Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hvordan klarer warriors å toppe dps meters egentlig?

Jeg er fullt klar over at de har dmg potensiale til å holde følge med hvilken som helst klasse, men når man ikke har noen form for threatreduction (annet enn den som er passiv i berserker og battlestance) så hvordan klarer man å henge med hunters, rogues og mages uten å ta aggro?

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, hybrid er jo bare tull. 31/30 for folk uten bra nok fury gear enda og 17/44 for folk med fury gear ftw. Ingenting i Karazhan du ikke kan offtanke uten poeng i prot med greit tankegear.

 

Og til Apollox, det med ingen aggro reduksjon blir et problem på bosser der all dps står å slår på bossen til alle tider. Men med en god tank skal det jo også mye til for å ta aggro også. Men jo, dps warrioren vår sliter med å få ut maks potensiale på bosser som Maiden f.eks, som ikke skader tanken SÅ mye og der han står å slår på henne hele tiden. Ellers, så lenge jeg (tanken) blir slått hardt nok, kan han gå mer eller mindre all out, men det har hendt seg han drar aggro fra meg på slutten av Prince fighten f.eks med recklessness + deathwish.

Ser du nevner hunters der, så vidt jeg slipper de inn i raids, så utrolig lite skade de gjør for tiden i raids er jo bare ikke verdt det. Og vi har huntere som toppet dmg done i vanilla wow raids. Skjønner ikke hva som har skjedd med dem.

 

Kjipt å høre Gamer, har alltid med en fury warrior i Karazhan jeg, til og med to noen ganger.

 

Bah, wall of text.

Lenke til kommentar
Selv om det varierer litt med encounteret, så er det ofte ikke verdens undergang om en DPS-warrior får aggro. Men om en hunter får aggro og FD resists/er på CD kan alt fort gå til h...

8408123[/snapback]

Leather + plate = mail.

Så tror det er like greit at hunteren får aggro jeg :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg revered med, Coilfang, Tempest, Lower city, og nerme med HH og CoT, men enda har jeg ikke så mye som sett en "The Bold" Er det bare jeg som er fryktlig uheldig eller er det veldig lav droprate på det settet?

 

Ikke at det gjør så mye for jeg kommer ikke til å bruke noe av delene, untatt kanskje skuldrene, men hadde alikavel vert kult og hatt det.

Lenke til kommentar
Ser du nevner hunters der, så vidt jeg slipper de inn i raids, så utrolig lite skade de gjør for tiden i raids er jo bare ikke verdt det. Og vi har huntere som toppet dmg done i vanilla wow raids. Skjønner ikke hva som har skjedd med dem.

 

8407629[/snapback]

 

Gode huntere gjør vill skade i BC også om du spør meg. Men er voldsom forskjell fra hunter til hunter. Vi har en hunter som fort kan finne på å gjøre over dobbelt så mye dmg som andre huntere, og da ligger han fort i toppen på dmg done.

Lenke til kommentar
Nå er jeg revered med, Coilfang, Tempest, Lower city, og nerme med HH og CoT, men enda har jeg ikke så mye som sett en "The Bold" Er det bare jeg som er fryktlig uheldig eller er det veldig lav droprate på det settet?

 

Ikke at det gjør så mye for jeg kommer ikke til å bruke noe av delene, untatt kanskje skuldrene, men hadde alikavel vert kult og hatt det.

8410808[/snapback]

 

samme her :p er exalted med alt untatt keepers of time, har farma alle instacene inn og ut.

eneste "bold" item jeg har sett er hanskene en gang! heldigvis trenger jeg ikke det settet da

Lenke til kommentar
Nesj, si det. 1500 unbuffa er vel målet, samt 25% crit og 14ish% hit.

Kommer fort opp i 2200-2300 AP med shout, rampage og imp berserker stance aka selvbuffa.

Ser ut som Armory er nede atm, men du/dere kan sjekke ut Aboutwhat på Vashj. Vanligvis i nærheten av toppen på dmg done og har bare pre Karazhan loot. Fikk tier 4 head igår tho, brukte shadowmoon headen før det.

8406347[/snapback]

 

 

Omg, enda en Vashj Warrior :)

Lenke til kommentar

Fløy rundt å mina i evigheter for å få epic mounten min, så det gidder jeg ikke atm. Og for å tjene noe på Blacksmithing trenger jeg noen fine epic plans. Har jo 13-14 nethers i banken, men ingenting å bruke dem til :(

 

Og hvordan mener du jeg skal tjene penger på å kjøre instancer? :o

 

Danse naken ja, er vel mange som har lyst til å se en male orc naken. Skal finne deg Gragor og danse for deg, se fram til det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...