Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ha for store forhåpninger om at buffa intercept kommer til å gjøre stort i pvp.. Er SNARES, ikke IMMOBILIZE, så :thumbdown:

 

Hamstring slower mer enn de fleste snares uansett, så ser egentlig ikke poenget. Det eneste er vel crippling og wingclip :/. Frostbolt er bare 40% slow, 50 med talents.

Lenke til kommentar

Noen ting eg ikke forstår med blizzard.

Først nerfer de rage generation med 20%, og så buffer de den igjen! Ka i helvete var vitsene med d?

Og korfor gir de oss 1% mer crit chance, d var ikke akkurat d vi trengte.

Og hvis intercept fjerner slow, skal d bety at d var for vanskelig å fikse intercept buggen?

Lenke til kommentar
har noen testet den nye Unbridled wrath enda? for meg virker det som utifra og lese tooltip at når du har 5/5 så er det bare en stor sjans for å få ett ekstra ragepoeng. Håper jeg tar feil

 

kunne trengt en forklaring på det talentet

8098562[/snapback]

 

er det den alltid har gjort, nytt tooltip fordi de har justert det for å virke oftere når du bruker 2h, slik at det er mer verdifullt for 2h warriors også.

Lenke til kommentar
Noen ting eg ikke forstår med blizzard.

Først nerfer de rage generation med 20%, og så buffer de den igjen! Ka i helvete var vitsene med d?

Og korfor gir de oss 1% mer crit chance, d var ikke akkurat d vi trengte.

Og hvis intercept fjerner slow, skal d bety at d var for vanskelig å fikse intercept buggen?

8098246[/snapback]

 

1) Rage-nerfen var ikke bare at vi fikk mindre rage per slag, de forandra hele formelen for rage slik at det ikke scaler like bra som før. Nå som vi får denne buffen så er formelen den samme som vi fikk i 2.0, men får litt mer rage per slag.

 

2) Du takker ikke nei til 1% crit? :)

 

3) Både Intercept og Blink-buggen kommer av måten selve spillet er koda på, begge to er ting som er klin umulig å fikse på uten å forandre kodinga til hele spillet. ( Btw, Intercept-buffen ble fjerna :thumbdown: )

Lenke til kommentar

tør jeg foreslå en macro som bare sier Leeroy når abilitien faktisk blir brukt i stedet for hver gang du trykker på knappen? man har jo til vane å hamre knapper fra tid til annen og da blir det mye leeroyleeroyleeroyleeroyleeroy som er enda verre og motvirker "moro'en" i ideen.

 

/script cast [stance:1] Charge; [stance:3] Intercept; SendChatMessage("Leeroy!" , "YELL"); end;

 

er en kode som kaaaanskje virker, og gjøre følgende: i battle stance prøver den å caste charge, dersom den får kastet charge skal den i teorien rope "leeroy" da, og bare da. dersom du er i zerk stance prøver den på en intercept og samme yell funksjon. kan godt hende den trenger endel finpussing.

 

 

editozorz: fjernet unødvendig quote

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
har noen testet den nye Unbridled wrath enda? for meg virker det som utifra og lese tooltip at når du har 5/5 så er det bare en stor sjans for å få ett ekstra ragepoeng. Håper jeg tar feil

 

kunne trengt en forklaring på det talentet

8098562[/snapback]

 

er det den alltid har gjort, nytt tooltip fordi de har justert det for å virke oftere når du bruker 2h, slik at det er mer verdifullt for 2h warriors også.

8098706[/snapback]

da er det ikke verdt en dritt det talentet, kansje hvis den gir rage av MS HS OP og sånn da (noe jeg ikke tror)

Lenke til kommentar
Noen som vet om en macro/addon som kan gjøre at jeg tar på sjold og 1h våpen, defensive stance og spell reflection?

 

Eller uten spell reflection, den koster 25rage ja :(

8098814[/snapback]

 

Denne burde virke. personlig liker eg å ha mange manuelle macroer eller bindings som gjør forksjellige ting, i stedet for en som gjør alt. men som du vil

 

/equipslot 16 Vindicator's Brand

/equipslot 17 Aegis of the Sunbird

/cast defensive stance

/cast spell reflect

 

bare putt in dine våpen i stedet for mine

er ingen kløpper på macroer men denne virker på en eller annen måte

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig levlet forbi level 30 med Warrioren og tenkte jeg skulle begynne på Warrior-questet der man får Whirlwind-våpenet (selvfølgelig med litt hjelp fra en venn :p ).

Men, jeg vet ikke helt hvilken av våpnene jeg skal velge. Mace, Axe eller Sword. Har tenkt på Axe, siden jeg er Arms og spiller en del PvP, og da er vel et tregt 2h-våpen det beste? Og er det egentlig noe forskjell bortsett fra attack speed?

 

Hadde vært fint om noen kunne komme med synspunkter. ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig levlet forbi level 30 med Warrioren og tenkte jeg skulle begynne på Warrior-questet der man får Whirlwind-våpenet (selvfølgelig med litt hjelp fra en venn :p ).

Men, jeg vet ikke helt hvilken av våpnene jeg skal velge. Mace, Axe eller Sword. Har tenkt på Axe, siden jeg er Arms og spiller en del PvP, og da er vel et tregt 2h-våpen det beste? Og er det egentlig noe forskjell bortsett fra attack speed?

 

Hadde vært fint om noen kunne komme med synspunkter. ;)

8102283[/snapback]

 

Kan anbefale sverdet, pga sword spec er imo d beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...