Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har valgets kvaler her.

Hvas burde jeg ha brukt mellom

imperial breat plate: http://www.thottbot.com/?i=37268

Eller

Warriors embrace http://www.thottbot.com/?i=5042

Jeg bruker warriors embrace nå, men bør jeg bytte den ut med imperial? Jeg er lvl 55 warrior. Og jeg kommer uansett aldri til å ha mer enn tre deler av imperial uansett, så ikke ta den bonusen med når dere vurderer.

så har +2% dodge mye å si? Og vil +18str utgjøre mye skade?

Lenke til kommentar
Imperial uten tvil.

Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad.

5166910[/snapback]

Ja helt klart Imperial, den er mye bedre.

Bruk Imperial til du får deg Valor chest fra Drakki i UBRS.

Lenke til kommentar

ok takk for svar! Er bare så synd å kaste embracen siden den faktisk ser ganske kul ut men men...jeg er med på logikken om at ikke 2% dodge har så mye å si. Og +4 AGI som man får på embracen er jo heller ikke allverden. Da fortsetter jeg å fore min BS kamerat med thorium bars :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt.  Da får du Essence of Exile

5077591[/snapback]

Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser.

Kan også få kjøpt dem på AH, har du litt gull er det enklere.

Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes)

Skaff deg den øksa så fort som mulig. Bra våpen frem til lvl 44

Lenke til kommentar
Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt.  Da får du Essence of Exile

5077591[/snapback]

Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser.

Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes)

Lenke til kommentar
Tror det er de her du mener :=)

http://www.thottbot.com/?i=52020

men dessverre ingen bilde på Thotti

Ja..dem jeg mente..og jeg bare brukte control-musklikk på rewarden i questvindu og dem ble vist på min war. Dem var noe av det styggeste jeg har sett så jeg beholder lett mine Big Bad. Jeg gjorde questet og valgte hjelmen....men bruker helm of the mountain som Tanke hjelm da. Jeg har mer enn non av trinkets siden jeg er engineer så den flasken blir bare for mye kluss for lite gain liksom.

Lenke til kommentar
QUOTE(1337Antikatt @ 17/11-2005 : 12:09)

Imperial uten tvil.

Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad.

lol

Hva mente du egentlig med lol her? Bare svar om du er uenig i hans påstander altså. Trenger ikke svare om du bare syntes det var morsomt med "rett i trynet" :!:

Lenke til kommentar

Har en warrior på ravencrest som jeg har slutta å spille på intil videre.. En dell med 512 RD-ram er virkelig ikke godt nok til å spille WoW noe særlig.. Jeg nevnte RD siden det koster rundt 1.8k for to brikker ala 256 noe som blir FOR dyrt.. Men håper på ny data da den som er nå tok en smell fra lynet om dagen så den er litt herpa..

Lenke til kommentar

5077591[/snapback]

5167125[/snapback]

Hinterlands? eg fant elementsa i Arathi Highlands, du har forskjellige elements med dem forskjellige circles.

Lenke til kommentar

Helt klart warriors embrace, 2% dodge er gull verdt når man tanker.

18str er ikke engang nok til å redusere 1 enkelt hitpoint når du blokker med skjoldet.

mens 2% dodge er 2% sjanse til å ta 0 skade når en mob slår på deg. er vel liten tvil om hva det beste valget er.

Lenke til kommentar

5077591[/snapback]

5167125[/snapback]

Hinterlands? eg fant elementsa i Arathi Highlands, du har forskjellige elements med dem forskjellige circles.

5186002[/snapback]

Selvsagt er det Arathi, my mistake ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...