Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOVLIG sent å komme med den da! 

Embracen er solgt til vendor for lenge siden nå hehe. Men uansett så skjønner jeg logikken din, men jeg trenger de 17 eller 18+ sta som imperial gir meg, da jeg nå har en rekke +defense item, som gjør at jeg har mindre STA enn jeg ellers ville hatt. Så la meg si det på en annen måte..det er mye å bedre å satse på +defense, som også vil si + på parry, dodge, missrate til fiende, crittrate til fiende osv. I stedet for bare 2% dodge chanse liksom.

Man kan vel nesten klare seg uten strength når man tanker. Blokke 1 enkelt hitpoint krever som sagt 20str, så om man har 200str blokker du altså 10 hp + det skjoldet ditt har i block. 10hp teller fint lite når en mob/boss slår deg for 5-600. (og gjerne flere tusen senere, men da bruker du ikke den chestplaten håper jeg :) )

Men er helt enig med deg, defense er mye viktigere enn stamina, ihvertfall såfremt man har en VISS mengde stamina da. For helsepoolen din er bare en buffer for healerene. Så for meg er defense, agi og armor de viktigste statsene på gearet. det andre blir bare bonuser

For det viktigste for en tank er ikke å kunne tåle mest mulig juling, men å ta minst mulig skade mens man holder agro.

5195157[/snapback]

Du mener ikke det etter et par runder i BWL. når Broodlord følger opp en 6k MS crit med en 3k Blast wave, er det greit å ha endel HP under panseret.

Lenke til kommentar
Du mener ikke det etter et par runder i BWL. når Broodlord følger opp en 6k MS crit med en 3k Blast wave, er det greit å ha endel HP under panseret.

5196215[/snapback]

been there, done that :p

samme mot nefarian, sist uke gjorde nefarian en 5,5k shadow flame samtidig som han crita vår MT for 4,5k, dette var mens warriors var i berzerker stance :p

Lenke til kommentar

5196215[/snapback]

Altså, enhver idiot som er i BWL har jo allerede fullt MCgear og da har man ikke akkurat så mye valg når man skal velge gear, da har man ofte fullt might og kanskje har man fått lurt til seg bittelitt wrath, så i slike situasjoner er det som sagt ikke noe emne.

Lenke til kommentar

5196215[/snapback]

Altså, enhver idiot som er i BWL har jo allerede fullt MCgear og da har man ikke akkurat så mye valg når man skal velge gear, da har man ofte fullt might og kanskje har man fått lurt til seg bittelitt wrath, så i slike situasjoner er det som sagt ikke noe emne.

5197755[/snapback]

ringer, trinks, necks,enchants osv....og nei, alle har ikke 8/8 might nei.

Lenke til kommentar

5196215[/snapback]

5197755[/snapback]

5198230[/snapback]

OFTE, betyr ikke det samme som ALLTID, men så lenge man har en effektiv hp på 13-14000++ så er helt klart defense og agi det beste valget, protesterer du på det så håper jeg ikke du er tank. Men som jeg igjen sier, når man er på det nivået så er ikke valget man har på gear så stort. Sjekk forskjellen på gearet til MT i de 5 største guildene på serveren din, er ikke så voldsom variasjon der....

Lenke til kommentar

5196215[/snapback]

5197755[/snapback]

5198230[/snapback]

OFTE, betyr ikke det samme som ALLTID, men så lenge man har en effektiv hp på 13-14000++ så er helt klart defense og agi det beste valget, protesterer du på det så håper jeg ikke du er tank. Men som jeg igjen sier, når man er på det nivået så er ikke valget man har på gear så stort. Sjekk forskjellen på gearet til MT i de 5 største guildene på serveren din, er ikke så voldsom variasjon der....

5200386[/snapback]

1. 13-14k? Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa

2. Er bare 2-3 store guilds.

3. er MT.

