Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

dro opp warrioren min igjen forrige uke, da var den level 54 med kun 40-45 greenies. Når jeg endelig fikk dratt meg inn i outlands hadde jeg 3.3k hp og ~500AP(husker ikke helt), var mildt sagt jævelig å drepe mobs med dette gearet.

Har fått meg litt bedre nå, og er level 62 og fått victory rush, som er helt sykt. Det gav en helt syk boost når jeg grinder, sier ikke nei til 1300 gratis-crits.

Har vært dualwield siden dag en, har testa MS men likte det ikke, liker ikke å vente på swings, men kunne gjerne trengt noen kommentarer på speccen jeg bruker atm:

http://www.wowhead.com/?talent=LhZVVuVxxoiuVoc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært dualwield siden dag en, har testa MS men likte det ikke, liker ikke å vente på swings, men kunne gjerne trengt noen kommentarer på speccen jeg bruker atm:

http://www.wowhead.com/?talent=LhZVVuVxxoiuVoc

8712259[/snapback]

http://www.wowhead.com/?talent=pZVVhVxxoiuzof0t får myyyye høyere survivability av å ha med last stand, jeg levlet i outlands med det selv og skal si det reddet meg ofte.

Tullut: mener å huske at en sa i denne tråden at man ikke får noe hitrating før på level 50+ gear.

Lenke til kommentar

Funker fint det buildet der Sink. Vanlig level 70 cookiecutter DW fury build er 17/44/0, som du sikkert er klar over.

Jeg foretrekker booming voice over unbridled wrath, da jeg aldri har synes UW gir noe særlig tilbake for 5 talentpoints, og hater å refreshe shouts hele tida, men det er en smakssak.

Lenke til kommentar
Lurer på når det er mulig å skaffe seg noe +hit rating gear?

Er lvl 40 nå, og liker Dual Wield bedre enn 2H :)

Bommer på det meste av slagene, og ekstra kjipt når til og med Bloodthirst + alt mulig annet bare bommer.

8712341[/snapback]

Hit rating blir det nok ikke my av før du kommer deg til Outland, _noe_ finnes det jo i Azeroth men ikke mye. Og bloodthirst, som alle andre special attacks, har ikke samme 24% miss som vanlige auto attacks men 5% som 2h og andre special attacks.

Lenke til kommentar

Heisann jeg har begynt å spille mer og mer på Warrioren min. Som var den første og i lang tid den eneste karakteren min. Men etter at jeg nådde lvl 70 for lenge siden, og guildet skulle begynne på Karahzan respeccet jeg til Protection for å hjelpe til med tankingen. Problemet var at jeg alltid hadde vært 2h, og hadde aldri speccet Protection før. Fant etter hvert ut at Primals kunne være kjekt å ha, men fant ut at dette gikk alt for seint for meg med Protection, så jeg droppa å spille Warrioren, og lvl opp en hunter som er main karakteren min nå.

Men jeg måtte til tider spille en del på Warrioren min, siden hunteren min hadde LW og warrioren min hadde skinning, så jeg respecca til fury. Men jeg hadde rettet meg stort sett bare mot tanking gear, og har forsåvidt ennå sugent dps gear. Så jeg lurer på om det er noen som kan komme med forslag til enkle og gode dps items som ikke er så vanskelig å få tak i; )

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Bommer på det meste av slagene, og ekstra kjipt når til og med Bloodthirst + alt mulig annet bare bommer.

8712341[/snapback]

Hit rating blir det nok ikke my av før du kommer deg til Outland, _noe_ finnes det jo i Azeroth men ikke mye. Og bloodthirst, som alle andre special attacks, har ikke samme 24% miss som vanlige auto attacks men 5% som 2h og andre special attacks.

8713076[/snapback]

Som han sier, veldig lite hit rating gear å hente på så lave levels, husker noe av det første jeg plukket opp av shuldrene fra ST warrior questet.

Lenke til kommentar

8712341[/snapback]

8713076[/snapback]

Er det noen enchants som gir +hit rating da?

Lenke til kommentar

Aldor - melee 1h

Scryer - caster ring

Det er vel det viktigste, er du ikke ute etter noen av disse er det etter min mening bortkastet tid og penger å bli exalted for en casual/semi-casual spiller.

Så da er det å se på hva man vil ha av honored - enchanten; AP / Crit, Mp5 / Healing, Dodge / defense (?).

Man merker vel ikke særlig stor forskjell på honored/exalted enchanten, så hvis du ikke er ute etter items/recipes holder honored. Bare de som satser hardt på best mulig gear/enchants som merker forskjell.

Lenke til kommentar

Er en grunn de fleste tar aldor når de er melee, fordi de har bedre melee stuff, en scryer, som de fleste casters går for. så DeadbeaT jeg har nok sett hva de har å tilby så jeg sier det ikke bare rett ut.

Endret av Faber
Lenke til kommentar

Joda Aldor har fine enchants og jeg mente ikke å anntyde at du ikke hadde sett på hva de har å tilby, det var usedvanlig dårlig formulert setning.

Jeg tror det jeg egentlig ville fram til var at både aldor og scryer item'ene blir utklassert av andre items i wow, tanking gearet til aldor er lett å bydde med instance loot, epic sakene med BS items og/eller gladiator items, så det det koker ned til er skulder enchanten og eventuelle recipes man skulle være interessert i.

For meg, som PvP fokusert warrior er da altså spørsmålet, som jeg nevnte over:

Aldor - 30 ap, 10 crit

Scryer - 15 crit 20 AP

hvor jeg verdsetter 5 crit over 10 AP for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Samtidig har Aldor 15 dodge 10 defence rating, mens Scryers har 10 dodge 15 defence rating, og der ville jeg valgt Aldor, noe som gjør det hele ganske hårfint.

For meg går valget like mye på om man liker riddere i rustning som guards eller roboter der man binder HSen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...