Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
meh, ingen egenheals, downtime downtime downtime, i lengden vil man garantret irritere seg over hvor mye mer effektivt man kunne farme med en annen klasse enn hvor "artig" det er å farme med en warrior.

8328660[/snapback]

 

Cannibalize og bloodthirst? :p finnes omtrent ikke downtime med warrior. Hunter må både heale petten og drikke manavann.

8329113[/snapback]

som Likferd sier, lite downtime som warrior.. kanskje man må bruke en bandage engang i blandt, men utenom det..

Har selv en fury warrior som jeg bruker til å farme, funker veldig bra

Lenke til kommentar

Ett lite spørsmål her,

Jeg skal respecce til Arms/Fury (2h, 31/30/0) fra full Fury med min nå lvl 44 Undead Warrior. Har ikke tenkt til å gjøre dette før i rundt lvl 50.

 

Jeg lurer bare på, hvilken av Weapon Specializations er til å anbefale? Jeg heller selv mot Sword Spec, men mange jeg kjenner holder fast på at Poleaxe er den beste.

 

Hva sier folket?

Endret av edds
Lenke til kommentar

Arms er i grunn kjedelig etter min mening.

Stå der i 2-3 sekunder på at det skal skje noe når du har MS på cooldown. Nei, da er det morsommere med to våpen som alltid slår på moben. Pluss at man gjør syk skade med fury.

 

Ikke misforstå, arms er supert i PvP o.l, spesielt med godt crit gear og en god del str/AP, pluss en healer i ryggen, da er det UTROLIG morsomt, men regner ikke med at du gjør så utrolig mye PvP i levling-tiden. :p

Lenke til kommentar
Arms er i grunn kjedelig etter min mening.

Stå der i 2-3 sekunder på at det skal skje noe når du har MS på cooldown. Nei, da er det morsommere med to våpen som alltid slår på moben. Pluss at man gjør syk skade med fury.

 

Ikke misforstå, arms er supert i PvP o.l, spesielt med godt crit gear og en god del str/AP, pluss en healer i ryggen, da er det UTROLIG morsomt, men regner ikke med at du gjør så utrolig mye PvP i levling-tiden. :p

8342316[/snapback]

Autoattack - autoattack - autoattack - wee, nok rage! Mortal strike - autoattack - execute.

Lenke til kommentar

(Jeg har spilt MS Warrior siden release nå) og har en helt annen oppfatning.

 

Et eksempel kan jo være:

Charge -> Rend -> Demorializing Shout -> Berserker Stance -> Autoattack -> Whirlwind -> Autoattack -> Autoattack -> Mortal Strike -> Execute.

 

Med flere mobs er det jo bare enda gøyere.

Charge -> Autoattack -> Sweeping Strikes -> Berserker Stance -> Autoattack Demorializing Shout -> Berserker Rage -> Bloodrage -> Whirlwind -> Mortal Strike -> Autoattack -> Cleave.

 

Er sjeldent jeg sitter å venter på at autoattack skal bli "ferdig".

 

Har Endless Rage og Improved Charge, så jeg må si at jeg ikke merker så mye til rage-problemer. Popper og Berserker Rage og Bloodrage så ofte som mulig.

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
Okay, hva tenker folket om denne builden?

DPS/secondary tank i raid, som faktisk duger i PvP og til grinding. En må gjerne flytte litt på poenga, men det er konseptet som er viktigst: 0/31/30

 

Jeg ser: Fury 31 pts, du går fury nesten til topps, men mister Rampage, Imp. Zerker Rage, Imp. Zerker Stance og Precision. I gjengjeld får du 30 pts i prot for å kunne tanke, men som også gir mye tilbake til damage-delen.

 

Arms

... med 0 pts: du mister Deflection og Imp. Thunder Clap som unektelig er et drawback spesielt hvis du skal tanke. Ellers er det ikke store greiene du går glipp av.

 

Fury

Ingen Rampage, som ikke er spesielt bra anyway. Imp Zerker Rage blir et savn samt Imp Zerker Stance, men nå slipper du i alle fall å være *låst* til zerker stance for 10% ekstra AP. Precision er hyggelig, men det er fortsatt mulig å skaffe nok %hit skulle jeg tro.

 

Protection

... med 30 pts: Du får nøkkelgreiene til tanking, Imp. Shield Block, Defiance, Last Stand osv. og... *drumroll* One-Handed Weapon Specialization, 10% ekstra damage.

 

Imho eier One-Handed Weapon Specialization både Rampage, Imp Zerker Stance og Precision. I tillegg får du Concussion Blow, også resten av greiene da, last stand osv.

 

Altså, 30 pts i Prot for å kunne være secondary tank. 31 pts i fury for å kunne dpse, grinde og gå PvP. Ja, også 30 pts i prot for å kunne gjøre dps og PvP i tillegg.

 

Jeg vet ikke om det har blitt gjort før, men for meg virker det i alle fall som en veldig bra fury build der du samtidig er en dugelig tank.

8324991[/snapback]

 

Har du fått prøvd den builden nå? :p

 

Vurdere å specce den selv.

Lenke til kommentar

Ville tatt de 3 pointsa du har putta inn i Heroic strike og putta de en annen plass!

 

Når du er MS warrior er det SVÆRT sjeldent du bruker HS! Så ser ikke vitsen i og kaste bort 3 poeng der. Da er det bedre med høyere sjanse til og parry'e et angrep. men detter er jo min mening og mine erfaringer!

 

EDIT: Va POKKER i vold skal du med 2 poeng i improved SLAM??

 

Har ALDRI brukt slam og vet ikke om NOEN andre warrior i guildn som gjør det!

 

Putt heller de 2 poenga i Improved Berserker Rage.

 

Ser heller ikke store vitsen med 2 poeng i Improved Overpower, er sjeldent du bruker det trikse pga at du som regel er i berserker stance når du kan bruke det, og det bare funker i Normal stancen (kommer ikke på navnet) Putt heller de 2 poenga i Weapon mastery og et i second wind

Endret av radier999
Lenke til kommentar

Oi, beklager. De to poengene som står i Imp. Slam skal selvfølgelig stå i Imp. Intercept. :)

 

Som likferd sier, så krever Imp. Berserker Rage 25 poeng i Fury, så det blir uaktuellt.

Overpower vil jeg helst beholde, da jeg kommer til å avhenge av Flurry. Rundt 80% Crit chance på et såpass viktig angrep (i min mening) er verd det.

 

Heroic Strike kan diskuteres om er nødvendig, mulig jeg setter de i Parry isteden.

Lenke til kommentar
Erm..

 

Finnes det noen kjekk "bibel" en eller annen plass som er en grei ABC for tankere ? Skiftet til en 0/21/40 build for å kunne tanke bedre som lvl70 men med en smule DPS igjen. Så var det optimal combo etc for å holde på flisa..

 

:)

8349142[/snapback]

 

0/21/40? 8/21/32 kunne jeg forstått.. men å ofre 5% parry, improved thunderclap og devastate for deathwish?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...