Tåkefyrste Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hvordan klarer warriors å toppe dps meters egentlig? Jeg er fullt klar over at de har dmg potensiale til å holde følge med hvilken som helst klasse, men når man ikke har noen form for threatreduction (annet enn den som er passiv i berserker og battlestance) så hvordan klarer man å henge med hunters, rogues og mages uten å ta aggro? Endret 17. april 2007 av apollox Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Æsj, hybrid er jo bare tull. 31/30 for folk uten bra nok fury gear enda og 17/44 for folk med fury gear ftw. Ingenting i Karazhan du ikke kan offtanke uten poeng i prot med greit tankegear. Og til Apollox, det med ingen aggro reduksjon blir et problem på bosser der all dps står å slår på bossen til alle tider. Men med en god tank skal det jo også mye til for å ta aggro også. Men jo, dps warrioren vår sliter med å få ut maks potensiale på bosser som Maiden f.eks, som ikke skader tanken SÅ mye og der han står å slår på henne hele tiden. Ellers, så lenge jeg (tanken) blir slått hardt nok, kan han gå mer eller mindre all out, men det har hendt seg han drar aggro fra meg på slutten av Prince fighten f.eks med recklessness + deathwish. Ser du nevner hunters der, så vidt jeg slipper de inn i raids, så utrolig lite skade de gjør for tiden i raids er jo bare ikke verdt det. Og vi har huntere som toppet dmg done i vanilla wow raids. Skjønner ikke hva som har skjedd med dem. Kjipt å høre Gamer, har alltid med en fury warrior i Karazhan jeg, til og med to noen ganger. Bah, wall of text. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Selv om det varierer litt med encounteret, så er det ofte ikke verdens undergang om en DPS-warrior får aggro. Men om en hunter får aggro og FD resists/er på CD kan alt fort gå til h... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Selv om det varierer litt med encounteret, så er det ofte ikke verdens undergang om en DPS-warrior får aggro. Men om en hunter får aggro og FD resists/er på CD kan alt fort gå til h... 8408123[/snapback] Leather + plate = mail. Så tror det er like greit at hunteren får aggro jeg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tenkte ikke på for den individuelle personen, men for hele raidet... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sant det. Om melee får aggro, snur som regel bossen seg elegant 180 grader, oneshotter han som fikk aggro og snur seg like pent tilbake til MT om ranged får aggro, løper bossen som en tulling til dps klasse, cleaver ned 3 healer på veien og lager generelt kaos. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Åååja, sånnja. Selvfølgelig, trodde du mente for den enkelte jeg, my bad. Heldigvis har jeg ikke med meg noen aggrokåte huntere i raids Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er jeg revered med, Coilfang, Tempest, Lower city, og nerme med HH og CoT, men enda har jeg ikke så mye som sett en "The Bold" Er det bare jeg som er fryktlig uheldig eller er det veldig lav droprate på det settet? Ikke at det gjør så mye for jeg kommer ikke til å bruke noe av delene, untatt kanskje skuldrene, men hadde alikavel vert kult og hatt det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ser du nevner hunters der, så vidt jeg slipper de inn i raids, så utrolig lite skade de gjør for tiden i raids er jo bare ikke verdt det. Og vi har huntere som toppet dmg done i vanilla wow raids. Skjønner ikke hva som har skjedd med dem. 8407629[/snapback] Gode huntere gjør vill skade i BC også om du spør meg. Men er voldsom forskjell fra hunter til hunter. Vi har en hunter som fort kan finne på å gjøre over dobbelt så mye dmg som andre huntere, og da ligger han fort i toppen på dmg done. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå er jeg revered med, Coilfang, Tempest, Lower city, og nerme med HH og CoT, men enda har jeg ikke så mye som sett en "The Bold" Er det bare jeg som er fryktlig uheldig eller er det veldig lav droprate på det settet? Ikke at det gjør så mye for jeg kommer ikke til å bruke noe av delene, untatt kanskje skuldrene, men hadde alikavel vert kult og hatt det. 8410808[/snapback] samme her er exalted med alt untatt keepers of time, har farma alle instacene inn og ut. eneste "bold" item jeg har sett er hanskene en gang! heldigvis trenger jeg ikke det settet da Lenke til kommentar
PcT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sett alle droppe på magen min, men når jeg har gått med warrioren har jeg ikke sett en enda heller Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nesj, si det. 1500 unbuffa er vel målet, samt 25% crit og 14ish% hit.Kommer fort opp i 2200-2300 AP med shout, rampage og imp berserker stance aka selvbuffa. Ser ut som Armory er nede atm, men du/dere kan sjekke ut Aboutwhat på Vashj. Vanligvis i nærheten av toppen på dmg done og har bare pre Karazhan loot. Fikk tier 4 head igår tho, brukte shadowmoon headen før det. 8406347[/snapback] Omg, enda en Vashj Warrior Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gah, Gragor. Gi meg epic plansene dine, eller la meg crafte resistance gear til dere til ssc Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gah, Gragor. Gi meg epic plansene dine, eller la meg crafte resistance gear til dere til ssc 8412067[/snapback] Gjør det selv vi Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan skal jeg da klare å få meg gull som prot Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan skal jeg da klare å få meg gull som prot 8412725[/snapback] Auction House. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan skal jeg da klare å få meg gull som prot 8412725[/snapback] Danse naken i Org? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skaffe seg proffesions og satse på det! Er utrolig nok en god del gull å hente der! Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fløy rundt å mina i evigheter for å få epic mounten min, så det gidder jeg ikke atm. Og for å tjene noe på Blacksmithing trenger jeg noen fine epic plans. Har jo 13-14 nethers i banken, men ingenting å bruke dem til Og hvordan mener du jeg skal tjene penger på å kjøre instancer? :o Danse naken ja, er vel mange som har lyst til å se en male orc naken. Skal finne deg Gragor og danse for deg, se fram til det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå