Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm... er det str som er best for fury?

 

jeg er lvl55 specca fury, å har sanka inn mest utstyr med +agi, å enchant på gear er stort sett +agi... har vell ca 20%critt chanse slik som jeg står nå, er det lurer for meg å begynne å gå etter str i stede for agi?

 

 

mener å ha hørt at agi er det beste for fury spec.

 

hmm... nå ble jeg forvirret! :hmm:

 

hjelp! :tease:

Lenke til kommentar
I PvE tanker jeg for det meste med 2h

 

:!: :!: :!: :!: Stoppet å lese her

8449636[/snapback]

Haha, syntes synd på de som må heale han der ^^

hadde klikka om en warrior skulle tanke med 2hnd, og GG å gjøre det i heroic/raids

8449719[/snapback]

 

Utrolig hvor mange sykt dårlige Warriors jeg har sett i instance grupper når jeg har levla altene mine. Nesen ingen som hører på når jeg prøver å forklare dem litt eller. Får bare "STFU nOOb! I know how 2 play my class better then u" tilbake. Sinnsykt morro å logge på Warrioren min etterpå og si at det var meg de spilte med :) Er ganske kjent på servern så.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar
hmmm... er det str som er best for fury?

 

jeg er lvl55 specca fury, å har sanka inn mest utstyr med +agi, å enchant på gear er stort sett +agi... har vell ca 20%critt chanse slik som jeg står nå, er det lurer for meg å begynne å gå etter str i stede for agi?

 

 

mener å ha hørt at agi er det beste for fury spec.

 

hmm... nå ble jeg forvirret!  :hmm:

 

hjelp!  :tease:

8449757[/snapback]

 

Det er en balansegang. Om du ser på fury abilitiene dine, som BT så ser du at det er et angrep basert på AP, AP får du av str. alikevel er det viktig med agility så du crit'er nok til å holde flurry oppe mesteparten av tiden, så regelen går at du skal ha så høy som mulig str. samtidig som du har nok agi til å critte tittt og ofte og nok Sta så du ikke blir raped av en motstander med 2 skudd/spells/angrep.

 

EDIT: må bare få legge inn noe som Psilo sa i rogue-tråden som oppsumerer det jeg sier her, bare langt mer elegant:

 

Det er ikke så mye vits i mye crit om du ikke har noe futt bak hits, og det er ikke så mye vits i hits om du ikke treffer. Hit > AP > crit, imo.

8449093[/snapback]

 

dog for warriors må vi også passe på STA ;)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...