Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Lurer på om man må opp på tier 6 for at fury skal bli bedre i pve dps.

 

 

Kanskje litt med ditt crappy Dual Wield gear å gjøre ;)

8402875[/snapback]

 

Yepyep, fury > arms til og med pre Karazhan.

Masse crafted epics som ikke er så dyre + fel leather settet = win.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå tenker nok smeagoldfish på når warriors skal stå bak mob'en som blir tanket på samme måte som rogues og _ikke_ bli slått, for en warrior som dør i leather vil være til latter forever ;)

 

Men slik har det alltid vært når guilds er litt rasjonelle, når warriorens rolle ikke er å bli slått kan han gjerne nedprioritere armor til fordel for overlegne stats..

Lenke til kommentar

Jeg sitter og lurer på om jeg skal endre spesialisering i Blacksmithing. Jeg nærmer meg 360 og begynner å nærme meg klar for å crafte Breastplate of Kings. Som fury synes jeg denne Breastplaten ser svært interessant ut, men samtidig ser Planar Edge tiltalende ut, sammen med Lunar Crescent... Primal Might transmuter jeg selv og andre nødvendige mats kan jeg enkelt farme (det tar jo bare tid).

 

Jeg er en orc warrior med fokus på PvE. Har Demonblood Eviscerator og Blackout Truncheon akkurat nå. For meg virker det som om jeg sitter igjen med mer når jeg har våpen for å specce både arms og fury, enn en breastplate med, i hovedsak, gode fury-stats...

 

Spørsmål:

 

1. Hva vil jeg tjene mest på av å oppgradere?

2. Hvor får jeg endret spesialisering?

3. Hvilken våpen-spec skal jeg gå for? Axe, Hammer eller Sword?

Lenke til kommentar
Jeg sitter og lurer på om jeg skal endre spesialisering i Blacksmithing. Jeg nærmer meg 360 og begynner å nærme meg klar for å crafte Breastplate of Kings. Som fury synes jeg denne Breastplaten ser svært interessant ut, men samtidig ser Planar Edge tiltalende ut, sammen med Lunar Crescent... Primal Might transmuter jeg selv og andre nødvendige mats kan jeg enkelt farme (det tar jo bare tid).

 

Jeg er en orc warrior med fokus på PvE. Har Demonblood Eviscerator og Blackout Truncheon akkurat nå. For meg virker det som om jeg sitter igjen med mer når jeg har våpen for å specce både arms og fury, enn en breastplate med, i hovedsak, gode fury-stats...

 

Spørsmål:

 

1. Hva vil jeg tjene mest på av å oppgradere?

2. Hvor får jeg endret spesialisering?

3. Hvilken våpen-spec skal jeg gå for? Axe, Hammer eller Sword?

8403973[/snapback]

 

1. Helt opp til deg. Men tier 2 Kings chesten er vel det beste du kan få pre SSC afaik. Gode 1h er det nok av uansett. Men igjen, kan få bra replacements til begge delene, så ta det du synes ser best ut.

 

2. Har ikke peiling.

 

3. Da du er PvE, axe eller sword. Uansett hva du går, så er det ting som kan utbyttes med tier 2 delen greit nok. Hvis du går axe, så har du daggeren fra Prince som du kan bruke i OH, går du sword, har du øksa som dropper fra Prince som du kan bruke i MH. Selv ville jeg gått axe. Racial, uansett hvor crap den er, utgjør en liten del og gir den lille fordelen over sverd.

Skal du gå arms derimot, selv om jeg ikke vil anbefale det da fury er bedre til PvE dmg, burde du helt klart gå sverd. Sword Spec > poleaxe spec.

 

Og til dere over, ja, jeg mente fel leather, ikke felsteel. Det er helt sykt til fury warriors, og som Smea sa; armor har ikke en dritt å si når du ikke blir slått på.

 

God blanding av norsk og engelsk, gidder ikke fikse det..

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Det jeg mente med PvE var at jeg ikke er interessert i PvP og kommer sannsynligvis ikke til å starte med Arena. For øyeblikket holder jeg på å frese gjennom 5-mans, quester og forhåpentligvis Karazhan om jeg får ferdigstilt attnunementen snart.

 

Hvordan er det egentlig med fury vs. arms nå om dagen? Pre-TBC var det jo et "krav" om rundt 11% hit og 1000 ubuffet AP før Fury var overlegent Arms. Hvordan er det nå om dagen? Er det samme regler som gjelder?

Lenke til kommentar

Flust av hit gear, så lenge du ikke skal være så kravstor til plate.

3/3 Fel leather, shadowmoon valley "se usynlige mobs" hjelmen, chestplate of A'dal og et par hit/crit ringer så er du på god vei.

Vi har to dps warriors i guildet, han ene er hit freak, har rundt 20-22%, gjør helt syk skade (nesten alltid nummer 1 på dmg done) i Karazhan. Han andre har 14%, men mer AP, gjør nesten, om ikke like, syk skade. Men 11-12% burde du ha og er utrolig enkelt å skaffe :)

Lenke til kommentar

Nesj, si det. 1500 unbuffa er vel målet, samt 25% crit og 14ish% hit.

Kommer fort opp i 2200-2300 AP med shout, rampage og imp berserker stance aka selvbuffa.

Ser ut som Armory er nede atm, men du/dere kan sjekke ut Aboutwhat på Vashj. Vanligvis i nærheten av toppen på dmg done og har bare pre Karazhan loot. Fikk tier 4 head igår tho, brukte shadowmoon headen før det.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

guildet mitt maser om at om jeg vil være med i kaz så må jeg specce tank. ALDRI sier jeg og kaller slikt pølsevev. Jeg speccer kun tank om jeg selv syntes det er gøy og ikke for hva andre syntes jeg burde. Som jeg sier til dem...dere vil aldri få en bedre dps warrior enn meg uansett....så om jeg speccer tank så går verden til helvete:) Det å være dps-warrior er 50% gear og 50% attitude:) I mitt tilfelle så er det 80% attitude pga til dels noobish gear for tiden:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...