Kuldesjokk Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Så ikke dum ut, men kanskje det er verdt å investere i imp. hamstring? Eller er det bare vås? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da må man droppe tactical mastery og evt. ett point i second wind, så er ikke verdt å få seg. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 imp. hamstring er veldig situasjonellt, jeg har prøvd det endel i det siste og kommer til å legge det fra meg når jeg plukker på min neste 2h. Det er fint når den proc'er og du trenger det, men 90% av tilfellene føler jeg at alt jeg egentlig sparer på det er 2. sek lengre før jeg snur og intercepter bak igjen. av og til er det seff en lifesaver som når det proc'er på hunteren du sloss mot og du kan stille deg mellom melee og ranged range og bandasjere, men alt i alt så har du bedre alternativer elsewhere. angående amarios build som ble postet så er det et par ting som jeg synes er unødvendig: imp charge - 2 poeng for 6 rage.. en warrior in the heat er skjeldent out of combat flere gangen i løpet av en kamp, så jeg synes det er sløste poeng, fyll heller inn iron will. så er spørsmålet om man vil ofte 1% melee dmg for AM, det er en smaksak, jeg er ganske glad i AM men det er jo veldig feeling basert det talentet.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 http://www.wowhead.com/?talent=pZVVzAgxoiuVooxt vil denne funke til og grinde / tanke? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Jeg vil anbefale å ha 3 poeng i defiance, veldig nyttig skill. http://www.wowhead.com/?talent=TZVVzAgxoVumooxt0h, kanskje? 5 poeng i parry er også nødvendig, egentlig. Endret 28. april 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Du trenger ikke noen poeng i prot for å tanke normal 70 instances. Du trenger ingen poeng i prot for å off tanke i Karazhan. Har du en god gruppe, trenger du ingen poeng i prot for å tanke heroics. Alt dette gjelder hvis du har bra tankegear. Hvis du ikke har bra tankegear; Noe sånt imp shield block er ikke nødvendig om du ikke skal MT-e bosser i Karazhan eller har mindre enn 485 defense. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spec heller full protection enn å rote med hybridbuilds som bare fører til tull Du får mye bra til tanking langt nede i prot treet, og du klarer helt fint å drepe mobs så lenge du ikke er en idiot og bruker 2h eller noe slikt. Shieldslam style ftw Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Et par fakta om warriors. -Taunt har cd, det går ikke ann å taunte alt og alle hele tiden -Warrior trenger rage for kunne skape threat, så ikke stun alt og alle nabbrogue -Warrior har ikke sprint eller noe lignende, så ikke pull mobsa vekk når du får aggro priest Jeg begynner å hate å tanke level 70 instancer. Jeg prøver å skaffe meg gear til kara og rep og går omtrent alt av instancer. Er fullt protspecca. Men jeg sees på en som til enhver tid skal holde fem mobs og ikke ta skade... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Et par fakta om warriors.-Warrior har ikke sprint eller noe lignende, så ikke pull mobsa vekk når du får aggro priest 8494160[/snapback] intervene/intercept? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Et par fakta om warriors.-Warrior har ikke sprint eller noe lignende, så ikke pull mobsa vekk når du får aggro priest 8494160[/snapback] intervene/intercept? 8494780[/snapback] Bytte til zerker-stance når du har 4+ mobs på deg fra før er ikke alltid smarteste i verden =) Intervene har ikke evig range heller, om presten løper vekk har du ikke sjangs til å Intervene han Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Poenget er vel heller, hvorfor pulle mobs vekk fra tank? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Poenget er vel heller, hvorfor pulle mobs vekk fra tank? 8495170[/snapback] fordi man får inn en høy crit eller lignende, eller kanskje tanken har bomma på en shieldslam og noen sunders? Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Poenget er vel heller, hvorfor pulle mobs vekk fra tank? 8495170[/snapback] fordi man får inn en høy crit eller lignende, eller kanskje tanken har bomma på en shieldslam og noen sunders? 8495297[/snapback] Det er ikke snakk om at en caster plutselig får aggro og at moben derfor pulles vekk, i dette tilfelllet var det en holypriest som kita to mobs vekk. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hørte rykter om at MS ble nerfa til 25% mindre healing. er det sant? :O det er latterlig imo kun pga at noen stakkars healers i arena må stresse med å heale litt. det er et 31p talent ffs. Casters: I can barly kill a raid group of warriors , plzz fix blizz . blizz: kk shall do. Warriors blir jo skamnerfa til de grader fra før latterlig at de ikke ser at warriors har gjennomgått grisedeng av blizz. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 rykter fra hvor? har aldri hørt lignende og jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er ikke snakk om at en caster plutselig får aggro og at moben derfor pulles vekk, i dette tilfelllet var det en holypriest som kita to mobs vekk. 8495649[/snapback] Hvis en holy priest får aggro fra to mobs, er det tanken sin feil. Ta litt kontroll i gruppa hvis du ser de ikke er så veldig erfarne, bruk 2-3 minutt i starten av instancen på å forklare litt marks osv så går alt plutselig så mye bedre. Så hjelper det hvis du er en bra tank da, hvis en holy priest må ty til kiting betyr det at fade er på CD, og det betyr igjen at du har mista aggro på mobs tidligere og han har måttet fade. No offence, men det høres ikke akkurat ut som at du gjør jobben din så veldig bra heller. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hørte rykter om at MS ble nerfa til 25% mindre healing. er det sant? :O det er latterlig imo kun pga at noen stakkars healers i arena må stresse med å heale litt. det er et 31p talent ffs. Casters: I can barly kill a raid group of warriors , plzz fix blizz . blizz: kk shall do. Warriors blir jo skamnerfa til de grader fra før latterlig at de ikke ser at warriors har gjennomgått grisedeng av blizz. 8495858[/snapback] Nei det er bare tull. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Godt å høre:) en jeg spillte arena med sa at han hadde hørt det Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis en holy priest får aggro fra to mobs, er det tanken sin feil. 8496665[/snapback] skal du tanke 4 mobs på en gang, og du har med deg en kamikaze mage eller en ramborogue kan det være litt vanskelig for en tank å klare å holde aggro på alle fire. Gir DPS tanken kanskje 10 sekunder til å bygge litt aggro på alle targetsene går det med en gang mye bedre. At en tank mister aggro, er i 98% av tilfellene IKKE tanken sin feil. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Du har vel spilt med dårlige tanks enten som dps eller med alten din en gang? Den kommentaren gjelder bare for gode tanks. I normal instances så er det ikke så veldig viktig om tanken har aggro. Der kan det godt være helt Texas, og har man en warlock/priest eller to i gruppa, er det bare å chainfeare i vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå