Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Gearet ditt er helt ok, litt lite dodge og stam da.

For å svare på det andre spørsmålet ditt; er 25% block, ikke total avoidance.

8238041[/snapback]

 

w00t, dodge + parry + block > 25% er nok til å holde seg unna crushing med shield block oppe afaik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å specce fury.

 

Build

 

Er det noe jeg bør ditche får å få mer på off-hand specc?

 

Hvor bra off-hand bør jeg ha får at off hand specc blir noe viktig?

8243902[/snapback]

 

 

 

du tenker og DW regner jeg med? da er ikke mp whirlwind og deep wounds verdt og bruke TP i tror jeg ville specca dette: http://www.wowhead.com/?talent=pVMhdZVVzVxxkVuVof

 

du trenger ikke noe bra offhand for at off hand specc skal bli bra. bare ha en med fin DPS

Lenke til kommentar

det er helt borte i natten..

 

*edit, huff grettenpost, skal vi se.

 

jo, hadde jeg vært deg ville jeg, siden du ikke når MS, heller gått med en fury lignende sak og brukt imp slam i stedet for MS/BT, om du forstår, antar at vi snakker om en 39 twink, skal du levle så ville jeg hold meg i arms treet, modifisert det litt og sørget for å plukke MS på lvl 40.

 

men er det twink du driver med så ville jeg faktisk heller tatt noe slikt:

 

http://www.wowhead.com/?talent=pZVVzVMgom

 

tjener mye mer på det dps vis, du har imp slam som MS replacement, du har death wish, enrage, flurry, noe som alt i alt vil gjøre det mye artigere enn arms før MS spec.

 

**editedit: det er en twink ja, gg svare før lese!

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Må innrømme at det høres litt kos ut med imp. intercept for det da ^^

 

Edit: Kommer nok til å respecce noen ganger for å prøve meg fram litt, men nå trenger jeg bare å få banka inn: "Arms er fyfy", stemmer det? : p

Endret av Veta
Lenke til kommentar
du køddet der sant? for du liket til en 30/0/0 build, og vi gav deg en 0/30/0 build :p

8245135[/snapback]

Vet jo det da : p

 

Men jeg satt å kikka litt på det siste talent pointet som ikke ble brukt i Flurry, unnskyld for misforståelsen :)

 

Edit: Altså jeg satt og kikka og forandra litt på den ene builden som ble foreslått, og kom fram til at en som var maken til den du linket til slutt ble mest logisk ;)

Endret av Veta
Lenke til kommentar

Var litt inne på gamle-warrioren i dag (31 :blush:) som er Dual-wield fury. Hadde lyst til å teste litt, og i zerkstance med en del selfmultipliers og buffs (Battle shout, Deathwish, Zerkstance og Blood Fury) hadde jeg 72dps/64dps auto-attack, med EN enrage (rank 1). Dette uten crit/hit-regning. Så det jeg lurer på:

 

Er warriorklassen fortsatt så gimp som jeg har inntrykk at den er, for jeg har ærlig talt litt lyst til å prøve warrior skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...