Lenke til kommentar
1. 13-14k?  Vår MT er som regel på 8-9K fullt buffa

2. Er bare 2-3 store guilds.

3. er MT.

5202834[/snapback]

Effektiv mener jeg seff med Last stand når man virkelig må tåle mye juling.

Husker fortsatt MT med flask of titans hadde 14***HP med last stand aktivert.

Endret av Champ
Lenke til kommentar

Ja kjære warrior venner! Nå har jeg blitt lvl 60 endelig. Med ny epic hest og alt på plass så skal jeg begynne å spare til godt gear.

Jeg tenkte i utganspunktet på å bygge en grei nok +def gear sak, men vil også ha statsa i orden.

Jeg har vel nå ca +30/35 ekstra i def, men lurer på hva mer jeg burde satset på.

mitt neste kjøp blir sannsynligvis Stonegrip Gauntlets da dem er annbefalt over hele rekka og ser ufattelig stilig ut.

Hva ville dere satset på å ha i def mot end game? 420? Eller mer 380?

Jeg har en 31/5/15 build og satser på å kunne spille godt i PvE og som tank.

Etter annbefaling fra dere samt mye testing har jeg også begynt med "stance-dance" :thumbup:

Og til slutt, hvilke enchants ville dere hatt rundt omkring på boots osv..Skal jeg satse på å få tak i +def gear, for så å putte + AGI enchant på? Elelr holder det med en 12% crit sjanse som jeg mer eller mindre har nå? La meg si det på en annen måte, hvor stor critsjanse har en typisk god MT? Tenker ikke nødvendigvis på en onyxia MT, men mer "normale" 5-mans partys

Lenke til kommentar

OG...mine kjære venner!

Jeg har begynt å leke meg litt med dual-wield...bare for gøy liksom. Men hvilke våpen er å annbefale for dette? Jeg kjører for tiden med trash blade i main hand og et annet sverd i den andre..Begge har en hastighet på rundt 2.5. Burde jeg gått for dagger i en av hendene? Self er dette mest for gøy da jeg ikke har dual-wield build fra talents elelr noe.

Lenke til kommentar
OG...mine kjære venner!

Jeg har begynt å leke meg litt med dual-wield...bare for gøy liksom. Men hvilke våpen er å annbefale for dette? Jeg kjører for tiden med trash blade i main hand og et annet sverd i den andre..Begge har en hastighet på rundt 2.5. Burde jeg gått for dagger i en av hendene? Self er dette mest for gøy da jeg ikke har dual-wield build fra talents elelr noe.

5218888[/snapback]

Nei ;) Ikke noe dagger til warriors. Skaff deg et tregt våpen for main hand og et litt raskere for offhand. Men skal du få noe ut av det så bør du respecce.

Dual wielding fungerer bra mot mobs, og på casters i pvp.

Jeg har testa det men på 60 gikk jeg tilbake til two hander spec. Det gir bedre dps i instancer og i pvp ;)

Foresten Gratz med 60;)

Ser jo nå at du allerede er det, kjør UBRS og prøv Dal Rends i dual wielding ;)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

jo..takk for tips..skal vel begynne å kjøre instanser med guilden min. Vi har kjørt noen allerede da..men vi har ikke kommer lenger enn såvidt inn i stratholm, mest grunnet at vi er bare 3 som er lvl 60:). Men vi tok bakveien inn og drepte en Ghost boss som sto utenfor en krirkedør. Vi wipa to ganger, men når jeg innførte min "ALL ON BOSS" taktikk så fikk vi henne ned til slutt. Dessuten fikk fant vår smed en sak som nå gjør ham til epic smed! Dette er jo digg!

Men tenker vi kjører Strat til vi er moden for DM elelr scholomance...må bare få opp folk så vi har nok til et 5-mans guild party for instanse runs (class runs)

Men som sagt så bruker jeg dual-wield mest for gøy. kommer ikke til å respecce kun pga det liksom:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...