Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

hvordan er warrior i pvp ?

jeg selv spiller mage å syns faktisk warrior er den letteste å ta ned, men jeg liker jo litt warrior look, stil og våpen å lurer på å ta opp en i lvl 70 som brukes til pvp, men hvordan funker dem egentlig? kan dere ta noen 1vs1 igrunn?

8156854[/snapback]

 

I grunnen ikke. Det er 3 faktorer som gjør at en warrior vinner duels

 

1) Spiller mot en som ikke kan klassen sin

2) Man må critte mye

3) Du må kunne spille klassen din(Warrior)

 

Det er værtfall min erfaring. Du MÅ ikke critte på hvert slag, men hvis du har uflaks å ikke critter så bør du ikke vinne.

 

Et triks som mange warrior, som har second wind, bruker er feks mot feral druids at de "fake" løper unna får å så bli feral charge med vilje, så de får rage og hp. For å så ta hamstring og intercept.

 

Jeg vinner kansje 70% av alle duels jeg tar. Og Elsker å eie folk med crits. Det er de få gangene alt critter og jeg eier alle som gjør at jeg orker warrior.

 

IMO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei hei

 

jau, nå er warrioren min lvl 69. bruker Crystalforged war axe og meier ned det meste om dagen, og liker det.

 

eneste jeg er misfornøyd med er armorpointsa mine :( I DPS-gear har jeg bare 37% reduction til physical damage, og i tanke gear, bare 48 % reduction!

 

er ikke dette veldig bad for mitt lvl? tør nesten ikke tanke lenger pga dette, og jeg finner aldri noe armor på ah.

 

så igjen, er ikke denne armorratingen dårlig for en 69?

 

mvh djeng

Lenke til kommentar
hei hei

 

jau, nå er warrioren min lvl 69. bruker Crystalforged war axe og meier ned det meste om dagen, og liker det.

 

eneste jeg er misfornøyd med er armorpointsa mine :( I DPS-gear har jeg bare 37% reduction til physical damage, og i tanke gear, bare 48 % reduction!

 

er ikke dette veldig bad for mitt lvl? tør nesten ikke tanke lenger pga dette, og jeg finner aldri noe armor på ah.

 

så igjen, er ikke denne armorratingen dårlig for en 69?

 

mvh djeng

8161046[/snapback]

 

kanskje en % mindre enn gjenomsnittet, men ikke så unormalt. eg har 5-6 lvl 70 epics og fortsatt ikke over 40% dmg reduction i pvp gear.

Lenke til kommentar
hei hei

 

jau, nå er warrioren min lvl 69. bruker Crystalforged war axe og meier ned det meste om dagen, og liker det.

 

eneste jeg er misfornøyd med er armorpointsa mine :( I DPS-gear har jeg bare 37% reduction til physical damage, og i tanke gear, bare 48 % reduction!

 

er ikke dette veldig bad for mitt lvl? tør nesten ikke tanke lenger pga dette, og jeg finner aldri noe armor på ah.

 

så igjen, er ikke denne armorratingen dårlig for en 69?

 

mvh djeng

8161046[/snapback]

 

kanskje en % mindre enn gjenomsnittet, men ikke så unormalt. eg har 5-6 lvl 70 epics og fortsatt ikke over 40% dmg reduction i pvp gear.

8161423[/snapback]

 

Er et stykke fra de 53% reduction i pvp gear jeg hadde på 60 ja..

Har 42% reduction uten skjold, og det er med toughness talents.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Hvor mye block value er det mulig å få med blått gear? Var i mc alene i går som protspecc og la merke til at mobsa slo meg for 150 når jeg hadde shield block og demo shout oppe :p

8165581[/snapback]

care med blått gear :p

blocker 710 med block trinket aktivert :D

 

vil tro det er mulig å nå 350 med blått gear, det er jo en god del blå items med blockvalue

Endret av Terje82
Lenke til kommentar
Da mener du % antar jeg. Og om 4-5 er minimum, hvor bør man ligge isåfall ?

8178787[/snapback]

afaik har du 94 eller 95% chance to hit mot level 70 mobs, derfor 4% hit(fordi 99% er max.)

 

rett meg om jeg tar feil, anyone? :o kan godt hende serru :\

8178851[/snapback]

 

Med 5% hit har du teoretisk 0% miss chance med spectial attacks mot mobs i samme lvl som deg. d var i alefall regelen i lvl 60

Lenke til kommentar
Da mener du % antar jeg. Og om 4-5 er minimum, hvor bør man ligge isåfall ?

8178787[/snapback]

afaik har du 94 eller 95% chance to hit mot level 70 mobs, derfor 4% hit(fordi 99% er max.)

 

rett meg om jeg tar feil, anyone? :o kan godt hende serru :\

8178851[/snapback]

 

Med 5% hit har du teoretisk 0% miss chance med spectial attacks mot mobs i samme lvl som deg. d var i alefall regelen i lvl 60

8183615[/snapback]

du har visst MAX 99% chance to hit, afaik. den ene % gjelder hvertfall for magic for jeg husker vi prester måtte fikse 3+hit for å tanke med adds på instructor i naxx :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...