gamer73 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Helt klart warriors embrace, 2% dodge er gull verdt når man tanker. 18str er ikke engang nok til å redusere 1 enkelt hitpoint når du blokker med skjoldet. mens 2% dodge er 2% sjanse til å ta 0 skade når en mob slår på deg. er vel liten tvil om hva det beste valget er. LOVLIG sent å komme med den da! Embracen er solgt til vendor for lenge siden nå hehe. Men uansett så skjønner jeg logikken din, men jeg trenger de 17 eller 18+ sta som imperial gir meg, da jeg nå har en rekke +defense item, som gjør at jeg har mindre STA enn jeg ellers ville hatt. Så la meg si det på en annen måte..det er mye å bedre å satse på +defense, som også vil si + på parry, dodge, missrate til fiende, crittrate til fiende osv. I stedet for bare 2% dodge chanse liksom. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hello, poster denne i Warrior tråden jeg, jeg har en 23 UD Warrior på Magtheridon, og vet ikke heeelt hvordan jeg skal specce skill treet mitt, ingen som vet om en skikkelig bra template til meg? Har mest lyst og konsentrere på tanking og PvE. Noen tips fra hardbarkede krigsveteraner fra Azeroth om hva jeg skal velge? Endret 22. november 2005 av Tror_Han_Er_Napoleon Lenke til kommentar
Irons Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Levle opp til 40 i fury treet, så får speccer du om til MS ved 40 (31 points opp til Mortal strik i Arms) Kjører 31/20/0 frem til level 60 (arms/fury/def) kjør dualwield så fort du kan, flotters når du levler Når du blir 60 kan du evt specce om til prot, men før "lvl 60" instancer er det liten vits og kjøre full prot (15 holder vel uansett syns jeg ) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Her er min warrior:) btw.. hvordan går det med Feedme for tide? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg har etter myye undersøkelse selv valgt en 31/5/15 build. Jeg er nå lvl 57 warrior. Du kan jo putte i fury før lvl 60 om du vil, men jeg kjørte selv 31 i arms så fort jeg kunne for å få MS, utenom 5 på cruelty i fury treet som nesten er et must så tidlig som mulig. Men en 31/5/15 build får du godsakene MS, Cruelty, Last Stand. Alle utrolig nyttig til tanking så vel som PvE. EDIT: Man tanker lett lvl 60 instanser med en 31/5/15 build. Å kjøre full prot tre er ikke å annbefale for andre enn folk som kun gjør en ting, Tanke tanke tanke! Men dem finnes jo dem og! Endret 22. november 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er lvl 60 kjører 35 på weapon, resten på fury. Zero prot Men går jo for pvp da .) Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja fury=Pvp Selv har jeg spilt warrior tilsammen i 6-7 mnd og har 2 HK (ufrivillig sådan ) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja fury=Pvp Selv har jeg spilt warrior tilsammen i 6-7 mnd og har 2 HK (ufrivillig sådan ) 5189538[/snapback] Jeg har flere DK enn HK kills hehe neida. Har 8stk, drepte noen npc i Gnomeregan for lenge siden... Trodde de var mobs alle sammen og cleave fungerte så greit.. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Takk for forslaga folk. :!: Menneh..så si nå da at jeg dualwielder sverd, og dropper tankinga, og tar 31/20/0 builden. Hva slags skills skal jeg velge? Talent Kalkulator Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Noen som har tips for tanking? jeg har brukt talentene mine i threat når man er i defensive stance. men likevell er det ofte fienden angriper priesten i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Litt OT, men legg merke til skjoldet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sunder armor, revenge, shield bash. Rinse and repeat. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Litt OT, men legg merke til skjoldet. 5192035[/snapback] Ja? Commander's Crest(eller noe sånt), hva så? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Litt OT, men legg merke til skjoldet. 5192035[/snapback] Ja? Commander's Crest(eller noe sånt), hva så? 5192732[/snapback] Commander's Crest ja Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror kanskje poenget hans er at det er bilde av en høne på baksiden? Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror kanskje poenget hans er at det er bilde av en høne på baksiden? 5193709[/snapback] ferdig med denne diskusjonen nå? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 En ting jeg lurer på er. Holder det å velge første skill i noe slikt som shield bash? Tenker da på aggro build. Får man mer aggro mot seg om man har høyere skill på f.eks shield bash? Det er jo svindyrt å kjøpe skills på høyere level, og ca hjalvparten av skilsa trenger man ikke ha mer en rank 1 på uansett. Men vist det er snakk om threat så må jeg sikkert kjøpre alt.. noen som vet? Lenke til kommentar
Champ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) LOVLIG sent å komme med den da! Embracen er solgt til vendor for lenge siden nå hehe. Men uansett så skjønner jeg logikken din, men jeg trenger de 17 eller 18+ sta som imperial gir meg, da jeg nå har en rekke +defense item, som gjør at jeg har mindre STA enn jeg ellers ville hatt. Så la meg si det på en annen måte..det er mye å bedre å satse på +defense, som også vil si + på parry, dodge, missrate til fiende, crittrate til fiende osv. I stedet for bare 2% dodge chanse liksom. Man kan vel nesten klare seg uten strength når man tanker. Blokke 1 enkelt hitpoint krever som sagt 20str, så om man har 200str blokker du altså 10 hp + det skjoldet ditt har i block. 10hp teller fint lite når en mob/boss slår deg for 5-600. (og gjerne flere tusen senere, men da bruker du ikke den chestplaten håper jeg ) Men er helt enig med deg, defense er mye viktigere enn stamina, ihvertfall såfremt man har en VISS mengde stamina da. For helsepoolen din er bare en buffer for healerene. Så for meg er defense, agi og armor de viktigste statsene på gearet. det andre blir bare bonuser For det viktigste for en tank er ikke å kunne tåle mest mulig juling, men å ta minst mulig skade mens man holder agro. Endret 23. november 2005 av Champ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg syntest den lignet på et alliance skjold. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) når vi først er inne på BLOCK, hvor my blocker dere andre? jeg blocker 121++ dmg med mitt gear. Er ikke prot spec det høres kansje lite ut når bwl bosser slår for 1500++ Endret 23. november 2005 av Terje82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå