Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

vent litt!

 

det ble for mye med 5-6 timer raiding hver dag

8526414[/snapback]

 

versus

 

Kom i et guild som har clearet hele kara/gruul, jeg har ikke så bra tanke gear, men begynner å nærme meg sånn ca bra nok (gav opp å få bold shoulders, dropper aldri -_-)

8526414[/snapback]

 

eneste forskjell jeg ser er dps raiding til tanking raiding. og muligens ikke engang det imo at du "ikke har så bra tanke gear". altså fra dps raidng til dårlig dps og offtanking raiding?

8526428[/snapback]

For å være ærlig, hva snakker du om ? =P skjønte ikke no av det her du skrev...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lagt over til warrioren min igjen nå ^^ Hovedsaklig siden det ble for mye med 5-6 timer raiding hver dag, å da står jeg igjen med migrate CD på palaen.

 

Kom i et guild som har clearet hele kara/gruul, jeg har ikke så bra tanke gear men kom vel inn siden jeg er ganske kjent med paladinen min på servern.

 

Men en ting jeg lurer på, hvorfor har blizz satt bold shoulders til 0.00000001% drop chance ? =P vært der nå med 2 chars til over revered, men aldri sett dem droppe

8526414[/snapback]

 

Droppa første killet for meg :!:

Lenke til kommentar
Funka her. Kjedeli å gjøre Rampage til 100% PvE?

Inner Rage ser  ikke så dum ut.

8526221[/snapback]

 

Inner rage blir jo nesten 100% PvP, så jeg ser ikke helt problemet. Arms er jo PvP-treet, og fury er PvE-treet (med mindre man tanker), så talentene er jo helt i tråd, sånn sett. Hadde ikke takket nei til 7% mindre threat, det er jo litt begrenset hvor mye man tåler med Fel leather og null stamina.

Lenke til kommentar
Hmm linken peker jo til et talent-tre hvor Endless rage og Rampage er forandret, om du kommer til et talent-tre så funker linken, og jeg vil jo regne med at du kom til et talent-tre siden du sier at jeg glemte å lagre talentene.

8526184[/snapback]

 

Skjønte det nå ;) Var bare snakk om å se på forandringene du hadde skrevet på talentene ja, våkenhet er en fin bil...

 

Definitivt interessant, kan ikke du stalke et par Blizzard dev's og så hit them hard where it hurts så dette blir gjennomført? :)

Lenke til kommentar
For å være ærlig, hva snakker du om ? =P skjønte ikke no av det her du skrev...

8526447[/snapback]

 

huff, var dårlig formulert av meg. du sier at du har sluttet å spille på warlocken din fordi du raidet 5-6 timer hver dag i uken. Du har så begynt på warrioren din, joinet en gruuls lair og karazhan løpende guild for å raide..? For meg ser det ut som du ikke endrer på raiding rutinene dine, kanskje kutter ned et par dager i uken, men alikevel beholder massevis av raiding. Ikke mey forandring slik jeg ser det bare. Synes det var forvirrende, for når jeg var lei av raiding så gikk jeg fra 5 dager i uken raiding (BWL, MC, ZG, AQ20/40) til null raiding, inkludert å ikke engang orke å dra sammen kara-nøkkelen.

 

Eller mener du kanskje at du kom inn i guildet som gjør gruul og kara, uten at du skal raide?

Lenke til kommentar

Forskjellen er enkel.. Grunnen til at du trenger mindre rating per dodge enn parry er at:

Dodge = 100% mitigation.

Parry = 100% mitigation + at ditt neste angrep kommer 40% raskere. I tillegg får du så mye rage du ville fått om angrepet hadde truffet deg.

 

Veldig simpel grunn til at du trenger mer parry-rating for 1% parry en dodge.

Lenke til kommentar
Forskjellen er enkel.. Grunnen til at du trenger mindre rating per dodge enn parry er at:

Dodge = 100% mitigation.

Parry = 100% mitigation + at ditt neste angrep kommer 40% raskere. I tillegg får du så mye rage du ville fått om angrepet hadde truffet deg.

 

Veldig simpel grunn til at du trenger mer parry-rating for 1% parry en dodge.

8533974[/snapback]

 

Aah, trodde det var motsatt jeg. At swing timeren blir reset, slik som med slam. Ragen visste jeg om. Men tenkte at det gikk opp i opp hvis du resetta swing timeren når du parrya.

Takk for oppklaringen :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Man får raskere attack speed av å parrye?!!

Plz si eg har missforstått. for dette virker ikke logisk. Pluss at eg aldri har hørt om d før.

8539957[/snapback]

 

Joda det stemmer. Ditt neste angrep kommer 40% raskere etter du parryer et angrep.

 

For å ta det helt rett..

 

Om våpenet ditt har 2.6 i speed og du parryer et angrep samtidig som du slår, da vil ditt neste angrep komme etter 1.56 sekunder. Om du derimot har 2 sekunder igjen til neste angrep,vil ditt neste angrep komme om 0.96 sekunder. Tiden til neste angrep kan aldri bli redusert til under 20% av vanlige attackspeed.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...