Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Når man levler fra 60 til 70 med mortal strike spec er det ihvertfall veldig effektivt å bruke slam når mortal strike er på cooldown om man har rage til det. Slam slår nesten like hardt som mortal strike, så hjelper en del på.

8435188[/snapback]

 

skal alikevel nevnes at slam som i ikke imp. slam skal du være forsiktig med så du ikke forstyrrer auto attack syklussen, så bruk kun rett etter et auto attack og dersom våpenet ditt er raskere enn 2.5, som det absolutt skal være med arms :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eh, oppdaget nettopp noe rart. når jeg logget in oppdaget jeg at jeg bare hadde 17,82% dodge. så deretter at jeg bare hadde 498 defense noe som også er lavere en jeg skal ha. sjekket at jeg hadde alle de riktige delene på, tok deretter av alt gear og equipa det igjen. alt ble da normalt; 505 defense, 19,1% dodge etc.

 

logget deretter på en bank char, når jeg 2 min senere logget på main igjen hadde jeg på nytt de bugga statsene.

har noen andre opplevd dette, er jo litt idiotisk at man må re-equipe alt gear for å få de riktige statsene hver gang man relogger.

Armory har også de tallene jeg får hver gang jeg logger inn

Endret av Terje82
Lenke til kommentar

yup der er en bug der ett eller annet sted. jeg mener det kommer fra når de forandret på kakuleringsmekanismene slik at du skulle vise riktig HP/stats når du var ghost, noe som det forsovet fortsatt ikke gjør. merker selv at jeg taper noe stamina fra tid til annen (er arms/fury, så jeg ser ikke mye påå prot gearet mitt) og at en reequip fikser det, lurer veldig på om det er display issue eller code-issue. verd å rapportere.

Lenke til kommentar

Jeg har et spm ang min warrior.

Har et sverd med 2.8 speed i mh, og sverd i offhand med 2.7 speed.

 

Hvilke enchants vil dere anbefale meg å bruke på de forskjellige våpnene?

Tenker da på å enchante det ene med 15 agi og det andre med crusader.

 

Jeg er ikke sikker på hva som vil procce crusader mest med tanke på misschance ved dual wield kontra våpenspeed.

 

Help me? :)

Lenke til kommentar
Jeg har et spm ang min warrior.

Har et sverd med 2.8 speed i mh, og sverd i offhand med 2.7 speed.

 

Hvilke enchants vil dere anbefale meg å bruke på de forskjellige våpnene?

Tenker da på å enchante det ene med 15 agi og det andre med crusader.

 

Jeg er ikke sikker på hva som vil procce crusader mest med tanke på misschance ved dual wield kontra våpenspeed.

 

Help me? :)

8436879[/snapback]

 

 

Hmm mener jeg har hørt at det er bedre å ha større forskjell på speeden når du DW. Kan hende jeg tar feil asså:) og veit ikke hvilken lvl du er, men Crusader er iallefall nerfa i Outland gitt. Agi og Lifestealing kanskje, eller begge med Agi. for mer crit,dodge og armor

Lenke til kommentar

Har spilt litt test realm no. Og intercept/charge buffen er virkelig minimal. Hvis noen trodde at intercept fjerner slow tar de feil. Intercept ignorerer bare slowen i farten slik at man ikke kommer bort til targetet etter stunen er over. Når man er fremme med targetet er slowen på plass igjen. Faktisk er slowen på rett før man er inntil targetet. Har faktisk hatt problemer med at man ikke kommer tett nok intill til å hamstringe eller ka du måtte føle for.

Etter min mening er ikke dette en buff. Heller en dårlig bug fiks, som burde blitt gjort noe med for evigheter siden.

 

Når d angår Spell reflect er d hyggelige ting å fortelle. Siden spellet ikke har global CD, kan man bruke skillet d sekund du tar på skjold. Dette gir en helt annen feeling på spellet, som i mine øynet kan være en tanke imba.

Men en trist ting, når du bruker spell reflect vil aninasjonen være så tydelig at du kan redde folk i havsnød med å lyse opp himmelen med en gigantisk stjerne som viser de veien, og også sier "DONT CAST ON ME" :/

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Det at Warrior ikke gjør damage er bare shittalk. Nå er gearet mitt riktignok litt i overkant bra, men still. I PvE tanker jeg for det meste med 2h, og er for det meste på toppen av damage lista.

 

Når d gjelder PvP er nok det nok litt værre. Rouge og Warlock kan dem nok ta ganske lett men pass deg for Hunter og Palar... Hunter for du ofte ikke tak i fordi dem er sinsyke på kiteing. Og Pala slår Warrior bare ikke, det er en naturlov. Skjer ikke!

resten vil jeg tippe det er en 50-50 kjanse på. Det som er med Warrior er at det er en av de classene som avhenger mest av gearet sitt. Derfor burde man kansje ikke begyne med warrior første gangen.

 

husk: Arms:PvP Fury:PvE-dps Prot:PvE-tanking

husk: Alle warriore kan tanke! Men bare Arms og Fury gjør damage!

husk: Rage er din mana! bruk den med omhu!

 

personlig foretreker jeg Arms. som det står på wowwiki: "It's like being hit by a train, pressing rewind. And being hit by a train again." Mens Fury gjør mer konstant damage. Og Prot ikke gjør damage :p

Lenke til kommentar
Det at Warrior ikke gjør damage er bare shittalk. Nå er gearet mitt riktignok litt i overkant bra, men still. I PvE tanker jeg for det meste med 2h, og er for det meste på toppen av damage lista.

Da lurer jeg på hvilke isntancer du tanker. Og hvilket gear du har. MT i vårt guild kunne ikke tanket magtheridon, gruul eller heroics med 2h.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...