Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som har noen bra "combo" til warrior?

 

som f.eks

 

når overpower er brukbar, slå inn heroic strike før du tar overpowern så får du 2 gigaslag i ett

 

annen combo kan være overpower, fulgt av heroic OG bloodthirst : ... det funker bra. og har du i tillegg victory rush så er jo bare det knall. :D selvfølgelig en fordel med masse rage. men improved charge, unbridled wrath og anger management gjør nå sitt for min del.

 

eller bare standard; heroic og bloodthirst.

 

warrior ruler ! :w00t:

Lenke til kommentar

merkelig å snakke om combo'er for warriors egentlig, mn bruker det man kan når man må ;) men vi har jo et par som er verd å huske:

 

for tanking er comboen Shield Block - Revenge mye brukt, gjerne mens man mater opp en heroic strike/Cleave for ekstra aggro på siden (siden de er on next hit, så kan man "sette den på" mens man gjør resten og venter på auto-attack.

 

mot rogues som popper evasion (de dodger som noen jævler) er komboen Overpower -> fear/hamstring ->løp vekk og intercept for så å hamre på de mens de er stunned nydelig (dodge funker ikke når man er stunned)

 

annet mot rogues som er verd å nevne er at blind er en poison og kan fjernes med first aid sin anti-venom dog jeg er ikke sikker på om rogues har en ny blind etter lvl 60, for da funker ikke powerful anti-venom lengre mot det (funker opp til lvl 60). cmon blizzz, mer FA, mer engi! Gouge er fjernbart med Zerk rage forresten, verd å huske xD.

 

for warriors med imp. slam, er komboer med charge/intercept -> imp.slam -> MS mye brukt

 

edit: liten typ00, og ja jeg vet jeg veksler mellom kombo og combo -.- klokken er 8, skyt meg

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Dps warrior build, for lvling 60-70 er det du ser etter sant? Arms eller Fury?

8109187[/snapback]

 

akkurat nå har den mest på Fury og 3på arms :p

 

Men, spiller ingen rolle så lenge den gjør DPS (arms eller fury)

Den var syyykt kjedelig og spille på etter at jeg levla Roguen fra 60 til 70 ;(

Lenke til kommentar
Jeg er 33/5/23

 

En pvp/tanking build jeg på si at jeg ikke merker noen stor forskjell fra når jeg var 33/23/3. Last stand on concussion blow er 2 digge talents som hjelper veldig i pvp tross at de er i prot.

 

Jeg føler meg ikke SÅ underpowerd som mange skal ha warrior til å være. Selvfølgelig ikke overpowerd. Blir kite'a som en gris, men jeg klarer som regel å ta dem, fordi jeg har litt over 10k hp.

 

Gleder meg VELDIG til gladiator 2-hander'ern, et sikkelig bra våpen er det jeg lenger mest etter.

 

Noen andre som tenker litt likt?

 

Siste ting hvor mye vanskligere er heroic en normal?

8116490[/snapback]

 

fin build, selv er jeg ike lenger opp i prott treet en last stand.

hvis du klarer å ta ting som kiter deg må du saktens ha noe helvete til firepower?

 

jeg blir som regel daukjøtt om noen får meg på kite.

har simpelthen ikke noe å svare med. det er svært skjelden du har alle cooldowns å bruke i pvp. men det med hammern vcar en god ide, tror jeg lukter en respecc.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg sånn til lvl 70 at jeg har laget et lite forslag til ProtectionSpecc. Jeg elsker å være protectionWarrior, så prøver å bli mest mulig tank-material.

 

Grunnen til at jeg har droppet Tactical Mastery er grunnet av at jeg speccer full protection, og er usikker på om jeg kommer til å bytte stance noe spesielt midt i kamp. Det jeg er mest usikker på er Imp. Revenge. Er det egentlig nødvendig i Kara etc?

 

Her er builden, forresten

 

Kom med kritikk! :)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg sånn til lvl 70 at jeg har laget et lite forslag til ProtectionSpecc. Jeg elsker å være protectionWarrior, så prøver å bli mest mulig tank-material.

 

Grunnen til at jeg har droppet Tactical Mastery er grunnet av at jeg speccer full protection, og er usikker på om jeg kommer til å bytte stance noe spesielt midt i kamp. Det jeg er mest usikker på er Imp. Revenge. Er det egentlig nødvendig i Kara etc?

 

Her er builden, forresten

 

Kom med kritikk! :)

8131142[/snapback]

 

11 poeng i arms uten imp Thunder Clap :(

Ellers fint, ligner litt på min.

Lenke til kommentar
Har noen anbefalinger til nyskapende/interessante/sære speccs for warrior? F.eks artige kombinasjoner av Fury/Prot. eller likenende. Jeg føler meg kreativ, og vil gjøre noe nytt med min nye warrior. :)

8134800[/snapback]

 

nyskapende, da må du jo nesten finen på noe selv vet du! de "sære" warrior spec'ene er vel egentlig

 

shield bash prot warrior for grinding, imp. slam spec fury og muligens last stand/MS warriors, men sistnevnte er egentlig ikke sært, det er bare mer prot enn vi er vandt med fra azeroth.

Lenke til kommentar

Sitter og trener litt c++ for skolearbeid og hva er vel da bedre enn og få gjordt noe nyttig samtidig!

 

men trenger litt hjelp angående noen formler..

 

devestate threat:

er denne formelen riktig?

 

(((AP/14)*ws+wd+(35 *sunders)) * dmod +101) * modifier ;

 

AP = attack power

ws = weapon speed

wd = weapon damage

sunders = antall sunders

dmod = damage modifier <-- 0.9 i deffstance og 1.1 i zerkerstance

modifier = 1.3 for deffstance * 1.15 for 3/3 defiance talent.

 

 

og for Shield Slam blir dette riktig?

Shield Slam:

(((430 + (SBV*1.3)))*dmod +310) * modifier;

 

SBV = shieldblock value

dmod = som over

modifier = som over

 

edit: forsatt litt usikker på om devestate er normalisert med tanke på weaponspeed. noen som vet og kanskje kan gi en link som bekrefter på en måte?

 

edit2: fiksa noe typos og.

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...