Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke warrior men når kompisen min lvla gikk han arms med 2hander, det skulle visst være det beste i outlands i motsetning til 1-60 fant han ut etter å ha forhørt seg litt med andre warriors. De fleste warriors jeg så når jeg lvla gikk vel også arms, hvorfor kan jeg ikke svare på. :)

Lenke til kommentar
Hvis en holy priest  får aggro fra to mobs, er det tanken sin feil.

8496665[/snapback]

 

 

skal du tanke 4 mobs på en gang, og du har med deg en kamikaze mage eller en ramborogue kan det være litt vanskelig for en tank å klare å holde aggro på alle fire. Gir DPS tanken kanskje 10 sekunder til å bygge litt aggro på alle targetsene går det med en gang mye bedre.

 

At en tank mister aggro, er i 98% av tilfellene IKKE tanken sin feil.

8497358[/snapback]

 

Lurer på om folk i det hele tatt leser hva jeg skriver.

Hvis en, LES BOLD!, holy priest får aggro fra to mobs, så er det fra healing aggro. Da er det tanken sin feil.

 

At en tank mister aggro gjentatte ganger er, i mine øyne, hans feil hver gang. Du ser fort at en dps er trigger happy, om du vil at han skal roe ned så er det ditt ansvar å si fra om at han skal gjøre det. Men som regel lar jeg de bare la de ta for seg i normal instances, drar veldig sjeldent med PuG's jeg da, og enda sjeldnere i normal mode for tiden, men de roer seg som oftest ned når de drar aggro og dør fordi jeg ikke gidder å gjøre noe med det.

 

Og ja, jeg spiller selv warrior, prot specced og alt..

Og jeg er lei av folk som alltid skal ha det til at det ikke er deres feil at det og det skjer. Hvis noe du ikke liker skjer gjentatte ganger, gjør noe med det :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

5man gruppe, du tanker 4 mobs.. for at du skal klare å holde aggro på den/de warlocken og magen overnuker rekker du vel max 2-3 sunders på de andre mobsa... dvs, at en holy priest får aggro med engang fra mobs med 2-3 sunders... altså ikke tanken sin skyld, men dps sin skyld som ikke har lært seg å bruke KTM.

Dette er da snakk om pugs, i ordentlig grupper er denne feilen borte da folk bruker KTM og passer aggro

 

 

Har ingen problemer med å tanke selv, ser på meg selv som en god tank..

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Bruker ikke sunders når jeg tanker flere enn 2-3 mobs. TC spam, med et par cleaves holder det meste på meg fra healing aggro. Så slenger du inn shield slams og revenge på moben som blir nuka av resten av gruppa, så er det sjeldent noe problem. Klarer å holde den nukede på meg til 20-40%, som oftest ned til 0, og da er det ikke noe problem å la den gå, dør før den kommer fram til casters.

Multimob tanking har blitt latterlig enkelt etter vi fikk TC i def stance.

 

Hvis en tank ikke klarer å holde sge over healing treath på mer enn en mob, som det jo her er snakk om, så er han en dårlig tank. Burde også klare å holde den som blir nuka på seg til en viss grad. Problemene oppstår når dps angriper to forskjellige targets.

 

KTM kan man ikke stole på når det er flere enn en mob, med mindre det er noen som gidder å fikse targeting osv da, som bare er waste :)

Lenke til kommentar
arms er 2h. enkelt og greit.

8500136[/snapback]

 

 

var ikke det jeg lurte på, men hva some gjør mest DMG av fury med de to wepsene der og hellreaver med arms specc? grisene blir jeg snart kvitt er lvl 61 så 2-3 lvler til så er det marshene som sår for tur

8505108[/snapback]

Tror fury med de sverdene der gjør mest pve dmg. Jeg haddde de, selv om jeg runna ramps 1432 ganger for å få hellreaver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...