Choo Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Den søte lille warrioren min=) Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Fikk nytt leketøy før helga ;D http://wow.allakhazam.com/profile.html?410953 ser fram til saftige crits på cloth... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Fikk nytt leketøy før helga ;D http://wow.allakhazam.com/profile.html?410953 ser fram til saftige crits på cloth... 5145980[/snapback] hehe gz Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 har en venn som har started opp en warrior og han lurer på hva er best dw fury fra lvl 40-60 eller 31/20/0 axebuild.. brukte selv 2hand MS build mellom 40-60 men tror dual var bedre Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Har valgets kvaler her. Hvas burde jeg ha brukt mellom imperial breat plate: http://www.thottbot.com/?i=37268 Eller Warriors embrace http://www.thottbot.com/?i=5042 Jeg bruker warriors embrace nå, men bør jeg bytte den ut med imperial? Jeg er lvl 55 warrior. Og jeg kommer uansett aldri til å ha mer enn tre deler av imperial uansett, så ikke ta den bonusen med når dere vurderer. så har +2% dodge mye å si? Og vil +18str utgjøre mye skade? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Imperial uten tvil. Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Imperial uten tvil. Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad. 5166910[/snapback] Ja helt klart Imperial, den er mye bedre. Bruk Imperial til du får deg Valor chest fra Drakki i UBRS. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 ok takk for svar! Er bare så synd å kaste embracen siden den faktisk ser ganske kul ut men men...jeg er med på logikken om at ikke 2% dodge har så mye å si. Og +4 AGI som man får på embracen er jo heller ikke allverden. Da fortsetter jeg å fore min BS kamerat med thorium bars Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt. Da får du Essence of Exile 5077591[/snapback] Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser. Kan også få kjøpt dem på AH, har du litt gull er det enklere. Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes) Skaff deg den øksa så fort som mulig. Bra våpen frem til lvl 44 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt. Da får du Essence of Exile 5077591[/snapback] Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser. Kan også få kjøpt dem på AH, har du litt gull er det enklere. Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes) Skaff deg den øksa så fort som mulig. Bra våpen frem til lvl 44 Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Noen som kan legge ut bilde av de skuldrene man kan få på den nye 50+ warrior questen? Jeg har big bads nå, men om disse er myyye kulere må jeg nok gå for dem. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Noen som kan legge ut bilde av de skuldrene man kan få på den nye 50+ warrior questen? Jeg har big bads nå, men om disse er myyye kulere må jeg nok gå for dem. 5167232[/snapback] Tror det er de her du mener :=) http://www.thottbot.com/?i=52020 men dessverre ingen bilde på Thotti Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Imperial uten tvil. Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad. 5166910[/snapback] lol Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Noen som vet om en pvp-film med en thunderfury-warrior? Sliter litt med å finne det, finner bare videoer hvor de dreper bossen samt den kjedelige duellen mellom 2 TF-warriors. Endret 21. november 2005 av Quicko Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Tror det er de her du mener :=) http://www.thottbot.com/?i=52020 men dessverre ingen bilde på Thotti Ja..dem jeg mente..og jeg bare brukte control-musklikk på rewarden i questvindu og dem ble vist på min war. Dem var noe av det styggeste jeg har sett så jeg beholder lett mine Big Bad. Jeg gjorde questet og valgte hjelmen....men bruker helm of the mountain som Tanke hjelm da. Jeg har mer enn non av trinkets siden jeg er engineer så den flasken blir bare for mye kluss for lite gain liksom. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 QUOTE(1337Antikatt @ 17/11-2005 : 12:09)Imperial uten tvil. Mye bedre stats imo. Tviler på at du kommer til å merke de 2 % dodge så mye, muligens når du får 2 overpower rett i trynet på rad. lol Hva mente du egentlig med lol her? Bare svar om du er uenig i hans påstander altså. Trenger ikke svare om du bare syntes det var morsomt med "rett i trynet" :!: Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Har en warrior på ravencrest som jeg har slutta å spille på intil videre.. En dell med 512 RD-ram er virkelig ikke godt nok til å spille WoW noe særlig.. Jeg nevnte RD siden det koster rundt 1.8k for to brikker ala 256 noe som blir FOR dyrt.. Men håper på ny data da den som er nå tok en smell fra lynet om dagen så den er litt herpa.. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt. Da får du Essence of Exile 5077591[/snapback] Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser. Kan også få kjøpt dem på AH, har du litt gull er det enklere. Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes) Skaff deg den øksa så fort som mulig. Bra våpen frem til lvl 44 5167125[/snapback] Hinterlands? eg fant elementsa i Arathi Highlands, du har forskjellige elements med dem forskjellige circles. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Helt klart warriors embrace, 2% dodge er gull verdt når man tanker. 18str er ikke engang nok til å redusere 1 enkelt hitpoint når du blokker med skjoldet. mens 2% dodge er 2% sjanse til å ta 0 skade når en mob slår på deg. er vel liten tvil om hva det beste valget er. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja. Alle elementalene i Badlands dropper forskjellige gems. Når du har 24( 8 av hver type (Fire, water og wind), skal du tilbake til fyr'n du fikk questet av og legge alt i ei stor gryte eller noe sånt. Da får du Essence of Exile 5077591[/snapback] Dette ligger i Hinterlands. Du må ha 3 forskjellige crests fra 3 elemts klasser. Kan også få kjøpt dem på AH, har du litt gull er det enklere. Så må du farme trolla i STV , av de må du ha 30stk skulls. (quest item så de må farmes) Skaff deg den øksa så fort som mulig. Bra våpen frem til lvl 44 5167125[/snapback] Hinterlands? eg fant elementsa i Arathi Highlands, du har forskjellige elements med dem forskjellige circles. 5186002[/snapback] Selvsagt er det Arathi, my mistake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå