Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tviler strekt på at du får 5 mobbs til og slå bare på deg viss det springer en mage og spamer AoE som en gal liten gnome, og en hunTARD AoE'r og priesten springer rundt og spam healer deg. Da er det meget vanskelig.

 

Selfølgelig går det og holde aggro på 4-5 mobb viss du som warrior får gå inn først og bygget opp skikkelig aggro, men hvor ofte skjer det i PuG grupper at AoE folka er tålmodige nokk til det? det skjer SVÆRT sjeldent.

 

 

 

Edit: Leifern ute på tur

8307961[/snapback]

 

 

Enhver gruppe med respekt for seg selv, så mye som ørlite skills og den minste og laveste grad av samarbeidsevne gjør ikke det der.

 

Så lenge resten av gruppen gjør jobben sin blir det mulig for en tank å gjøre sin jobb.

Lenke til kommentar
Om du har en kompetent gruppe (dvs de assister på 1 mob, og ikke nuker 1 mob hver), så holder det fint å tanke hovedtarget, og holde resten med thunderclap.

8307959[/snapback]

 

Ikke så lurt om man har et par polymorpha dudes samt seduca etc. i nærheten :)

 

Må si shattered halls på heroic må være en glitrende test for enhver gruppe for å se hvor godt man faktisk funker sammen.

Lenke til kommentar

hmm noen som har noe bra DW våpen å anbefale?

har prøvd meg litt frem med det jeg har fått fra quest, men går kjappere å drepe dem med 2h, selv om dmg på DW tilsammen (off hand gjør ca 50% av den dmg som står på våpene ikke sant?) er mer enn hva 2h har.

Lvl 68 at og har 2h fra ring of blood questet.

Lenke til kommentar

Offhand gjør 50% skade ja.

Om du har offhand spec gjør den 50%+(25% av 50%)=62.5% dmg :)

 

Angående DW våpen så kan har du jo et par våpen i det wanted questet i Nagrand. Drepe den kjempen som jeg ikke husker navnet på i farten..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Offhand gjør 50% skade ja.

Om du har offhand spec gjør den 50%+(25% av 50%)=62.5% dmg :)

 

Angående DW våpen så kan har du jo et par våpen i det wanted questet i Nagrand. Drepe den kjempen som jeg ikke husker navnet på i farten..

8317681[/snapback]

 

 

Tankesverd som byttes ut rimelig fort, gjerne før ding 70..

Lenke til kommentar
Tok`n lett aleine :!:

 

Warrior burde satse på 2h sverdet Grand Marshal`s warblade, det har hjulpet meg en masse

 

Edit: ikke det jeg bruker på bildet da :D  det er grom øksa

8318058[/snapback]

 

for det første, det der en er en Mountain Gronn, ikke Durn the Hungerer, som du ikke ville klare å soloe. 2h GM warblade er grei, men helt på par med andre våpen man kan fikse seg, blandt annet øksen som du har. den øksen er dog heller ikke grom øksa, som heter gorehowl og dropper i kara, du løper rundt med Crow Wing Reaper.

 

 

Odd-Frank, bruk gamle 71 dps våpene dine, bruk en helg ved Manaforge B'Naar også vips så er du exhaulted med Scryer, har epic offhand og artige shoulderenchants

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...