Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Som mange andre har jeg lest en del rundt om de 3 Weaponsmith 2H våpnene før jeg tok valget. Etter jeg hadde laget Lunar Crescent fant jeg ut at DPS warrioren til serverns beste guild hadde gjort det samme, men etterpå byttet til Lionheart Blade.

 

Og nå som WoW Armory er oppe sjekket jeg Nihilums DPS Warrior Landolph, som tydeligvis også bruker Lionheart. Og hvem ellers skal man stole på når det gjelder hvilke av de 3 som er best? Kan tenke meg at mange av de folka med sterke meninger rundt på diverse forum egentlig ikke har peiling i hele tatt.

 

Hvilke andre skikkelig gode guilds man kan sjekke dette med (Er ikke så oppdatert på det området)? Er det Lionheart som er i flertall hos dem?

8064054[/snapback]

31/30/0 Med axe spec og raidbuffa 45% crit i zerker stance, chop chop, I say no moar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du skal specce etter. Selv pvp'er jeg mest og derfor går jeg etter zeh cookie-cutter arena specc: Clicky

 

Og hvis noen lurer på hvorfor jeg har tatt imp. slam er det pga med 0.5 sec så slepper du stå stille like lenge, med ett treigt våpen er HS så alt for treigt ettersom det er next attack. Men selvfølgelig for pve, så er Imp. Slam bare tull. ettersom den hiver seg på GCD'en din. Men for PvP, gud skjønner ikke at så mange warriors overser den talenten.

Endret av WorThy
Lenke til kommentar
Endless rage er en passiv skill så du burde absolutt velge den.

8066476[/snapback]

Jo, men man får vel ikke rage i det hele tatt når man blir slått på, om man er i Berskerker Stance?

 

Edit: Leste feil jeg. Trodde det var når man mottok slag. :blush: Da er det mulig jeg velger den likevel.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Endless rage er en passiv skill så du burde absolutt velge den.

8066476[/snapback]

Jo, men man får vel ikke rage i det hele tatt når man blir slått på, om man er i Berskerker Stance?

 

Edit: Leste feil jeg. Trodde det var når man mottok slag. :blush: Da er det mulig jeg velger den likevel.

8066823[/snapback]

 

I smell e-bay?

Lenke til kommentar

Jeg sliter seriøst med å levle opp warrioren min (62 atm), er så mye nedetid konstant at jeg bare gir opp. Tenkte å specce prot og bare gjøre instance i ny og ne, drite i questing for det meste. Men så kom jeg til å tenke på en warrior jeg traff med roguen forleden, han gav meg en 2k shield slam like så greit (wtf?) og var generelt vond å få has på..

 

Spørsmålet mitt er: Hvor mye +block og slikt trenger en for å kunne bite greit ifra seg som prot warrior? Kanskje en kan farme/queste med en slik build også.. slippe så mye nedetid perhaps..

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Jeg sliter seriøst med å levle opp warrioren min (62 atm), er så mye nedetid konstant at jeg bare gir opp. Tenkte å specce prot og bare gjøre instance i ny og ne, drite i questing for det meste. Men så kom jeg til å tenke på en warrior jeg traff med roguen forleden, han gav meg en 2k shield slam like så greit (wtf?) og var generelt vond å få has på..

 

Spørsmålet mitt er: Hvor mye +block og slikt trenger en for å kunne bite greit ifra seg som prot warrior? Kanskje en kan farme/queste med en slik build også.. slippe så mye nedetid perhaps..

8077647[/snapback]

 

Med 255 i block value, critter shield slam ca 1k.. Tror du må ha møtt på en med hybridspec med deatwish og enrage i tillegg til shield slam eller noe.

Lenke til kommentar

Superreven: Alternativt kan du gå i instances. MANGE som leter etter tank for tida, så å finne gruppe er ikke særlig vanskelig. Om de allerede har tank kan du spørre om å være DPS.

 

Med en god gruppe får du MYE mer exp enn om du går solo, i tillegg er det mer gøy (min mening), og du slipper det ekstremt kjedelige bank 1-4 mobs-og-spis-aspektet. Det er ikke så mye questloot du har bruk for heller, men sørg for å skaffe deg bladefist's breadth.

 

EDIT: Er en del dårlige PUGs ute og går også *grøss*, men som regel tjener man på det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
vel, joggu. men nå må jeg få påsta at vedkommende, ciderhelm ikke akkuratt hadde så fryktelig vanlig gear. og skade annet en shield block tror jeg ville vært rimelig stusslig. holder meg til mortalstrike en stund til gitt

8079999[/snapback]

 

Stemmer at han ikke hadde vanlig gear, men siden han klarte 4k SS så trodde jeg det ville være lettere for deg å tro det jeg fortalte om han warrioren som crittet meg for 2k. Det er ikke problem i det hele tatt, speccet slik med min warrior, og fikk 1400 crit på sundered target på lvl 62.

 

@ Quicko:

 

Ja det var jo det jeg innledet posten min med, jeg var lei soloing/questing.. og ville drite i det og gjøre mye instances. Det har til nå vært en suksess, jeg får whispers konstant - gjør det bra pga prot spec og biter ifra meg med shield slam innimellom instances når jeg farmer/quester litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...