Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, Lurer fortsatt på hva som ville være best;

Mace specialization eller Two Handed weapon specialization med TuF?

og Hvilken enchant? Står mellom Crusader og +15 agi for det0.87%crit eller hva det nå blir siden jeg mister 3% crit av Axe specialization. (+2% crit på TuF)

Svar fort=P har unlearna talentsa og legger meg nå=P

Lenke til kommentar

Linken er ødelagt, fjern alt før www. så virker den. Men hvorfor du har valgt 3/3 i improved hamstring istedet for å makse ut deflection og anger management fatter jeg ikke, spesielt når det skal brukes til PvE. Improved hamstring er ikke fantastisk nyttig i PvP heller. Du holder deg i melee avstand av vanlig hamstring, improved hamstring er kun nyttig om du prøver å stikke av..

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Men ok...kommer nok til å gjøre det annerledes i arms treet ja. skal ha sword spec..null på hamstring..vil også makse ut imp heroic strike

Men er vi enig om at dem 15 poenga i prot treet var velplassert? Da det er her jeg stusser litt på hva jeg skal velge..

EDIT: Etter å ha vurdert arms treet litt og deres gode råd. Så har jeg funnet ut at jeg kan koste på meg et lite stance-skifte når jeg skal kjempe mot vanskelige mobs.

Charge inn..og så kjapt bytte til def.stance og hogge løs! Dvs at jeg går for tactical mastery, men kanskje ikke makse det ut, da jeg bare trenger å beholde den ragen jeg fikk med charge...noe som er 15 rage poeng! Dvs vil igjen si at jeg setter 3 poeng på tac mast. Men burde jeg sette dem to poenege jeg har til overs på imp heroic strike eller 2-h -wpn spes?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Til deg som lurer på Mace spec eller 2h spec, jeg ville gått for 2h spec.

Skulle jeg hatt en 31/5/15 med Sword Spec og tanke på PvE ville den sett slik ut:

Arms Talents (31 points)

Improved Rend - 3/3 points

Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

Improved Heroic Strike - 1/3 point

Reduces the cost of your Heroic Strike ability by 1 rage point.

Deflection - 5/5 points

Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 5/5 points

You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

Improved Charge - 2/2 points

Increases the rage generated by your Charge ability by 6.

Anger Management - 1/1 point

Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

Deep Wounds - 3/3 points

Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

Improved Overpower - 2/2 points

Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

Impale - 2/2 points

Increases the critical strike damage bonus of your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

Sweeping Strikes - 1/1 point

You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

Sword Specialization - 5/5 points

Gives you a 6% chance to get an extra attack on the same target after dealing damage with your Sword.

Mortal Strike - 1/1 point

A vicious strike that deals weapon damage plus 85 and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

Level 60: Damage plus 160

Fury Talents (5 points)

Cruelty - 5/5 points

Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Protection Talents (15 points)

Anticipation - 5/5 points

Increases your Defense skill by 10.

Iron Will - 5/5 points

Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

Defiance - 5/5 points

Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

Lenke til kommentar
Jeg for min del har bare 1/2 improved charge og 0/1 anger management, samt 3/3 improved hamstring. Men, så god er den ikke nei. Syntes bare ikke at anger management er nødvendig i pvp.

5100035[/snapback]

Var det ikke PvE han ville ha da? Har ikke angret på at jeg tok Anger Management. Har begynt å forske litt på dual-wielding. Står jo igjen med omtrent 50 rage etter en kamp (vs. mob), veldig lett å fortsette å kjøre igjennom flere mobs med et slikt utgangspunkt :)

Lenke til kommentar
Et tick i wow kan være forskjellig. Når det er snakk om mana/hp regen er et tick 2 sekunder og når det er snakk om damagespells som SW:P er et tick omtrent 3 sekunder. I dette tilfellet får du 1 rage hvert 2. sekund mens du er i combat.

5103776[/snapback]

Jupp.

Martin: Ikke bugga.. "Working as intended" sier blizz ;)

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Bare gi meg den beste builden når man er level 51 og quester og greier. Takk

5107294[/snapback]

5 Deflection

3 Rend

5 Tactical Mastery

2 Imp. Overpower.

2 Imp. Charge

1 Angermanagement

3 Deep wounds

2 Impale

1 Sweeping Strikes

2 Imp. Hamstring

1 Mortal Strike

----

5 Cruelty

5 Imp Demo Shout/5 Imp Unbridled Wrath

----

(Disse setter du ut etthvert som du levler om du er lvl 51 nå)

1 Piercing Howl

4 Imp Battle Shout

5 Enrage

----

"Min" build som jeg bruker nå til vanlig, funker greit i instances som tank, trenger bare litt extra tid og er kjempebra i PvP^^

(Vel og merke leste jeg bare siste side sååå håper jeg ikke gikk glipp av no postet før=P )

Endret av Choo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...