Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei igjen folkens, lvl 38 Fury-warrior her.

 

I det siste har jeg merket at jeg sliter litt med å holde aggro i instancer som SM, RFD osv. Selvsagt går det som regel bra, men det irriterer meg allikevel. Dette er min første Warrior, så lurer på om det kanskje er teknikken som er feil. Hva bør jeg gjøre for å holde agro av 4-5 mobs?

 

Det jeg gjør nå er å bruke Thunder Clap, Demo-Shout og Battle shout. Hvis jeg mister kontrollen, blir det til at jeg spammer sistnevnte.

 

Tips? Triks? Innspill generellt?

 

Mvh Edds

8305906[/snapback]

 

 

Taunt er jo hendig:P også har du jo Mocking Blow. Etter det jeg veit gir ikke Battle Shout no threat, med Demoralizing Shout gir iallefall litt. Eller så er det utrolig hendig å bruke tab+sunder på mobsa rundt;)

Lenke til kommentar
Syntes det er på tide at blizzard fikser warriors en gang for alle. Slik som de er nå, er det UMULIG å fikse dem. Scaler _alt_ for godt med nye våpen. 4-5k MS crits? Latterlig overpowered ettersom du lett kan dra en autocrit, whirlwind og ms crit-combo. Dette er dog med feks. crafted våpen, men det er ikke særlig vanskelig å skaffe, og det er mange som har det allerede.

 

Edit: Og til de som at det er helt greit for en warrior å gjøre så mye damage, hva er argumentet? De er gimp sålenge du ikke har epics? Akkurat, det er problemet. Fix warriors plx.

8306016[/snapback]

 

QQ?

 

Du har en hunter og warlock i høyere level enn warrioren din, så ser ingen grunn til å syte.

 

Edit: og en mage!

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Battle shout gir threat i forhold til hvor mange som blir buffet av den.

8306625[/snapback]

 

Nei.

 

Kun threat for å buffe deg selv uansett hvor mange som ender opp med buffen.

8306926[/snapback]

Before patch 2.01, Battle Shout generated 55 threat for every party member that received the buff. This made it better than demoralizing shout for gathering groups of mobs for AOE. It was also used frequently in Phase 1 of the Nefarian fight in BWL.

 

Det var sånn, hvertfall.

Lenke til kommentar
Battle shout gir threat i forhold til hvor mange som blir buffet av den.

8306625[/snapback]

 

Nei.

 

Kun threat for å buffe deg selv uansett hvor mange som ender opp med buffen.

8306926[/snapback]

Before patch 2.01, Battle Shout generated 55 threat for every party member that received the buff. This made it better than demoralizing shout for gathering groups of mobs for AOE. It was also used frequently in Phase 1 of the Nefarian fight in BWL.

 

Det var sånn, hvertfall.

8306971[/snapback]

 

Men det er ikke sånn, og det er det som betyr noe :ph34r:

Lenke til kommentar

Er/var warrior selv, og det er EKSTREMT vanskelig om nesten ikke umulig og holde stabil aggro fra 4-5 mobb over lengre tid.

 

Klarer det fint på 3 mobb, bare få gruppa til og angripe den du slår på først, hive 3 SA(sunder armor) på den, når det er gjort 5 SA på de 2 andre og så rulere på og spame SA på de 3 mobbsa! Funker fjell, men det funker ikke så veldig bra viss de andre i gruppa bruker AoE triks før du har fått SA på alle sammen, så det krever litt av gruppa også¨og bruke denne tekniken

Lenke til kommentar

jeg tviler strekt på at du får 5 mobbs til og slå bare på deg viss det springer en mage og spamer AoE som en gal liten gnome, og en hunTARD AoE'r og priesten springer rundt og spam healer deg. Da er det meget vanskelig.

 

Selfølgelig går det og holde aggro på 4-5 mobb viss du som warrior får gå inn først og bygget opp skikkelig aggro, men hvor ofte skjer det i PuG grupper at AoE folka er tålmodige nokk til det? det skjer SVÆRT sjeldent.

 

 

 

Edit: Leifern ute på tur

Endret av radier999
Lenke til kommentar
Syntes det er på tide at blizzard fikser warriors en gang for alle. Slik som de er nå, er det UMULIG å fikse dem. Scaler _alt_ for godt med nye våpen. 4-5k MS crits? Latterlig overpowered ettersom du lett kan dra en autocrit, whirlwind og ms crit-combo. Dette er dog med feks. crafted våpen, men det er ikke særlig vanskelig å skaffe, og det er mange som har det allerede.

 

Edit: Og til de som at det er helt greit for en warrior å gjøre så mye damage, hva er argumentet? De er gimp sålenge du ikke har epics? Akkurat, det er problemet. Fix warriors plx.

8306016[/snapback]

 

Helt enig. Jeg tror ikke warriore lenger kan si at de er "gimped" uten epics. Å få epics er rimelig lett og man kan få bare epics uten engang å gå inn i raid instances. Enhver som kan få Deep Thunder eller annet crafted weapon kan eie rimelig bra.

 

Jeg vet ikke hva som er problemet. Klassen warrior eller Blizzard's innføring av syke two-handers. Og man kan jo bare forvente at det blir verre og verre mens tiden går og man får bedre gear og våpen.

Endret av cve
Lenke til kommentar
QQ?

 

Du har en hunter og warlock i høyere level enn warrioren din, så ser ingen grunn til å syte.

 

Edit: og en mage!

 

And? Det beviser bare at jeg sett saken fra begge sider, har du? Har 70rogue, 70 hunter og 70 warlock, men spiller bare på roguen.

Warriors med thunder osv. gjør helt uffatelig mye burst damage. Warriors burde IKKE være avhengig av superburst for å drepe noe i pvp. Desverre er det nettopp dette som er faktum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...