Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Da jeg levlet opp pala'n min fikk jeg ca 10 whipsers i timen om "U wanan hael in ST/BRD/BRS" , så det skal ikke være umulig.

 

Det er en fordel med å levle i Azeroth: Ganking er totalt fraværende!

I Outlands er det emo- paladins som skal hevne at BE kan være klassen deres og ellers mye annet pakk... Min rekord i å bli forfulgt av sinte lvl 70 paladins er fra øst- siden av Path of Glory til Cenarion Expedition i Zangar :p

 

 

Dette er forøvrig rimelig OT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å være ælig tror jeg ikke du vil finne noen å kjøre pre-tbc instancer med.

8031516[/snapback]

 

Hvis jeg ser bort ifra UBRS og oppover så stemmer nok det. Strat/Scholo/LBRS/BRD er intet problem, ikke enda i alle fall. Litt enklere når jeg har 3 kontoer og nok brødre til å kjøre 2 av dem mens jeg selv styrer warrioren.

Lenke til kommentar

Jeg hadde fury, men bytta til arms for da kan jeg satse på +crit uttyr isteden for +hit utstyr. Har 30% crit som jeg syns er bra til å ha for det meste tilfeldige greens.

 

En annen god ting med arms er at jeg har en del skade på DoTs også. Mye bleed effects hjelper faktisk. Jeg gør mye høyere skade p hvert slag og med MS som critter ofte gir dette god skade. Fordelen med MS er at det er instant og du får rage for slaget noe du ikke får hvis du vruker heroic strike som er next melee og jeg har defor mer rage. Når patchen kommer har jeg derfor masser av rage og kan enkelt bruke thunder clap og rend o.l uten å få for lite rage til å bruke MS.

 

Eentlig så skal jeg være ærlig og si at jeg ikke aner hva som er best av fury og arms, men gikk arms fordi jeg fikk en najs blå 2h øks og ville heller gå for crit rating enn hit rating. Det kan godt hende at du skader mer med to våpen, men husk selv om du har to våpen med 50.0 dps så får du ikke 100. Med talents får du da 75 tror jeg. Eller så er det 75 uten talents og 87.5 med. Dessuten så må du regne med å bomme mer og i tillegg ha mindre crit sjangse fordi du sannsyneligvis hvil satse på +hit og ikke +crit.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Jeg har et spm til dere som har lvlet 60 - 70

Jeg dinget akkurat 60 med min warrior og lurer på om d egentlig er stor forskjell på fury og arms når det gjelder lvlinga?

 

Jeg har for tiden fury, men d frister med arms igjen, så jeg lurer på om det er noen bra 2hands å få i quests tidlig? og om noen gidder sette opp en fin Arms/Fury build til meg?

 

Takk

Lenke til kommentar

Problemet med å bytte speccs og våpen (Spesielt fra fury til arms) er å bruker et par timer på å levle opp skillen på de nye våpnene. Og trege 2H våpen er ikke kjekke å levle opp :p Men hvis du først skal gjøre det, så må du finne en mob som du kan utnytte Second Wind med. En mob som stunner eller bruker immobilizing effects regelmessig slik at 10% av HP-en blir healed hver gang.

Clefthoofene ved Nesingwary Safari i Nagrand f.eks er perfekte.

Lenke til kommentar

Selv tok jeg skuldrene. Ikke det at dem nødvendigvis er så bra, men i mine øyne er det det pvp itemet som ser best ut:) Og gode skuldre er vel uansett en manglevare i wow. Det var det i pre-TBC og etter hva jeg kan se så gjelder det samme i TBC. Og skuldrene er ihvertfall grei nok.

 

EDIT: dette med "looks" på skuldre gjelder selvsagt bare om du er allianse:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Problemet med å bytte speccs og våpen (Spesielt fra fury til arms) er å bruker et par timer på å levle opp skillen på de nye våpnene. Og trege 2H våpen er ikke kjekke å levle opp :p Men hvis du først skal gjøre det, så må du finne en mob som du kan utnytte Second Wind med. En mob som stunner eller bruker immobilizing effects regelmessig slik at 10% av HP-en blir healed hver gang.

Clefthoofene ved Nesingwary Safari i Nagrand f.eks er perfekte.

8044624[/snapback]

 

et triks her, er og skaffe seg et par plate med +int (det er ikke vansklig i outland) så få en Arcane inteligent eventuelt noe +int consumebals sånn at man kommer opp på 200 int.

 

Så drar man en plass det finnes bleed immune mobs, og rend spammer som en gal. Rend bruker ikke rage når moben er immune, og du kan spamme så fort globalcooldown tillater. Da går det rimlig fort :)

Lenke til kommentar
Problemet med å bytte speccs og våpen (Spesielt fra fury til arms) er å bruker et par timer på å levle opp skillen på de nye våpnene. Og trege 2H våpen er ikke kjekke å levle opp :p Men hvis du først skal gjøre det, så må du finne en mob som du kan utnytte Second Wind med. En mob som stunner eller bruker immobilizing effects regelmessig slik at 10% av HP-en blir healed hver gang.

Clefthoofene ved Nesingwary Safari i Nagrand f.eks er perfekte.

8044624[/snapback]

 

et triks her, er og skaffe seg et par plate med +int (det er ikke vansklig i outland) så få en Arcane inteligent eventuelt noe +int consumebals sånn at man kommer opp på 200 int.

 

Så drar man en plass det finnes bleed immune mobs, og rend spammer som en gal. Rend bruker ikke rage når moben er immune, og du kan spamme så fort globalcooldown tillater. Da går det rimlig fort :)

8046625[/snapback]

 

 

omg nærmer seg 200?... jeg er 70 og har bare intellecten fra selve levlene, ikke så mye stamina heller....

Lenke til kommentar
Problemet med å bytte speccs og våpen (Spesielt fra fury til arms) er å bruker et par timer på å levle opp skillen på de nye våpnene. Og trege 2H våpen er ikke kjekke å levle opp :p Men hvis du først skal gjøre det, så må du finne en mob som du kan utnytte Second Wind med. En mob som stunner eller bruker immobilizing effects regelmessig slik at 10% av HP-en blir healed hver gang.

Clefthoofene ved Nesingwary Safari i Nagrand f.eks er perfekte.

 

et triks her, er og skaffe seg et par plate med +int (det er ikke vansklig i outland) så få en Arcane inteligent eventuelt noe +int consumebals sånn at man kommer opp på 200 int.

 

Så drar man en plass det finnes bleed immune mobs, og rend spammer som en gal. Rend bruker ikke rage når moben er immune, og du kan spamme så fort globalcooldown tillater. Da går det rimlig fort :)

Bra tips! De Clefthoofene syns nå jeg er bedre opp til ca. 270 skill fordi i Def utstyr gir Second Wind mer helse enn de klarer å gi skade, så jeg kan bare sette på autoattack uten å i hele tatt kikke på WoW. Men etter hvert begynner man såklart å gi en del skade slik at beistet dør etter kort tid. Så da kan trikset ditt begynne å funke. Skal prøves hvis 1H Maces eller Polearms noen gang trenger bli hevet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...