Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Tror du må vente til du kommer til Outland. Kan ikke komme på et våpen bedre enn Ice Barbed Spear som er verdt å stresse med. Alle våpnene rundt den levelen krever at man bruker lang tid på fordi lvl 60 var den tidligere max levelen.

 

Edit: Gjelder 2H.

8266846[/snapback]

 

Nå kommer man jo til Outlands med en gang man lever til 58! Så det er jo ikke noe vits i å stresse med det! Kjør noen instances med en gang, og vips! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger ikke gjøre noen instancer engang, husker at en av de 3 første questene du gjør i outland gir en reward som er like god som tuf allerede, så ikke stress med å finne noe i Azeroth! :)

 

http://www.wowhead.com/?quest=10123

 

Edit, hiver inn link til wowhead, er den av en questline, men det trenger du ikke å bekymre deg for, questlinjen går for det meste ut på å sette seg på en taxi og preike med for. er også sikkert tilsvarende for alliance

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Fungerer to warriors i Arena 2v2?

8249343[/snapback]

 

nei. se for deg en hvilken som helst annen kombinasjon og du vil nok komme på mange måter å slå 2 warriors på, gjør du ikke?

8253455[/snapback]

 

EDIT: Tja det vil funke mot 2 rogues kanskje. :<

8254678[/snapback]

 

Det funker ikke mot to rogues, for disse festlige kjeltringene sap'er deg først, så setter de 2xBlind på deg og stunlocker og alt mulig faenskap. Så vanish/evasion/sprint spammer de deg med poisons til du er død. + de bruker preparation.

 

Har tatt 2 rogues med mitt 2v2 Warrior team en gang, da kita vi dem med epic mount imens jeg ble immune til sap :D Så pwna vi dem. Overlevde med 229hp.

Lenke til kommentar
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

3686345[/snapback]

 

 

Genialt!

Lenke til kommentar
huff... ikke skade mye? trodde det var det warrior gjorde jeg..

 

har kommet til lvl 17 nå, burde jeg begynne på nytt? ønsker jo sefølgelig å spille pvp!!

PvP-messig kan jeg ikke skjønne annet enn at Blizzard må finne på noe smart, så det får vi tro og håpe forbedrer seg. Men, hvis du spiller warrior for å gjøre mye skade har du rett og slett valgt feil klasse. De aller fleste klasser gjør mer skade, en del gjør veldig mye mer skade. Rogue, mage og hunter for eksempel. Slik må det nesten være også. Du kan ikke få både plate armor og kraftige angrep uten at du blir rimelig overlegen i forhold til andre klasser.

3689606[/snapback]

 

 

Vel nå er vel dette typisk at det kommer fra en rogue, men jeg må si at i forhold til hvor utholdelig mye "physical dmg" en warrior tåler, tar de godt med dmg. Jeg møter sikkert en plate vegg :cool: av kritikk nå, men sånn jeg ser det kan en fury/arms warrior utrette en god del dmg i pvp :p

Lenke til kommentar
Tror du må vente til du kommer til Outland. Kan ikke komme på et våpen bedre enn Ice Barbed Spear som er verdt å stresse med. Alle våpnene rundt den levelen krever at man bruker lang tid på fordi lvl 60 var den tidligere max levelen.

 

Edit: Gjelder 2H.

8266846[/snapback]

 

Nå kommer man jo til Outlands med en gang man lever til 58! Så det er jo ikke noe vits i å stresse med det! Kjør noen instances med en gang, og vips! ;)

8266879[/snapback]

 

glemte å si at jeg er alliance og thrallamar er jo horde plass.

Lenke til kommentar
Hvordan er Thunder Clap som aggro- generator nå etter de senere forandringer? Og hvis man har Imp TC ?

8278770[/snapback]

Synes d var ganske skuffende, så warrior suger fortsatt til å holde aggro på aoe packs.

8278840[/snapback]

 

Klarer da fint å holde aggro på 9 mobs samtidig i Shattered Halls.

 

Thunder clap er debuff, ikke noe du bruker for å skaffe threat sånn generelt sett. Det går fortsatt i god gammel tab-sunder for min del.

Lenke til kommentar

Etter helt overfladisk testing, virket det som at imp.thunderlap med defiance i def.stance gjør ca 400 threat. Du kan ikke regne med holde aggro på packs som blir aoe'et med thunderclap, men det er nok threat til å holde aggro fra healing, en og anne multishot og chain lightening.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Hei igjen folkens, lvl 38 Fury-warrior her.

 

I det siste har jeg merket at jeg sliter litt med å holde aggro i instancer som SM, RFD osv. Selvsagt går det som regel bra, men det irriterer meg allikevel. Dette er min første Warrior, så lurer på om det kanskje er teknikken som er feil. Hva bør jeg gjøre for å holde agro av 4-5 mobs?

 

Det jeg gjør nå er å bruke Thunder Clap, Demo-Shout og Battle shout. Hvis jeg mister kontrollen, blir det til at jeg spammer sistnevnte.

 

Tips? Triks? Innspill generellt?

 

Mvh Edds

Lenke til kommentar

Syntes det er på tide at blizzard fikser warriors en gang for alle. Slik som de er nå, er det UMULIG å fikse dem. Scaler _alt_ for godt med nye våpen. 4-5k MS crits? Latterlig overpowered ettersom du lett kan dra en autocrit, whirlwind og ms crit-combo. Dette er dog med feks. crafted våpen, men det er ikke særlig vanskelig å skaffe, og det er mange som har det allerede.

 

Edit: Og til de som at det er helt greit for en warrior å gjøre så mye damage, hva er argumentet? De er gimp sålenge du ikke har epics? Akkurat, det er problemet. Fix warriors plx.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...