn at han kanskje hjelper til litt i raids ;)

Lenke til kommentar

8728394[/snapback]

8728613[/snapback]

ja det er nå så, men jeg tenkte mer i retning av attacktable'en. tenkte jeg skulle prøve og overbevise en rogue som bare går for crit og AP til og plukke opp litt +hit og, sånn at han kanskje hjelper til litt i raids ;)

8736315[/snapback]

Bra, for Rogues uten hit er verdiløse.

Lenke til kommentar

Gjør Thrallmar-questene, bli honored og kjøp 2x Grunt's waraxe. Ellers bør du plukke opp +hit-gear så fort som mulig, noe det dessverre ikke er så mye av i HP. Når du kommer til Zangarmarsh/Terokkar blir det bedre. Bog walker's belt (Zangar), Terokkar tablet of precision (Terokkar) og Clefthoof helm (Nagrand) er prima saker.

Ikke vær redd for å trappe ned til mail/leather, så lenge det er en god oppgradering mtp +hit.

Lenke til kommentar

jeg er fortsatt i zangarmars, har vært litt i instancer osv så nå når jeg dinger 65 har jeg 126 hitrating, + eventuelle gems(har 3 stk ledige som jeg ikke vet hva jeg skal fylle opp med på head), siden jeg har så mye +hit så lurer jeg på om jeg skal velge 6+str gems, står mellom dem og 6+hit

Lenke til kommentar
jeg er fortsatt i zangarmars, har vært litt i instancer osv så nå når jeg dinger 65 har jeg 126 hitrating, + eventuelle gems(har 3 stk ledige som jeg ikke vet hva jeg skal fylle opp med på head), siden jeg har så mye +hit så lurer jeg på om jeg skal velge 6+str gems, står mellom dem og 6+hit

8756452[/snapback]

Gå for hit du. Får mer ut av det enn lusne +6 str

Lenke til kommentar

Magtheridon står for fall og da er Hydros neste for oss. Det er det med resistance gear.. Hvor mye bruker/brukte dere når dere tanka han de første gangene? 305+ ubuffa? Hvor mange tanker bruker dere og hvor mye ressitance har de sånn ca? Ser litt mørkt på og skaffe meg alle de primalsa som trengs. Tror resten av tank'ene våre gjør det samme ;)

Lenke til kommentar
Gjør Thrallmar-questene, bli honored og kjøp 2x Grunt's waraxe. Ellers bør du plukke opp +hit-gear så fort som mulig, noe det dessverre ikke er så mye av i HP. Når du kommer til Zangarmarsh/Terokkar blir det bedre. Bog walker's belt (Zangar), Terokkar tablet of precision (Terokkar) og Clefthoof helm (Nagrand) er prima saker.

Ikke vær redd for å trappe ned til mail/leather, så lenge det er en god oppgradering mtp +hit.

8756402[/snapback]

Finnes det noen bra 2-handed?

Jeg liker 2-handed våpen.

Skal specce arms hvis det er bra for 2-handed.

Lenke til kommentar

fra Blood Furnace kan du plukke opp warsong howling axe (lvl 61 req) med 70 dps, den var syvende himmel for meg når jeg kom inn og byttet mitt IBS mot den! :)

ellers har du Hellreaver på lvl 60 med 68,8 dps i Ramparts.

flotte 2h våpen for en outland starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...