Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Hva skaper mest threat av Heroic strike og Deavstate ?

8388793[/snapback]

 

Kommer helt an på hvilket våpen du bruker. Siden Devastate er instant vil den generere mye mer threat med et tregt våpen en med et raskt våpen.. Uansett så er Heroic "on next attack" og devastate er instant, så du kan fint bruke begge to :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva skaper mest threat av Heroic strike og Deavstate ?

8388793[/snapback]

 

Kommer helt an på hvilket våpen du bruker. Siden Devastate er instant vil den generere mye mer threat med et tregt våpen en med et raskt våpen.. Uansett så er Heroic "on next attack" og devastate er instant, så du kan fint bruke begge to :)

8388993[/snapback]

Heroic strike bruker mye aggro så jeg bruker både devastate og heroic når jeg har lite holder jeg meg til bare devastate og shield block når jeg ikke har cooldown. Spammer devastate rett og slett.

Lenke til kommentar

Jeg har 3000 arena poeng nå.

Men jeg vurdere å heller kjøpe en epic 2 hander enn å vente enda 2 uker til å få gladiator 2-handern.

 

Burde jeg det? Laget mitt vinner å taper 50/50 så vi kommer skjeldent over 1600, som regel et stykke under det faktisk.

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
10k execute uten berserking på en warlock (absorben er fra soul link, 8k + 2k = 10k)

 

Første over 10k execute jeg har hatt siden bloodthirst ble forandra ! :D

8394024[/snapback]

 

Det er vel Bloodlust den buffen der.

Må bare elske warriors med to healere på seg i BG-s.. :hrm:

Lenke til kommentar
du mener sikkert bruker mye rage, og slik er det for meg også, hvis jeg ender opp med 60-70 rage mens jeg tanker så queuer jeg HS inn i miksen mens jeg sunderer og revenger og shieldblocker, er ikke rpot speced så devastate bruker jeg ikke ^^

8389087[/snapback]

Er ikke Devastate på en måte akkuratt som sunder bare mye mer rage? Jeg kan ta veldig feil for er helt ærlig ikke sikker på hvordan det funke , men holder lett aggro hvis jeg spammer devastate. Problemet mitt er at det tar for lang tid mellom ett angrep til ett nnet til at jeg kan bruke mye revenge shield slam og lignende ofte trenger nok ett raskere våpen hvis det hjelper da.

 

Men ellers så bruker jeg samme taktikken som deg bare jeg bruker devastate på folk jeg har 5 sunders på.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Er ikke Devastate på en måte akkuratt som sunder bare mye mer rage? Jeg kan ta veldig feil for er helt ærlig ikke sikker på hvordan det funke , men holder lett aggro hvis jeg spammer devastate. Problemet mitt er at det tar for lang tid mellom ett angrep til ett nnet til at jeg kan bruke mye revenge shield slam og lignende ofte trenger nok ett raskere våpen hvis det hjelper da.

 

Men ellers så bruker jeg samme taktikken som deg bare jeg bruker devastate på folk jeg har 5 sunders på.

8398610[/snapback]

devastate koster like mye rage som sunder, om du ikke har talents i improved sunder armor. Men ja, devastate er omtret samme aggro som en sunder, kansje litt mer. Den gjør littegrann damage, så er bedre enn å spamme sunder :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Er ikke Devastate på en måte akkuratt som sunder bare mye mer rage? Jeg kan ta veldig feil for er helt ærlig ikke sikker på hvordan det funke , men holder lett aggro hvis jeg spammer devastate. Problemet mitt er at det tar for lang tid mellom ett angrep til ett nnet til at jeg kan bruke mye revenge shield slam og lignende ofte trenger nok ett raskere våpen hvis det hjelper da.

 

Men ellers så bruker jeg samme taktikken som deg bare jeg bruker devastate på folk jeg har 5 sunders på.

8398610[/snapback]

devastate koster like mye rage som sunder, om du ikke har talents i improved sunder armor. Men ja, devastate er omtret samme aggro som en sunder, kansje litt mer. Den gjør littegrann damage, så er bedre enn å spamme sunder :)

8399279[/snapback]

 

La faktisk over en shadow prest på Damage done når vi 4manna azuregos :p ( Mye pga magic reflection )

 

azuregos4mankw6.th.jpg

 

edit: fiksa bugget url

 

edit: oops 4man mente jeg :blush:

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...