Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PcT: jeg har selv spilt endel med last stand spec i arena, dmg outputen din nerfes ganske godt.

ser at patchen kan svi på pung, men det var forsovet nødvendig. det som irriterer meg er at enrage overskriver deathwish. ja det er 5% mer dmg, og slikt sett overlegent, men fear immunityen taper vi jo også. Jeg håper blizzard forstår at fear immune > 5% dmg

Kuldesjokk: en 41 arms på lvl 70? det er ganske ubrukelig for pvp, for pve er det sikkert helt greit.. imp. MS er smak og behag, bedøm selv, 5% dmg, 1sec mindre CD?..

Lenke til kommentar

imo ikke vits i å gjøre det questet. Hjelm får du med en gang du går inn i Outland faktisk, quest, grønn og meget overlegen alt fra Warriorquestene.

Skouldrene er de eneste med +Hit til langt ut i 60 content/et stykke ut i outland, ellers er de ignorerbare men sannsynligvis de du får mest ut av før/til outland. Trinketen er den eneste som er noe unik med healing og str på, men healingen blir for svak så snart du plukker opp outland gear og du snubler opp i en 5-6k HP, alikevel den trinketen som er greiest å bruke 50-58ish imo.

så skuldre eller trinket sier jeg.

når det gjelder IBS vs Bloodseeker, er svaret enkelt: arms = IBS, og kanskje du egentlig burde være arms siden mangelen på Hit svir skikkelig på 50tallet. Hvis du alikevel er fury eller (god forbid) prot og levler så er det samma faen. merk at du får en helt grei bue eller noe i silithus som sikkert varer til du er i outland.

Lenke til kommentar

Hvilken av disse hjelmene er best for tanking?

Southsea Head Bucket

Binds when picked up

Head Plate

355 Armor

+6 Strength

+15 Stamina

Durability 70 / 70

Equip: Increases defense rating by 6.

eller

Gothic Plate Helmet of Defense

Binds when equipped

Head Plate

362 Armor

+20 Defense rating

Durability 70 / 70

Requires Level 41

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...