Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke orket å brukt så mye penger på gems til bold hanskene om du har thatias hanskene fra før. Bold hanskene er ikke noe særlig bra. Kommer jo også ann på om du er prot :) Block value er elendig om du ikke har imp.shieldblock, shield mastery og shield slam.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

jeg mener nå at dualwield passer best til pve med bloodthirst og sånt.

 

skjønner egentlig ikke hvorfor du skal ha imp. cleave.. men men.. synes buildet ser bra ut, men det er så jævlig fett med flurry på dualwield, så jeg ville gått for det i allefall.

 

hvis jeg skulle laga dw-ms så hadde det nok blitt detta buildet

 

http://www.wowhead.com/?talent=LAGxdhboR0zZVVzmxx0V

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar
mekke en en warror  som char nr 2

 

og trenger litt hjelp til  en arm/fury build

er den her på tryne?

tenk å bruker dualwield :)

 

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

8562107[/snapback]

Dual wield fury spec: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Ms som DW er ikke optimalt etter min mening.

 

Sett fokus på gear med hit og AP/str.. crit/agi er kjekt å ta med seg også

Lenke til kommentar
Dual wield fury spec: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Ms som DW er ikke optimalt etter min mening.

 

Sett fokus på gear med hit og AP/str..  crit/agi er kjekt å ta med seg også

8563114[/snapback]

 

Nja-aa, jeg ville heller fokusert på å gjøre fury-treet bedre enn å satse alt på å få Impale, som for øvrig bare gir bonus til crit-bonusen til special abilities, ikke white (om BT critter for 1000, gir Impale 20% bonus til crit-delen, dvs. 100 ekstra skade). Imp. Overpower er fine greier om du ofte sloss mot roguer/druider, men skal man PvPe, er det gjerne like greit å specce MS. Deep wounds gjør råtten skade med 1h.

 

Personlig bruker jeg bare Cleave, WW, BT og Execute i instancer, så jeg ville heller valgt noe som dette. Rage er virkelig ikke noe problem med fury-spec, så 5% parry istedenfor 2% og -3 rage på HS (som man aldri bruker som dps uansett) er å foretrekke.

Lenke til kommentar

Jeg må få komme med et tips til dere ikke-tank-spec warriors (som meg selv)

 

Med null poeng i prot kan det til tider være tøft å holde aggro som tank i instanser. Dmg mitigation er som oftest ikke noe problem med ok gear, men aggro har for min del alltid vært en issue fra jeg var grønn lvl 67 til mye blå lvl 70.

 

Men ettersom jeg er master swordsmith og allerede laget med løvesverdet så laget jeg meg fireguard også her om dagen. Og testet det i set halls. Ikke det at dette er den hardeste instansen, men jeg har problemer med aggro uansett om mobben er en lvl 67 elite eller lvl 70 elite.

 

MEN i går gikk det myye bedre:) Jeg holdt aggro på en sånn måte at jeg følte at det ikke var stress. klart jeg mistet aggro her og der, men jeg fikk ikke den følelsen av syltynn aggro jeg tidligere alltid har følt som tank i 5-mans grupper.

 

Gruppen lovpriset meg som en dyktig tank og det er jo fint det, men det skyldes ikke mine ferdigheter, men sverdet mitt er jeg redd.

 

Uansett, til dere som sliter med å holde aggro, prøv å lag dere en fireguard...den er utrooolig billig å lage for å være av epic kvalitet.

Lenke til kommentar

jeg har ikke imp thunder, men den fungerer sikkert. Vanlig thunderclap funker sikkert også greit og jeg merker at jeg bruker det altfor lite. Glemmer det rett og slett. Pleier bruke demo shout for å samle mobs liksom, men thunder er helt sikkert bedre..det beste er sikkert å bruke begge:)

 

Heldigvis så forventes det sjelden at jeg skal holde aggro på så mange mobs samtidig. Maks av det jeg klarer er i utgangspunktet 3 stk, men allerede da begynner revmatismen å melde seg :blush: Liker best å bare tanke 1 mob :!:

 

Tror problemet også ligger i at om jeg bruker TAB så tar det en del tid før jeg finner piltastene igjen med fingrene hehe...og da har jeg mistet oversikten:)

 

Uansett aggro >>>> dmg mitigation for en arms tank :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...