Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spørsmål.

 

Jeg er prott specced atm, og MT i kara. Men når jeg går og grinder for meg selv så er det nærmest umulig. Men hva burde jeg grinde med? 2H? DW?

8186763[/snapback]

 

Ta på deg alt block value gearet du har og grind shield slam style.

Kommer aldri til å gå like fort som arms eller fury warriors, men du tar flere mobs før du må spise/bandasjere.

Dette er hvis du ikke har en kompis du kan låne accounten til, jeg spiller på arms warrioren til en kompis av meg når jeg skal grinde marks og armaments til Aldor rep.

Lenke til kommentar

Det jeg har funnet ut er best, er å ta på alle +block value gearet du har, og de delene som ikke har block value på, tar du på vanlig dps gear med crit, strenght osv. med ca 400 block value gjør shield slam faktisk ikke ubrukelig damage, samt at du tar nesten ikke imot skade fra mobs.

Bruk battlestance.

Lenke til kommentar

Venter på kings defender skal droppe, og imens tenker eg på en tanke enchant til den. Sånn som d ser ut no er det Battlemaster og Mongoose d står mellom.

Noen som har råd om ka som e best til tanking in raid?

For de som ikke vet d. Battlemaster er en proc chance til å heale deg og party for 120-300 og mongoose er proc chance på 120agi og 1% attack speed for 15 sec.

Lenke til kommentar

Hei. :)

 

Jeg har nå tenkt til å twinke warrioren min, lvl 29, men lurer på noen ting.

 

Jeg kommer til å ha Corpsemaker som våpen, men har ikke peiling på hva slags armor jeg skal bruke ettersom jeg bare har sett ubrukelige ting på AH.

 

Så jeg lurte på om det var like bra å gå for lvl 39 og skaffe SM settet?

Eller er ikke det så bra?

 

Edit: Høres jo mer fristende ut med 39 pga. Intercept, zerker stance og whirlwind strikes da ^^

Endret av Veta
Lenke til kommentar

viss jeg får meg nye sko og enchanta dette gearet, er det nok til å skrive noen raidsøknader uten og bli ledd av? :p

 

http://armory.wow-europe.com/character-she...n+Ring&n=Keltor

(viss linken ikke fungerer, gjør aldrig det for meg, så er det Keltor på Earthen Ring)

 

Et annet spørsmål, man trenger 25% block for å dytte crushing av tabellen ved bruk av shieldblock ikke sant? eller holder det med 25% avodiance total?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...