Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Halla.

 

 

kjapt spm.

 

er Dwarf warrior lvl44.

 

jeg lurer på hva jeg burde ha i tallent tree rett å slett.

 

kjører med kraftig 2H sverd nå med all arms.

 

men lurer på å svitsje til fury. men lurer igjenn på da om det er vits? for man dør jo fortere med all fury i berzerkstance.

 

å en annen ting, de få warrior jeg kjenner sier at jeg burde kjøre arms til jeg nå lvl 65ca for så å gå over på fury evt prot.

 

ere noen erfarne warriors her som har noe å tilføye om både arms å fury å hvorfor man velger akkurat det?

 

 

mvh

Vyrez

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer ann på hvilke våpen du har fått tak i. Arms funker fett hvis du har en god 2H, og Fury funker bra hvis du har to gode 1H. Anbefaler deg å velge basert på hvilke gode våpen du har.

8051292[/snapback]

 

 

jeg kan sikkert skaffe med 2 gode 1H wep.

 

men om det er noe poeng... gjør jeg mye mer skade med fury eller? (det må jo gjøre en god del mer skade da jeg tar lettere imot skade i berzerk stance)

 

så spm er egentlig ere verdt å legge inn all den tid å penger det koster å gå over fra arms til fury ved mitt lvl?

 

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar
Nei det er ikke noe poeng så lenge du har en grei twohander. Men du kan godt holde deg i zerk-stance, du tar ikke så veldig mye ekstra skade når du grinder uansett.

8051380[/snapback]

 

 

 

okok, da fortsetter jeg å kjøre arms intill vidre :)

 

takker så meget for alle svar....:)

 

(foresten noen som vet når den beryktete ptachen skal komme, den som inneholder buff til warriors?)

 

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar

Ja berserkerstance er et must for arms warriors. Man er kun i battle for å charge, sweeping strikes og overpower. Er jeg i battlestance under en kamp klarer ikke jeg å tømme rage baren og da går rage til spille:)

 

Jeg har mer rage nå enn jeg hadde pre-TBC og fortsetter dette med den nye rage-buffen vi få er det mulig jeg dropper endlessrage. På den annen side så er kanskje det greit å ha et "overskudd" av rage til pvp. Da er man liksom stort sett alltid klar ihvertfall hehe.

Lenke til kommentar
Ja berserkerstance er et must for arms warriors. Man er kun i battle for å charge, sweeping strikes og overpower. Er jeg i battlestance under en kamp klarer ikke jeg å tømme rage baren og da går rage til spille:)

 

Jeg har mer rage nå enn jeg hadde pre-TBC og fortsetter dette med den nye rage-buffen vi få er det mulig jeg dropper endlessrage. På den annen side så er kanskje det greit å ha et "overskudd" av rage til pvp. Da er man liksom stort sett alltid klar ihvertfall hehe.

8051419[/snapback]

 

 

hmm... har i grunn motsatt problem.

 

er for det mestte i battlestance(men ser nå jeg skal gå over til berzerk:D)

å jeg får pokker meg nesten 0 rage uansett.

 

_HATER_ det når det popper opp : not egnouf rage, not egnouf rage!

 

men man får kanskje lettere rage i berzerkstance?

 

hva slags "spells" bruker dere i berzerkstance?

Lenke til kommentar
_HATER_ det når det popper opp : not egnouf rage, not egnouf rage!

Liten skriveleif der kanskje? ;)Enough.

8051618[/snapback]

 

 

joa kanskje litt :blush:

 

men har jo en smule dysleksi så dere får ha dere unskyld mine fine skriveleifer ;P

 

men ingen som har hørt noe spesefikk dato på når patcen kommer? evt om det er lenge til eller om den er rett rundt gjørne? (skrives kanskje jørne? eller vent litt, hjørne? hehe, ble jaggu meg usikker her gitt .... :hmm: )

Endret av vyrez
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært på vinterferie hjemme, så jeg har ikke spilt på en uke. Trodde den kom med patchen i går jeg, hvis det var en patch da. Men gjorde kanskje ikke det. Kommer nok til bruke thunder Clap litt mer nå, husker den er kjekk hvis du skal booste noen i low lvl instance, lager en del threat for dem. Men er rage økninga på 20-25%? ca det samme som Endless Rage gir?

Lenke til kommentar

Som mange andre har jeg lest en del rundt om de 3 Weaponsmith 2H våpnene før jeg tok valget. Etter jeg hadde laget Lunar Crescent fant jeg ut at DPS warrioren til serverns beste guild hadde gjort det samme, men etterpå byttet til Lionheart Blade.

 

Og nå som WoW Armory er oppe sjekket jeg Nihilums DPS Warrior Landolph, som tydeligvis også bruker Lionheart. Og hvem ellers skal man stole på når det gjelder hvilke av de 3 som er best? Kan tenke meg at mange av de folka med sterke meninger rundt på diverse forum egentlig ikke har peiling i hele tatt.

 

Hvilke andre skikkelig gode guilds man kan sjekke dette med (Er ikke så oppdatert på det området)? Er det Lionheart som er i flertall hos dem?

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Å gå litt over halveis i Fury for å få Improved Slam er veldig bra med 2H. Og i noen tilfeller bedre enn 41 points i Arms.

 

Problemet med Slam er at man må stå stille, så i PvP hvor man må bevege seg mye (Samme i noen PvE tilfeller) er det ikke særlig lett å gjøre god skade med det. Men hvis man i en instance hvor man kan stå still å hugge ned på en mob, mens en tank holder den. Da kan vil Imp Slam gjøre mest skade.

 

Utenom det er Fury med 2H bortkastet. Bloodthirst, Rampage, Unbridled Wrath og Flurry er bare godt hvis du har to 1H som hele tiden gir skade.

 

Edit: I gruppe PvE hvor du skal gi skade er zerker stance best, fordi da blir du ikke skadet særlig mye uansett. I PvP er zerker stance best pga Pummel for å stoppe spells og Berserker Rage for å stoppe Fear. I solo PvE derimot syns jeg bare zerker stance er best hvis du får såpass mye rage at du ikke klarer å bruke det opp i vanlig stance. Får du mye rage kan du bytte til zerker for å bruke Whirlwind i tillegg til MS/Bloodthirst. Og hvor mye rage du får varierer med hvor mye skade du gir i forhold til levelen din.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Tror ikke det finnes et skikkelig svar på det. Begge funker utmerket. Hvis du syns én av dem passer din spillestil og/eller personlighet og du samtidig gidder å kjøre instancer nok til du får gode våpen som passer speccen... Da må du nesten bare velge den som du liker best.

 

Hvis du ikke orker masse instancer gjennom levelingen (Som meg) syns jeg du burde basere det på hvilke drops du får og hvilke du vinner. Er du lvl 40 Fury med to 1H som passer bedre for lvl 25 og har fått tak i en god 2H så burde du bytte til Arms. Og kanskje tilbake til Fury hvis du senere får tak i to gode 1H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...