Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv gått DPS som main tank i outland:) Dette var pga av at jeg ikke gjorde en spes bra jobb som vanlig def tank hehe. Gruppen fant ut at jeg liksågodt kunne bidre med DPS'en. Og etter jeg kjørte full DPS gikk det fortere og bedre, men healer svettet fælt da han måtte spamheale meg hele tiden pga jeg dro aggro fra alle mobsa i starten. Men etter initial 90% heal av meg selv så forsvant aggro til dem andre...og jeg gikk etter den som gikk på presten:)

 

Men jeg går selvsagt helt def mot bosser med 1H og skjold i hånden.

 

Uansett finnes det så masse gøy å finne på i TBC at jeg gir ganske god faen i om jeg ikke kan tanke i instanser. Vi warriors med rett build deler ut like mye dps som alle de andre dps klassene, så vi får lett en plass som dps'er om det blir spurt om:)

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke jeg har sett mer enn en eller to "LFM dps ..." fra 60-70, heller ikke etter 70.

Enten leter de etter tank, healer eller en spesiell form for CC (mage, warlock).

 

Greit nok for meg da, prot specced. Gud så dørgelig kjedlig det er å gjøre quests alene. Begynner å få opp block valuen min litt tho, 1,5k shield slam crits på mob uten sunders nå.

Lenke til kommentar
De kunne ikke legge det til enda.. Gudene vite hvorfor. Men ah well jeg tar hver eneste lille buff blizzard er villig til å slenge til oss.

8096573[/snapback]

 

sant nok, dette er tross alt den største warrior buffen ever, hvis du ikke regner med nye talents til tbc.

Lenke til kommentar
De kunne ikke legge det til enda.. Gudene vite hvorfor. Men ah well jeg tar hver eneste lille buff blizzard er villig til å slenge til oss.

8096573[/snapback]

 

sant nok, dette er tross alt den største warrior buffen ever, hvis du ikke regner med nye talents til tbc.

8096587[/snapback]

 

Jeg ville ikke akkurat kalle de nye talentene noen form for buff. Rettere sagt er de utterly crap. Om man ser bort ifra SW og de få fury talentsene som er verdt noe. 41 talentsa er så jalla at det ikke skulle vært lov :/

Lenke til kommentar

jaja, vi fikk no masse buff på patchen jeg lasta ned i allefall :)

 

å druids fikk nerf.... :whistle:

 

(må ærlig si jeg syns de fortjente det, det var alt for overpowerd!)

 

men nå ere bare å venter på at realms skal komme opp igjenn å få testa hvordan buffsa virker :D:D

Lenke til kommentar
De har ikke klart å kode det ferdig, slapp av.

8096609[/snapback]

 

de har jo allerede koden, er bare en modifisert blink vet du.

 

lastet nettopp ned patchen, veldig glad når jeg så buffen på imp. BS, nå skal jeg respece mot den slikat commanding shout blir fet også :) eventuellt må jeg fikse meg disarm immunity gloves også hive flere poeng i imp BS/CS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...