Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Vel, hadde jeg vært deg ville jeg prøvd endless rage, jeg synes jeg fikk veldig mye tilbake fra den mens jeg levlet, når du er 70 er den litt mer hip som hap

8248947[/snapback]

Så jeg burde heller ha Endless Rage som jeg har nå, enn å specce med Death Wish?

 

Edit: Er for det meste Grinding/Questing/Instance det går i nå for tida. Prøver å få til litt PvP og i blant.

Endret av MrSkatun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg når straks 65 med warrioren min, og det er tid for nytt våpen og ny spec.

 

Har kjøpt meg denne øksa, som jeg skal bruke mens jeg venter på Honed Voidaxe.

 

Det jeg lurer på er da, hvilken spec jeg burde gå for. Nett nå ser karakteren min slik ut, og tenkte kanskje jeg ville prøve ut en build, noe àla dette.

 

Hva sier dere erfarne warriors? Takker for hjelp. :)

8248923[/snapback]

 

et annet våpentips til du får voidaxen din: Halaani Claymore

Lenke til kommentar
Begge gir like mye AP, men om du bruker samme gloves til tanking kan du blokkere mer skade med dem du har +12 str på.

8249495[/snapback]

 

Glemte vel egentlig å si at det var på ringer begge deler! :)

8249511[/snapback]

Begge gir like mye AP, men om du bruker samme ringer til tanking kan du blokkere mer skade med dem du har +12 str på.

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Fungerer to warriors i Arena 2v2?

8249343[/snapback]

 

nei. se for deg en hvilken som helst annen kombinasjon og du vil nok komme på mange måter å slå 2 warriors på, gjør du ikke?

8253455[/snapback]

 

EDIT: Tja det vil funke mot 2 rogues kanskje. :<

Endret av WorThy
Lenke til kommentar
Er litt grønn på det med editing, men har mekka et lite klipp fra arena 2v2 (5mins, DivX). Skal bli lengre, og bedre edita så klart, men nyt=)

 

http://files.filefront.com//;7025610;/

8245294[/snapback]

Var det meningen at det skulle være mange streker over skjermen på den første delen, eller var det bare hos meg?

8249450[/snapback]

Var nok meningen det :)

8253177[/snapback]

 

Idd :) Det var det, men etter første rendering så jeg at det ble litt for mye av det gode :p (Tar 80 minutter å rendere, så no way!) Fiksa det i neste rendering etter jeg gjorde et par endringer. (cba til å uploade >_>)

Endret av TheMaister
Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål: Fungerer to warriors i Arena 2v2?

8249343[/snapback]

 

nei. se for deg en hvilken som helst annen kombinasjon og du vil nok komme på mange måter å slå 2 warriors på, gjør du ikke?

8253455[/snapback]

 

EDIT: Tja det vil funke mot 2 rogues kanskje. :<

8254678[/snapback]

 

men så er to rogues nesten like teit oppsett som to warriors da. og uansett så kan de stunlocke den ene mens de tar ned den andre, sakte men sikkert, koordinert så går det nok greit, også ta seg av den andre etterpå.

Lenke til kommentar

Tror du må vente til du kommer til Outland. Kan ikke komme på et våpen bedre enn Ice Barbed Spear som er verdt å stresse med. Alle våpnene rundt den levelen krever at man bruker lang tid på fordi lvl 60 var den tidligere max levelen.

 

Edit: Gjelder 2H.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...